Leerzaam

Ik heb een leerzame tijd gehad bij José. Tussen het opletten door was het altijd heel gezellig kletsen. Verder was José steng en consequent wanneer dat nodig was, en dat vond ik heel fijn.

goed bevallen en duidelijke afspraken

soms denk je zelf dat het heel lang duurt voordat je op mag maar dat is niet voor niks ze zorgen echt dat je 100% klaar bent voor je examen. en dan laten ze je pas opgaan. en leggen dingen goed uit.

Lang, maar tevreden

Het duurde lang door corona, maar uiteindelijk blij dat ik mijn rijbewijs zo heb kunnen halen.

Een fijne, kundige rijschool.

Mijn weg naar het rijbewijs was een fijn proces met ups en downs. Er waren soms strenge momenten in de auto maar dat was zeker soms nodig om het goed te leren. Ik ben goed over de mindere momenten in de auto heen gekomen. Jose begreep me goed en ik ben blij met de keuze van een tussentijdse toets en een faalangstexamen, wat ze mij heeft voorgesteld.

Leerzame en gezellige rijlessen

Elke les wanneer ik samen met Jose in de auto zat was het gezellig. Er was tijd voor een praatje, maar ik leerde ook heel veel. Wanneer er een puntje van kritiek was, of iets wat ik beter moest doen, werd dat gezegd maar die sfeer bleef niet in de auto hangen. Waardoor ik mijzelf erg op mijn gemak voelde!

Een fijne ervaring

Fijne en duidelijke hulp. Op mijn tempo en een rustige uitleg. Voor mij erg fijn en ontspannen rijden.

Helemaal top

Goed vooruit geholpen en veel vooruitgang. ondanks corona soepel verlopen en eerste keer geslaagd, bedankt!

Dank je wel voor je reactie

ik was zelf best koppig, vooral in het begin. maar daar hebben we goede gespreken over kunnen voeren. ik ben ook in 1 keer geslaagd

Goede ervaring

Ik heb mijn lessen als heel fijn ervaren, ze nemen echt de tijd voor je en het is op je eigen tempo.

Gezellig en leerzaam

Twan was altijd scherp en hij leerde de goede dingen

Dank je wel voor je reactie

Het was heel duidelijk en gezellig

Het is altijd heel gezellig geweest in de auto. Op de momenten dat dat kom natuurlijk, want het rijden gaat natuurlijk voor. Dat was ook zeker duidelijk. Je voelt je iniedergeval heel fijn in de auto!

Super top!

Mijn rijbewijs in een keer gehaald. Door corona een aantal keer stilgelegen maar rijles was altijd goed.

Helemaal top!

Ik het zeer naar mijn zin gehad en mijn rijlessen goed ervaren.

Dank je wel, Teun, voor je reactie

Heb mijn rijlessen bij José gevolgd en dat is mij altijd heel goed bevallen, goede sfeer, en goede lessen want ben in 1 keer geslaagd voor mijn examen. Ga zo door!

Dank je wel, Bas. Nog veel rijplezier.

Ik vond het een leuke en leerzame periode.

Ik vond het nooit vervelend om te gaan lessen. Er was een goede begeleiding tijdens het lessen, en er hing altijd een goede sfeer. Je dacht goed mee in het inplannen van de examens.

Op me gemak

Goede rijschool met goede techinieken

Vind het fijn om hier te lessen. Het word duidelijk uitgelegd en je leert het op een juiste manier.

Tygo, nog bedankt voor je positieve reactie

Hele goede rij lessen gehad die mij op een erg leerzame en gezellige manier in 1x hebben laten slagen!

Fijne rijschool

Altijd mooi op tijd. Op zijn tijd streng maar over het algemeen gezellige ritjes achter de rug. Bedankt José !

Goede instructeur en fijne rijomgeving

Fijne auto, duidelijke en vriendelijke instructeur en geslaagd na 1 keer

Hele leuke en vooral leerzame lessen

De lessen bij Jose waren leuk en heel leerzaam

Goede rijschool

Goede rijschool

Het was een super leerzame en gezellige tijd!

De rijlessen waren altijd leuk en goed.

Mijn ervaring met rijschool berlicum is zeer prettig.

Kaathoven 35 5383 KV Vinkel