Goed behandeld

Ik heb een auto gekocht en binnen vier weken al voor reparatie bij jullie geweest. Niet leuk uiteraard, alle mankementen tot nu toe gerepareerd en goed te woord gestaan. Tot nog toe all-over tevreden. En nu afwachten hoe de auto zich de komende maanden houdt. Jullie hebben het volste vertrouwen, dus ik doe mee hierin.

Excellent!

Uitstekend ontvangen door Ron van Aarle. Verkoopproces verliep heel soepel en alle aanvullende afspraken correct nagekomen. Heel blij met de auto! Ook tijdens periode tussen kentekenaanvraag en aflevering goed op de hoogte gehouden. Volvo for life!

Geweldig bedrijf

Fantastisch bedrijf met hele goede adviezen en service. Voor elke VOLVO rijder aan te bevelen.

Serieus bedrijf, verstand van zaken en liefde voor het product . Geen onzin maar doen wat afgesproken is, top!

uitstekend

Zeer goede service en vriendelijke mensen. Veel vakkennis aanwezig en ze komen alle afspraken na! Geen grote overdreven verhalen en het wordt niet mooier gemaakt dan het is. Gewoon de waarheid en je hebt het idee dat je bij van Aarle als klant gewoon nog koning bent. Gewoon een zeer goed bedrijf wat ik aan iedereen die een Volvo wil zou aanraden.

Geweldige service. Duidelijk, transparant.

Mijn eerste ervaring met van Aarle. In alle opzichten een geweldige klantervaring. Van receptie to verkoop tot onderhoud. Top service!

Goede auto voor een goede prijs.

Fijn ontvangst en uitleg.

Prettige wijze van klantbenadering.

Niet opdringerig en een heldere uitleg. Vertrouwd.

Goede service , Persoonlijke aandacht e. Veel Volvo kennis. Mooi bedrijf !

super geholpen en top geinformeerd,

Regelmatig kijk ik op de site of er iets voor mij bij is, ik rijdt al jaren met plezier een XC70. Bij een beurt zag ik een mooi alternatief staan, 6 jaar jonger, 200K minder op de teller en prachtige uitvoering. direct een proefrit gemaakt en een groot verschil met mijn oude auto. bijna alles wat ik wilde zat erop en na korte onderhandeling een klap erop. nog extra parkeersensoren voor en 2 weken later was de ruil. dank jullie wel!

Goede deal, prettig contact en correcte service

Goede deal, prettig contact en correcte service

Prima service, beloftes worden nagekomen

Prima service, beloftes worden nagekomen

Proces snel verlopen

Bij orientatie in alle rust geholpen. Alle tijd om de auto rustig te bekijken en te inspecteren alvorens het gesprek aan te gaan. Proefrit kunnen maken zonder een medewerker op de passagierstoel...

Sympathieke garage!

Volvo c70 gekocht. Leuke vruchtbare onderhandeling via de telefoon. Prima auto!!! Alleen de banden waren slecht, onbegrijpelijk dat die door de keuring zijn gekomen. Een band had zelfs een ballon uitstulping. Na 500km gelukkig gezien en nieuwe banden gekocht in Frankrijk. Très très dangereux.

prima!

Servicegericht en kennis van zaken

goede en deskundige service

Van de medewerkster aan de receptie tot aan de medewerkers in de garage zijn het allemaal vriendelijke en in onze ogen hardwerkende medewerkers die ook echt verstand van zaken hebben als je iets vraagt. er wordt met je meegedacht, dus onze complimenten wederom.

Zie hieronder

Vlotte receptie met afspraak Gedetailleerde rekening van de gedane handelingen, dus alles prima.

Top service

Uitstekende service, vakmensen en persoonlijke benadering.

Prettig,vriendelijk en goed voor auto en mens

Afspraak maken gaat snel met goede communicatie. Ook de rekening is vriendelijk.

Komen afspraken na

Net bedrijf, niet opdringerig, alles op tijd in orde gemaakt, aardige mensen

Goede en nette occassion dealer.

Goede, gemoedelijke Volvo occasion dealer. Geen fratsen, auto keurig sfgeleverd met nieuwe keuring en een volle tank. Als ik een andere auto nodig heb ga ik hier zeker weer kijken!

prettig, klantvriendelijk en schoon bedrijf

Zakelijke doch klantvriendelijke instelling met goed gevoel voor de emotionele kant en wensen bij de aanschaf van een andere auto. Goede service en aandacht ook bij de aflevering. Chapeau !!!!!

Zeer kort met dit bedrijf bekend. Tot nu toe positief !

Ben met mijn nieuwe Volvo ( elders gekocht) voor vragen langs geweest. Professioneel benaderd.

Prima service en deskundigheid

We hebben een goede deskundigheid ervaren en zijn voornemens onze auto hier zeker weer voor een onderhoudsbeurt te brengen.

Wat een fijn bedrijf!

Hier weten ze goed te communiceren en het belang van afspraken nakomen. We hebben beide auto’s hier met plezier in onderhoud gegeven.