Vakkennibs en service

Nadat officiele dealer geen oplossing vond behalve een mogelijk lekke koppakking, mij tot van Aarle (de verkoper) gericht. Zij constateerden een heel ander defect en herstelden dit tegen kosten arbeidsloon met onderdeel onder garantie Volvo,

Goede vriendelijke service

APKtje, bandewissel en grote beurt in een paar uurtjes. Ik heb gewacht en daar goed kunnen werken onder het genot van een bak koffie en water. Na gereedmelding stond de auto gewassen klaar. Helemaal tevreden dus.

Zeer goede ervaring

Goede ervaring met Bart v Aarle. Geen moeilijk gedoe. Zo gaat dat in een echt Familiebedrijf.

Alles goed geregeld volgens afspraak.

Vriendelijke en geduldige bediening. Auto afgeleverd volgens afspraak. Moest nog wel langs een officiële Volvo dealer voor het laten uitvoeren van 2 terugroep acties maar dat was met 1 telefoontje zonder bijkomende kosten en problemen geregeld. V.w.b. de covid maatregelen was alles goed geregeld.

Vriendelijk, hulpvaardig, praktisch en correct

Bij Van Aarle een prachtige goed geprijsde XC60 gekocht. Zeer goed en uiterst vriendelijk geholpen door Ron. Praktisch meedenkend met het verkrijgen van winterbanden. Uiteindelijk banden zelf aangeschaft en door Van Aarle geplaatst. Binnen een week na de proefrit de auto in orde gemaakt (met grote beurt en vervangen distributieriem) en overgedragen aan de (zeer) gelukkige nieuwe eigenaren. Echte aanrader. Als je een Volvo zoekt, moet je zeker bij Van Aarle langs gaan.

Netjes ontvangen en geholpen, een vlotte en correcte afhandeling.

Vriendelijk ontvangen en goede uitleg. Vlotte en prettige werkwijze met duidelijke afspraken.

Jullie doen wat er is afgesproken,vakkundige en prima service.

zeer positief goede prijs kwaliteit verhouding Top bedrijf.

er wordt open gecommuniceerd over de werkzaamheden en de prijs. Zeer prettig dat je vantevoren weet waar je aan toebent

Vertrouwd en deskundig

Voor service en reparatie is je Volvo hier in goede handen. Prettig bedrijf waar je heel goed afspraken mee kan maken. Daar komen wij graag voor naar Brabant.

No-Nonsens!! Prima bedrijf......

Geen gladde praatjes, gewoon zoals het is! Goede prijs/kwaliteit... Erg blij met m'n volvo v60 hybrid

Volledige service, betrouwbaarheid en als familie

Wij kopen al meer dan 20 jaar onze auto’s bij van aarle. Altijd goed, eerlijk en geen verrassingen. Ook onderhoud, waar krijg je dat nog, is een genot. Volledig gevoel van vertrouwen, aandacht en eerlijk advies. Nooit meer ergens anders heen. Dat het team zo herkenbaar blijft en ook de klanten die ik tref zegt veel. Wij zijn uiterst tevreden, blij met het team en het bedrijf van aarle en de wijze waarop zij ons bedienen, tegen een zeer goede prijs, van elke service... dat gunnen we iedereen! Elke keer vragen we ons af of wij hen genoeg laten blijken hoe blij we met hem zijn! Dus bij deze nogmaals

Goed!

Vriendelijk personeel, WiFi faciliteit perfect!

Uitstekende service en bijzonder klantvriendelijk.

Uitstekende service en je weet van te voren waar je aan toe bent. Als er iets gerepareerd moet worden krijg je telefonisch een prijsopgave van het onderdeel dat vernieuwd moet worden en het aantal uren dat er nodig is voor de reparatie. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan als je je auto ophaalt.

Een vertrouwd gevoel.

Goed geholpen, en top service. Ook aan te bevelen aan andere volvo liefhebbers. Van Aarle daar moet je zijn.

Prettige zaak

Ruim aanbod en vriendelijk personeel.

Fijn bedrijf waar je op kunt rekenen

Bedrijf wat zijn afspraken nakomt.

Keurig ontvangst, snelle afhandeling

Voor Volvo moet je bij van Aarle zijn, expertise en vlot veel ervaring, alles professioneel

Vakkundig

Vakkundig en goed geholpen. Zeer tevreden zoals altijd.

Klantvriendelijk

Eerlijke informatie, die afgestemd is op de mogelijkheden en wensen van het individu. Zeer ruime keuze Volvo's in allerlei prijsklassen. Eigen garage voor garantie en onderhoud

Vriendelijk personeel!!

We zijn goed geholpen!!

prima, punctueel en prettig

Onderhoud van mijn auto zoals het hoort d.w.z. Vakkundig, Zakelijk en Zorgvuldig. Ben een tevreden klant. Wat wil je dan nog meer?

Perfect geregld en geheel volgens afspraak

Bij schade veroorzaakt door derde heb ik auto laten taxeren en repareren Er stond direct leen auto met automaat voor me klaar gedurende de reparatie periode Reparatie correct uitgevoerd en zelfs lakstift bijgevoegd Uitermate tevreden over gehele proces en over de aankoop van de wagen een half jaar geleden

Afspraak is afspraak. Service waar je op kan vertrouwen.

Wij zijn al jaren trouwe klant. Nooit teleurgesteld, afspraken worden altijd keurig nagekomen. Betrouwbaar bedrijf, fijne mensen. Fam van Dinther Berlicum

Super snelle en goede service

Bij van Aarle word ik altijd vriendelijk te woord gestaan en goed en snel geholpen. Het is ook prettig dat ze een goede plek hebben om even te werken, zodat het voor mij geen probleem is om onder werktijd langs te gaan voor een beurt.

Fijne service goed geholpen