Vriendelijk, open en correct.

Tot nu toe steeds probleemloze auto’s gekocht bij Van Aarle. Prima onderhoudsservice en vriendelijke sfeer. Kom er graag.

Altijd behulpzaam

Maakt niet uit waar je mee komt met vragen over je auto zij hebben/vinden altijd een oplossing.

Vriendelijk, deskundig & afspraak is afspraak

Na de aankoop van een mooie occasion telkens goed geadviseerd en deskundig geholpen. Afspraken kunnen steeds op korte termijn en worden zorgvuldig nagekomen. Zowel in advies als onderhoud is er veel ervaring. Het is een fijn familiebedrijf.

Altijd goede service, duidelijkheid, no nonsens

Het team Van Aarle: vriendelijk, servicegericht en professioneel

Steeds weer dat enthousiasme, de vrolijkheid en het meedenken in wat het beste is voor de klant. In al die jaren nooit een dissonant op kwaliteit of ongerief in zowel koop als service. Ik rijd Volvo vanwege Van Aarle. Een onovertrefbaar garagebedrijf met een onoverwinnelijk automerk! Goed gedaan Team Van Aarle Kees Verhoeven Rosmalen

Correcte en vlotte afhandeling van zaken. Top

Aan de receptie en monteurs hebben een correcte instelling en denken mee. Geven uitleg van zaken als men daarom vraagt.

Uitmuntend

Meedenken met het doel van de koper, voor welk gebruik voor hoe lang. Zeer prettige en reële manier van onderhandelen met een royale afhandeling.

Vakkundig, geweldige service, en vriendelijk personeel.

Volvo V-70 gekocht voor zeer schappelijke prijs. Prima auto, bevalt uitstekend. Over garantie geen moeilijkdoenerij, komen hun beloften volledig na. Complimenten!

goed en snel geholpen!

de turboslang was kapot en deze is dezelfde dag vervangen, met een schappelijke prijs!

Gewoon zoals het hoort!

Soepel, vlot en klantgericht. Dit is hoe de aanschaf van je nieuwe bolide moet zijn en voelen. Erg duidelijk en niet bang om een aandachtspuntje op te lossen. Je word echt behandeld als mens. Daarmee bedoel ik dat de nadruk ligt op mij als klant en minder op winst pakken. Dit zorgt voor een relaxte ervaring met een zorgeloze onderhandeling. Het algehele cijfer krijgt een 9 want zoals elk bedrijf zal zeggen.... er is altijd ruimte voor verbetering:)

Mooie auto, zeer prettige afhandeling.

Prettig, snel

Onderhoud gaat vlot en voordelig

Even een uurtje koffie drinken in de wachtruimte en de jaarlijkse beurt is al weer gedaan. Fantastische service. De auto wordt zelfs gewassen. Geen hoge standaardkosten voor een grote of kleine beurt, maar alleen wat er echt wordt uitgevoerd wordt in rekening gebracht. Ik ben zeer tevreden met Van Aarle.

Bekwaam en betaalbaar

Bekwaam personeel, alles tegen een eerlijke prijs en personeel met humor!

Super fijne betrokken medewerkers bij deze garage

Ik heb bij deze garage een hele fijne auto tegen een heel schappelijke prijs gekocht en ook in het onderhoud is deze garage schappelijk gebleken.

Snelle en accurate hulp

Bij pech snelle oplossing . Zo ook beurten en fatsoenlijk uur tarief.

zoals gewend

ik zou echt niet wetten waar ik anders naar toe zou gaan ben altijd meer dan naar goed behandeld heb inmiddels al diverse mooie auto s bij jullie gekocht en ook voor het onderhoud ben ik uitermate tevreden

Gewoon goed

Vriendelijke verkopers die nuchter zaken doen. Proefrit mocht langer dan een half uur duren en dat gaf een safe gevoel voor aankoop. Neem wel een garantiepakket langer dan een maand want dat is in mijn gevoel beter. Ik moet ze nog over iets bellen maar verwacht geen problemen.

Komen afspraken ook na

raken ook na

Prettig to the point

Tweede keer dat ik bij v Aarle een Volvo koop. Geen poespas en alles netjes volgens afspraak nagekomen.

Zoals afgesproken

Geen problemen meer na reparatie

Kundig, fijne onderhandeling, eerlijke prijs

VolvoV60 2016 gekocht! Geweldige auto, drie maanden in bezit, tot heden probleemloos.

Goede service, helaas lang moeten wachten

Goede service, helaas lang moeten wachten

Enthousiaste en betrouwbare partij met goed afterservice

Ik heb een februari een Volvo V40 bij Van Aarle gekocht. Duidelijk uitleg gekregen, prettige Brabantse sfeer en afspraken worden nagekomen. Ook in de periode na de aankoop is Van Aarle goed bereikbaar en wordt je snel geholpen (lees: binnen een dag). Ze hebben een zaken goed op orde. Een aanrader!

Betrouwbaar en prima service.

Betrouwbaar en prima service.

Kom er al jaren, inmiddels de 5e Volvo via hun

Altijd alles top geregeld