Garage waar je persoonlijke betrokkenheid voelt. Deze mensen denken met je mee en zijn zeer kundig en betrouwbaar. Wij rijden daar graag een (flink) stuk voor om!

Echt een goede betrouwbare Volvo dealer!

Ik heb hier eerder mijn auto gekocht, bij deze aankoop heb ik de Volvo gekozen via beschrijving op internet omdat ik weet dat het goed zit. Dank voor de prettige sfeer.

Professioneel, betrouwbaar en recht door zee. Daarnaast altijd gemoedelijk.

Super bedrijf goede service en goed vriendelijk ontvangst

Eens een Volvo altijd Volvo

goed advies , super service, vriendelijke personeel

Wat een fijn bedrijf, luisteren naar de klant en geven goed advies, en goede service.

Top organisatie

Betrouwbaar, deskundige service , no nonsense , prima team / vakmensen , warme brabantse sfeer.

vier en een halve ster, omdat er altijd wat te verbeteren moet zijn

geen gezeur, goed geholpen, onderhoud ook altijd prima geregeld. wel op tijd reserveren, maar dat moet je tegenwoordig overal

PrimaService

Goede service na duidelijk verkooptraject en alle Afspraken zijn nagekomen

Eerlijk en open

Een eerlijke en open communicatie mbt aankoop en onderhoud

Altijd goed zaken met van Aarle te doen.

Vriendelijke en duidelijk

Wij zijn goed geholpen, proefrit werd aangeboden en na het rijden in de xc40 wisten we zeker dat het een Volvo onze volgende auto ging worden. Aflevering werd de tijd genomen voor uitleg.

Geweldige service

Ik ben al klant sinds 2009 en ben altijd goed geholpen.

Prima garage

Prima garage en goede service

Prettig bedrijf

Wij zagen op de website van Van Aarle een XC40 T5 Recharge en hebben een afspraak gemaakt voor een proefrit. Na de proefrit gekozen voor deze auto. Hij werd een aantal weken later keurig volgens alle gemaakte afspraken geleverd. Na een aantal dagen bleek het panoramadak niet meer te werken en dit probleem is door Van Aarle vakkundig verholpen. Dus ook met de service van Van Aarle zit het wat ons betreft helemaal goed!

Prettig & betrouwbaar bedrijg

Altijd duidelijke & fijne communicatie. Het blijft altijd lastig om in te schatten wat er wel en niet aan een auto vervangen/gerepareerd moet worden maar heb altijd het gevoel dat ze bij van Aarle hier heel eerlijk over zijn. Voor de rest zijn het zeer kundige mensen & monteurs.

Prettig

Makkelijk bereikbaar goede afspraken

Goede afspraak te maken

Werkzaamheden naar verwachting goed gedaan

Ontzettend prettig en professioneel auto (Volvo)familiebedrijf.

Via website contact gezocht met Autobedrijf Van Aarle. Gastvrij ontvangen door Bart op z'n Brabants. Geen dure pakken, maar gewoon goed en professioneel geholpen. Goede prijs, en prima afwikkeling en aflevering incl. winterwielen. Ook nog geholpen met Volvo app etc. Zeker aan te raden als je een mooi gebruikte Volvo wil rijden!

Beste Volvo-ervaring tot nu toe!

Ik wil een Volvo blijven rijden, en ik weet welke. Wil niet allerlei dealers af, maar wel enkele wagens met elkaar kunnen vergelijken en rijden. Dat is precies mogelijk bij Van Aarle! Ruime keuze in occasions en je krijgt er deskundige toelichting bij. Na een paar proefritten gekozen voor XC40 T5 Recharge. Geen gezeur bij inruil maar direct een goed aanbod voor de S60. Dat is bij veel dealers nog wel eens anders verlopen, waaronder ook officieel Volvo-dealers. Keurig afgeleverd met grote beurt en je rijdt weg in een nagenoeg nieuwe wagen. Fris en op naar nieuwe wegen vol avontuur!

Prima club

Prijzen zijn goed, inruil is goed. Afspraken worden goed nagekomen. Tot nu toe doet de nieuwe auto het goed!

Snelle, kwalitatief goede service tegen een redelijke prijs

Goede service tegen een redelijke prijs

Uitstekend geholpen.

Op zoek naar een XC40 bij van Aarle uitgekomen. Proefrit was geen probleem, werd niet moeilijk gedaan over iets achter laten. Na proefrit kop koffie, en een prijs voor mijn auto gekregen. Prijs was marktconform en een dag later akkoord gegeven. Bij het ophalen keurig afgeleverd, uitleg van auto, fles wijn voor de vrouw. Heb het hele proces als prettig ervaren. Eerlijke prijzen, Auto nu twee weken in bezig, hopelijk als er wat is ook goede service. Maar daar nog geen ervaring mee.

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Heel behulpzaam en vriendelijk. Met oog op de beste service.

Vakkundig en goede service, mooi aanbod van jonge Volvo’s

Al 25 jaar zeer vakkundig en persoonlijk geholpen, binnenkort op naar mijn 6de Volvo.

Goede service en verkoop gericht

Goede service en verkoop gericht, wellicht wat starre inruilwaardes. Goede producten en fatsoenlijke prijzen.