• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en vakbekwaam

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi,\r\n\r\nAls eerste wil ik aangeven dat ik tevreden ben over de auto zelf, deze bevalt super. Onderstaande punten heb ik niet altijd positief ingevuld, het volgende schept hopelijk verduidelijking:\r\n-Er is onderhandeld. Ondanks dat ik weet dat een autobedrijf er het maximale uit wil halen, was er helaas geen sprake van gemoedelijkheid. Iets wat ik persoonlijk prettig zou vinden bij de aanschaf van een nieuwe auto. Zo was er geen tegemoetkoming betreft het niet hebben van een inruilauto, terwijl dit resulteert in netto winst zonder dat je (mogelijk) aan een oude auto vast zit. Ondanks anders beargumenteerd toch echt een voordeel voor het autobedrijf. \r\n-Geen tegemoetkoming betreft het ontbreken van een trekhaak. Hier is lang over onderhandeld, waar een meerprijs uit kwam van 870 euro. Slechte zaak, gezien ik dit voor max 400 euro elders zou kunnen regelen. Er bleek bij thuiskomst na het ophalen van de auto WEL een afneembare trekhaak bij te zitten (persoonlijk vind ik het een domper dat dit niet bekend was bij de verkoper). \r\n-Geen tegemoetkoming omtrent aanwezigheid van gebruikerssporen. De opties omtrent het repareren van gebruikerssporen teruggekoppeld worden, dit is niet gebeurd. Niet erg, fix ik zelf. \r\n-Online werd weergegeven dat een servicebeurt (en ik dacht ook de APK) volgens planning uitgevoerd zou worden en dat zou dan in december zijn. Echter is dit meteen gebeurd. Op zich prima, de auto is nu in perfecte staat. Ik snap de beweegreden, zo kunnen jullie mogelijk een half jaar eerder verdienen aan een nieuwe beurt/APK. Ook verklaarde dit samen met de drukte de wachttijd van 2 weken (duurt naar mijn inziens nog steeds lang). Wel ben ik van mening dat dit duidelijker gecommuniceerd had kunnen worden.\r\n-Klein puntje: dat de APK/beurt niet in het juiste boekje stond moest van onze kant opgemerkt worden. Dit stond alleen in een nieuw onderhoudsboekje, echter is het natuurlijk juist van meerwaarde dat alle onderhoudsbeurten zichtbaar zijn en alleen het volledige boekje aanwezig hoeft te zijn. Deze was namelijk nog in prima staat.\r\n-Telefonisch was de bereikbaarheid prima. Echter kon er eenmaal niet in de planning gekeken worden naar de mogelijkheid om de auto eerder op te halen. Na de vraag of er op een bepaalde dag werkzaamheden omtrent de auto waren, werd aangegeven dat er niet in de planning gekeken kon worden. Wel werd er 3 seconden later de conclusie getrokken dat er wel degelijk werkzaamheden aan de auto zijn die dag. Dit kwam ongeloofwaardig over. Ook werd me een ander telefonisch gesprek verteld dat ik maar even een uurtje moest wachten tot een andere medewerker aanwezig was waarbij het gesprek kort beëindigd werd met de term \'\'jooo\'\'. Had zeker formeler en klantvriendelijker gekund.\r\n\r\nAl met al tevreden over de auto zelf, maar zeker nog een aantal kritische verbeterpunten om de volgende klant een betere ervaring te geven. Ook zeker leerpunten voor mijzelf. Alles is naar eerlijkheid ingevuld en naar mijn inziens is er geen verdere verklaring nodig.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen klachten. Komt afspraken na. Wat betreft u vraag: beveelt u dit bedrijf aan? ik beveel nooit iets aan. Want als het mis gaat ben ik de gebeten hond. Ik vertel wel altijd mijn ervaringen. En die zijn in dit geval positief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen met aankoop auto en service beurten

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de balie contact gehad met een nieuwe werknemer wat tegenviel. De gemaakte afspraken tijdens het telefoongesprek waren niet nagekomen. Er zou een keuze aan banden zijn maar er is voor ons beslist en er was maar 1 soort band beschikbaar. Daarnaast is de afspraak voor APK niet genoteerd en de kosten zijn niet vooraf afgesproken ondanks dit wel was afgesproken. Een volgende keer zal ik dit anders aanpakken of met een andere medewerker willen spreken omdat wij zeer tevreden zijn over de monteurs. Wat wel jammer was dat de na de montage van de banden de velgen erg vies waren en ook in de auto was het niet zo schoon als dat de auto was ingeleverd. Ook dit zal ik de volgende keer meenemen.

Hallo fam. Thole, er is inmiddels contact met u geweest en e.e.a. is met u uitgesproken. We zien u graag een volgende keer bij Europa Garage Coevorden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant en het bevalt uitstekend!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd deskundig en vriendelijk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed. Wordt altijd netjes geholpen. Als ik informeer wat een reparatie kost geven ze altijd de bedragen inclusief btw. Dit ervaar ik als zeer prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De onderhoudsbeurt en APK zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd. De auto stond op het afgesproken tijdstip klaar.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is goed./ Over de deskundigheid heb ik geen mening. Ik vertrouw volledig op het personeel.De afspraak over de duur van het onderhoud had beter gekund.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren klant bij Europagarage Coevorden, en dat naar volle tevredenheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige sfeer leuke verkopers en niet opdringerig.