Duidelijke lessen en overal een fijne ervaring

Ik leerde heel duidelijk wat ik wel en niet moest doen waardoor ik minder snel kleine foutjes over het hoofd zag. Een fijne ervaring en blij dat ik hier les had

Zeer fijne ervaring!

José heeft altijd goed advies gegeven en was oplettend tijdens de lessen. Ze was begripvol als er een fout werd gemaakt en ze was goed in het helpen met progressie boeken. Al met al een top ervaring!

Leerzaam en gezellig

De rijlessen waren altijd heel gezellig, maar ook serieus op momenten. Het was altijd leuk om de auto weer in te stappen en nu mag ik het alleen. Mar dank aan Jose van rijschool berlicum:)

Hele fijne rijschool

Goede rijschool die jou goed begeleid, en aanstuurt waar dat nodig is. Je leert bij deze rijschool op een hele fijne manier hoe je goed in het verkeer moet rijden

Goede uitleg en veel geleerd

Goede uitleg en een gezzelige mevrouw

Zeer goede rijschool

Heb altijd met plezier in de auto gezeten, en het ook het gevoel dat ik elke rijles iets leerde. Na 30 lessen in 1x geslaagd. Ik zou deze rijschool ook aanbevelen aan anderen.

Super fijn

Neemt goed de tijd om alles aan te leren. Kijkt goed waar je nog meer moet leren en wat wel goed gaat. is altijd gezellig in de auto.

Hele prettige sfeer in de auto en goede begeleiding

Ik ben heel tevreden over de rijschool. Er werd goed gekeken naar hoe ver ik was en er werd fijne kritiek en tips gegeven om mezelf te verbeteren. Ik heb me altijd prettig gevoeld in de auto.

Goeie rij instructeur heb veel geleerd.

Ik heb fijne en leerzame lessen gehad.

Goede, persoonsgerichte begeleiding en leerproces naar een rijbewijs.

Ik heb de lessen gevolgd bij Jose. Jose is heel oplettend, ze merkt en ziet bijna alles. Als ze je corrigeert legt ze vaak ook uit waarom ze dat doet en hoe je het de volgende keer beter kan doen. Ook is ze niet te beroerd om dingen veelvuldig te herhalen totdat de leerling deze beheerst. Over het algemeen een goede begeleiding.

Ik ben super tevreden over de rijlessen!

Bedankt voor de super fijne en gezellige rijlessen!

Ik heb goede lessen gekregen.

Ik heb goede lessen gekregen ik ben er tevreden over

Echt fantastisch

De rijlessen waren niet alleen gezellig bij José maar ook heel leerzaam. José is duidelijk in haar uitleg en aanwijzingen voor mij werkte dit super goed. Tijdens de rijlessen heb ik trucjes geleerd die in de praktijk erg handig blijken te zijn. Je hoeft je bij José niet onzeker te voelen. Ze stelt je altijd op je gemak. Ik stapte nooit met tegen zin in de auto en heb mijn rijbewijs in een keer gehaald!

Prima, ik voelde me op mijn gemak

Ik heb fijne rijlessen gehad

Mijn ervaring was erg fijn

Mijn ervaring was erg fijn, omdat alles duidelijk werd uitgelegd en ze mij vriendelijk en goed hadden voorbereid voor mijn examen.

Helemaal top!

Hele sympathieke aardige instructrice, rijbewijs in 1x gehaald dankzij deze rijschool. Duidelijke lessen en altijd enthousiast. Oftewel helemaal top!

Heel erg fijn!!

Ik heb een erg fijne tijd gehad bij José! Kon van alles bij haar kwijt en ze lette goed op me. Duidelijke uitleg en mooie voorbeelden gebruikt om me te laten zien wat minder goed ging, maar ook dingen die goed gingen! Kortom erg fijn en super bedankt dat ik heb mogen lessen bij jullie! Groetjes Bas

Goede ervaring

Legt alles duidelijk uit en herhaalt totdat het goed is

De rijlessen waren zeer leerzaam en gezellig.

Ik ben nooit met tegenzin de auto ingestapt. Het was altijd heel gezellig.

Ik heb een fijne tijd gehad tijdens het lessen

Er wordt gezorgd voor een relaxte sfeer tijdens het rijden. Je wordt tot een hoog niveau opgeleid zodat je zeker weet dat je klaar bent voor het examen.

Fijne rijschool

Het was een fijne rijschool en ik zou jullie zeker aanraden!

Top ervaring!!

De basis wordt op een fijne manier aangeleerd, en vanuit daar krijg je steeds meer onder de knie.

Leuke en gezellige rijschool

Tijdens de rijles voel je, je eigen op je gemak. Ze leggen goed uit en je kan alles vragen wat je wilt. Het is een gezellige en leuke rijschool waar ik altijd naar uitkeek.

Leerzaam

Ik heb een leerzame tijd gehad bij José. Tussen het opletten door was het altijd heel gezellig kletsen. Verder was José steng en consequent wanneer dat nodig was, en dat vond ik heel fijn.

goed bevallen en duidelijke afspraken

soms denk je zelf dat het heel lang duurt voordat je op mag maar dat is niet voor niks ze zorgen echt dat je 100% klaar bent voor je examen. en dan laten ze je pas opgaan. en leggen dingen goed uit.