Heb voor het eerst een volvo gekocht bij van Aarle We kregen goede uitleg over de functie van de xc 60 zodat we snel wisten hoe alles werkt

correct bedrijf prima planning

Geen nonsens, veel technische kennis, en doen wat is afgesproken.

Keurig netjes geholpen. Auto was zelfs gewassen.

Keurig netjes geholpen. Auto was zelfs gewassen.

Laagdrempelig familie bedrijf met verstand van Volvo's

Sinds enkele jaren klant bij van Aarle. No nonsense mentaliteit met een specialisme in Volvo. Afspraak is afspraak, tegen een eerlijke prijs.

Een prettig en vakkundig team.

Plezierig zaken te doen, komen afspraken. Zij kennen de klanten en wat nog belangrijker is ze kennen de Volvo's

Erg positief

Snel, direct en betrouwbaar

Klantvriendelijk en zeer deskundig!

Zeer prettige autogarage! Altijd is iedereen bezig om jou zo goed en snel mogelijk te helpen. Ben al jarenlang een zeer tevreden klant van Van Aarle Volvo!!

Service met een glimlach!

Het is mijn 2de Volvo die ik gekocht heb bij van Aarle, de service is daar super. Fijn personeel echt een aanrader voor iedereen!

veel keuze, zakelijk en bereid mee te denken met de klant

De door mij aangekochte Volvo rijdt probleemloos en bevalt prima. De afwikkeling van de aankoop verloopt snel en volgens afspraak. Het bedrijf wordt zakelijk geleid, wat als voordeel heeft dat er duidelijkheid is over wat er wordt afgesproken.

Snel, deskundig, klantvriendelijk en ategen een redelijke prijs

Top bedrijf

Top garage met een goede objectieve advies en voorlichting

een gemoedelijke en vakkundige mensen met een eerlijke en objectieve voorlichting

vakkundig en proffesioneel

Werd op een nette manier behandeld service is super

prima service

een vriendelijke prima behandeling en kwaliteit viel mij ten deel.

Prima ervaring en snelle afhandeling

Heel klantvriendelijk en kostenbewust

Telefonisch goed bereikbaar, makkelijk afspraak kunnen inplannen voor onderhoud en apk en erg klantvriendelijk.

prima bedrijf

Voldoende aanbod en goed geprijsd

geen reactie op email

aantal punten zouden verholpen worden, maar is niet of nauwelijks gebeurd. Mail erover gestuurd, maar geen reactie meer gehad.

Bedankt voor uw review. Ik heb het hier in onze emails gecontroleerd maar helaas kan ik een recente email van u waar niet op gereageerd is niet vinden. Er zal ongetwijfeld iets mis zijn gegaan. Zou u uw email nogmaals willen sturen naar receptie@vanaarle.nl ? Alvast bedankt!

Kan er geen slecht woord over vertellen

Betrouwbaar

Betrouwbaar vriendelijk en zeer reeel!

Goede service, vlotte afhandeling, klantvriendelijk

Ben erg tevreden met deze garage.

Fijn en goed garagebedrijf.

De verkoop de onderhoudsafdeling balie allemaal zeer vriendelijk behulpzaam en eerlijk. Zeer fijne sfeer. Men staat allemaal achter hun product. Verder telefonisch contact is ook altijd zeer fijn.

Snelle goede service

Apk keuring voor mijn Volvo gehad, pech vanwege de steekproef die RDW moest uitvoeren, kostte wat meer tijd. Maar geen klagen.

Super Autohaus

Beste Volvo Autohaus in Nederland!!! 100% Positive

Zonder garantie gekocht, en dezelfde dag helaas pech, perfect, snel en zonder kosten geholpen! Fantastische service van dit bedrijf. Kan ze gerust iedereen aanbevelen.