Snelle reactie, goed bereikbaar en goede garantie

Goeie ervaring naar dit bedrijf ,aanrader dus !!

Na 12 jaar bij Cor in zijn garage te zijn geweest voor onderhoud van mijn Canta invaliden inrijwagen kan ik niet zeggen dat ik niet met volle tevredenheid altijd heel goed behandeld ben bij Cor. Voor iedereen die ook met een Canta rijd mag ik wel zeggen en hele goeie aanrader!! Cor Bedankt !!!

Prima!!!!

Mij is Cor Beelen aanbevolen door iemand bij wie ik altijd mijn autootje bracht voor een beurtje. Cor Beelen bevalt mij prima. Vriendelijk , correct ,en mijn autootje is bij hem in goede handen.

Afspraak niet nagekomen

Mijn auto ging voor APK naar deze garage. De afspraak was, dat ik gebeld zou worden, als er kosten bij zouden komen naast die van de APK. Ik ben niet gebeld en moest € 55,= bijbetalen voor een paar lampjes, waarvan ik zelf niet had gezien, dat ze defect waren. Trek uw eigen conclusie... (voor mij voelt het als oplichting)

Jammer dat u het zo ervaart. U bracht uw auto voor de APK keuring. Ik heb u verteld dat er voor bijzondere dingen altijd contact wordt opgenomen, maar dat als er een lampje vervangen moet worden vanwege de APK keuring dat ik daar niet voor telefonisch contact opneem. Na de lampjes verwisseld te hebben en de koplampen te hebben afgesteld was uw auto klaar voor de APK keuring/afmelden. Had ik de lampen niet vervangen dan was het een afkeur APK geweest (dit geeft ook kosten). U had toch de lampen moeten vervangen en dan had u alsnog de APK keuring/afmeldkosten (wat de gebruikelijke kosten voor de keuring zijn) moeten betalen.

Vriendelijk en goed overleg. En alles prima in orde.

v

Service

Deskundig,goede service

Gewoon simpel en goéd

Gewoon geen poes pas of verborgen agenda of een mannetje die het wel ff regelt. Nee gewoon een man die kennis van zaken heeft.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De 1e drie jaren dat ik hier kwam was altijd oke. Maar het afgelopen jaar/2 jaar heb ik grote vraagtekens. Voor 1 deel ( het voorste deel ) uitlaat moest ik bijna 400 euro betalen. En voor een lichtschakelaar 140 euro. Zijn monteur was hier een half uur mee bezig, en het storing lampje werd ook voor de 4e keer zonder vragen weggehaald, met gevolg dat deze altijd terugkomt. Kosten hiervan 17,50 x 4. Zo kan ik mijn geld ook verdienen. Natuurlijk heb ik gewoon betaald, maar ik raad deze garage ECHT NIET meer aan. Cor is een vriendelijke man, klopt, maar deze laatste 2 keren kloppen dus echt totaal niet. Hoe ik dit weet, gewoon nog een aantal garage\'s gebeld hierna en naar hun kennis gevraagd, het antwoord was dat dit nooit zo hoog kan zijn. Ik ben dus gewoon opgelicht. En u bent bij deze in elk geval gewaarschuwd. Niet alles was slecht, ik geef dan ook hieronder gewoon een eerlijk oordeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanwege pech met auto - Cor Beelen heft reparative prima uitgevoerd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was hier voor de eerste keer en aanbevolen door een goede vriend van me. Ik ben op geen enkele wijze teleurgesteld integendeel. Ik kan het bedrijf van harte aanbevelen. Accuraat, klantvriendelijk en oplossingsgericht. Prima service. Johan vd Boom

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Is prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bi Cor een Mitsubishi Space Car gekocht. Ik had nog een paar vragen, en ben naar Cuijk gereden. Ik werd zoals altijd hartelijk ontvangen. En mocht ter plekken mee kijken, wat hij ging doen. Nog nooit mee gemaakt in een garage. Dit is een VAKMAN !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service, goede prijs kwaliteit. Echte vakman

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een gebruikte auto gekocht en toen was de radiateur lek die heeft hij direkt binnen de garantie vervangen .verder is de auto zeer goed bevallen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen door de eigenaar Cor.\r\nAuto radio deed het niet in mijn nieuwe auto en is geheel en kosteloos vervangen door een nieuwe radio.\r\nDikke pluim voor de eigenaar Cor Beelen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service !!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en betrouwbaar waar vind je dat nog.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik/wij komen al jaren bij Cor en zijn zeer tevreden over z\'n service. De vervangen onderdelen laat hij ook naderhand zien, wat wel zo prettig is!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen en betrouwbaar.