Mooie auto, top service.

Omdat ik mijn oude auto weg moest doen benaderde ik Bart van Aarle of hij me misschien kon helpen met het vinden van een nieuwe. Ik had eigenlijk nooit gedacht dat ik een Volvo zou rijden maar na een ritje was ik vrijwel meteen verkocht. Er werd heel goed meegedacht met mijn wensen en eisen op persoonlijk gebied. Van begin tot eind van de verkoop was de service top. 10/10

Een betrouwbare garage

Wij zijn al meer dan 25 jaar klant bij van Aarle en zijn altijd perfect geholpen!

Precies als afgesproken en beloofd

Fijn bedrijf waar de klant nog koning is !! Afspraak is afspraak en geen valse beloften Ik hoop hier nog lang klant te mogen zijn

Erg prettig en deskundig. Ruime keuze occasions.

Ben al zeer vele jaren klant. Meerdere Volvo's bij van Aarle gekocht en door hen laten onderhouden. Van Aarle houdt rekening met kosten bij reparatie en zoekt goede maar minst kostbare oplossing. De nieuwe generatie van Aarle , Marjolein en Bart, zet de traditie en werkwijze van het familiebedrijf op plezierige manier voort.

Gewoon goede service en niet minder belangrijk: aandacht

Goed en snel geregeld

Altijd goed bij van Aarle

Al lang klant bij van Aarle en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Denken altijd mee en de prijzen, ook van onderhoud, zijn scherp.

Altijd snel en goed geholpen!

Mijn ervaringen met Van Aarle zijn prima! Wordt altijd snel en goed geholpen en dat tegen een faire prijs.

Nakomen van afspraken en goede service

Mijn auto wou niet meer starten nadat de schade van een aanrijding bij en schadebedrijf hersteld was. Tot twee keer toe heeft Van Aarle de auto opgehaald en het starten hersteld. Ik kreeg de auto keurig huis bezorgd na het herstel.

Uitstekend.

Uitstekend, zoals altijd, ben al meer dan tien jaar klant.

helemaal top

prima prijs kwaliteit!

Top geregeld van afspreken tot en met afhalen

Snel efficient en goed

Prima behandeling, zoals je mag verwachten

Het was de eerste kennismaking met het bedrijf. Geholpen zoals je mag verwachten. Afspraken werden nagekomen en snelle afwikkeling van de aankoop. Nog geen ervaring met de werkplaats etc, dat gaat komen.

Klant vriendelijk

Prijs kwaliteit auto's goed Service goed/ monteurs top

Bij een vertrouwd merk hoort een vertrouwd adres

Al vele jaren klant bij de gebroeders. Met hun meer dan 30 j ervaring met Volvo's staat kennis vd diverse typen in de meest brede zin vh woord staat centraal. De zakelijke kant is altijd duidelijk en kent geen verrassingen. Kleine storingen /ingrepen kunnen snel worden ingepland en adequaat opgelost.

Iedere Volvo liefhebber moet eerst naar Van Aarle.

Als je voor dit fantastisch merk kies neem dan de moeite om ook even naar Van Aarle te gaan. De kans is groot dat je daar eindigt met een mooie aankoop. De keuze is enorm en de auto die je kiest is eerlijk, niet vreemd natuurlijk als je naam goed aangeschreven staat en je deze hoog wil houden. Slim is ook om het garantie pakket van een half jaar te nemen. De service bij van Aarle is prima. Ondanks internet afstruinen toch weer bij van Aarle geëindigd en voor de vierde maal een Volvo gekocht. ;)

Naar tevredenheid

Prettig en correct behandeld

Goede service en vriendelijke medewerkers

Wij zijn netjes ontvangen direct van duidelijke en goede informatie voorzien. Er werd ruim voldoende tijd genomen om ons te helpen. Vragen en problemen worden direct en heel netjes beantwoord/ opgelost. Fijne garage!!

Met een goed gevoel weggereden

Dit is onze eerste volvo die we gekocht hebben en we hebben nog steeds het gevoel dat we een veilige, betrouwbare auto gekocht hebben. De enige opbouwende kritiek die ik heb is dat de kennis over specifieke zaken(randapparatuur als DAB+ later inbouwen) misschien iets beter zou kunnen. Dit is wel keurig en naar behoren opgelost, maar er is altijd mogelijkheid tot verbeteren. Al met al zou ik van Aarle zeker aanraden

Snel en vriendelijk geholpen

Goed geholpen met naar nieuwe auto uitzoeken. Goede inruil gehad voor oude auto en er viel nog te onderhandelen over prijs.

super

volgens afspraak alles super geregeld

Op tijd en correct alles gedaan wat moest gebeuren.

Netjes aan afspraak gehouden en netjes werk geleverd.

Uitstekend!

Goede communicatie en meedenken.

Heel goede ervaring!

Ik werd bijzonder goed en vriendelijk geholpen. Alle tijd om een paar proefritten te kunnen maken.

kan niet beter

Zeer vakkundig, klantvriendelijk en servicegericht. Nemen alle tijd voor je, uitgebreide proefrit, heldere (garantie)voorwaarden. Op zaterdagochtend onze occasion opgehaald, keurig afgeleverd met alle reparatiepunten netjes opgesomd. Zaterdagavond helaas liep de multiriem eraf door een gebroken spanner. Gevolg: distributie ook defect, 12 kleppen krom. Zonder vragen of mitsen en maren werd er direct een oplegger gestuurd met daarop onze ingeruilde wagen zodat we vervoer hadden. De Volvo XC60 D3 werd binnen 2 dagen voorzien van nieuwe riemen, rollen, spanners en cilinderkop. Ik kan niet anders zeggen dan perfect geregeld! En dat voor een auto uit 2011 en van "slechts" € 12.000! Ik hoop dat het nog even duurt, maar voor onze volgende auto gaan we zeker weer bij van Aarle langs.

goed geholpen

en lekkere koffie