perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was op zoek naar een 2e hands bedrijfswagen. Via Internet kwam ik bij Cor Beelen uit. Zeer vriendelijk ontvangen en nam ook alle tijd om mij te woord te staan. Binnen en half uur de deal gesloten. 2 dagen later, i.v.m. gratis ombouwen van de carkit, de auto opgehaald. Na 2 dagen wat problemen ermee. Gelijk terug gegaan en de problemen werden direct en vakkundig opgelost. Kortom, zeer goed bedrijf. Klantvriendelijk en service gericht. Ga hier zeker vaker terugkomen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Monteur met verstand !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 woord TOP!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je word altijd vriendelijk en correct behandeld en afspraken goed nagekomen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen begon ik bij de Autobedrijf Cor Beelen vanaf 28-6-2007 tot nu nog steeds vast klant.Hij vertelt aan mij over aandrijfas lager niet goed piepen en klinken,moet er vernieuw laten maken dan meteen maken. nu is het alles in orde en ook alles goed controle.Hij is perfectman en netjes .Mij auto ford fusion 1.4 zit zo lekker varen op de weg. Ik ben zo tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds ik mijn eerste autootje hier heb gekocht kom ik hier graag voor reparaties en onderhoud. Altijd eerlijk en betrouwbaar. En uitermate klantvriendelijk!! \r\n\r\n(Vooraf exact informeren over kosten is lastig omdat de monteur uiteraard nooit precies kan zien wat er moet gebeuren. Bellen over hoge kosten wordt wel vooraf gedaan. Daarom een 7).

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heb hele goede ervaring met cor gehad hij is duidelijk en eerlijk wat het probleem is en wat het gaat kosten \r\n voor een goede monteur moet je bij cor zijn

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds 2004 ken ik Cor Beelen, ik woon niet meer in de buurt nu, doch ik heb drie auto\'s in tien jaar tot volle tevredenheid mbt service en vertrouwen bij Cor gekocht. Ook mijn inmiddels ex partner heeft een auto van Cor.\r\nGeen vreemde afleveringskosten, de prijs is de prijs.\r\nBij onderhoud gaat alles in overleg met de klant.\r\nAls de afstand van mijn woonplaats tot Cor Beelen niet zo ver was geweest was ik nog steeds klant bij Cor in Cuijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service tegen redelijke prijzen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd fijne service, waarbij goed uitgelegd wordt wat er is gebeurd aan mijn autootje.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als vrouw zijnde heb ik het vertrouwen van Cor gekregen door zijn goede en zorgvuldige begeleiding in alles wat er met mijn auto aan de hand was en ook bij de aanschaf van een andere nieuwe gebruikte auto..Zijn deskundigheid staat bij mij hoog in het vaandel. Ik wens hem daardoor nog vele jaren te mogen bestaan,zodat ik steeds bij hem mag/kan blijven komen......

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed geen problemen

Over Autobedrijf Cor Beelen

Welk merk auto u ook heeft, Cor zorgt dat die van u weer vele kilometers kan maken. In de garage van Autobedrijf Cor Beelen wordt u altijd door dezelfde persoon geholpen. Iemand die weet wat er moet gebeuren, maar ook precies weet wat er in het verleden gedaan is. In de garage van Cor in Cuijk kunt u terecht voor: -Airco reparatie -Grote en kleine onderhoudsbeurten -Apk -Ruitreparatie -Vervanging van zomer- en winterbanden