Kundig, eerlijk en relaxed

Ik zou deze rij-instructeur iedereen aanraden. Je krijgt uitleg en daarna breng je dit in praktijk. Hij besteedt aandacht aan je zwakheden. Hierdoor word je goed klaargestoomd voor je examen totdat Joost en vooral jijzelf er vertrouwen in hebben!

Ontzettend fijne en duidelijke lessen

Super fijn en gezellig om te lessen, altijd duidelijk en de informatie wordt duidelijk toegepast!

De manier van lesgeven is super goed.

Joost is heel aardig en rustig in de auto. Hij kan op een goede manier uitleggen en instructies geven. Ik heb de lessen altijd als gezellig en leuk ervaren. Door zijn goede lessen heb ik in een keer mijn rijbewijs gehaald.

Naast je zit iemand die het beste met je voor heeft!

Een enorm fijne omgeving om het autorijden te leren. Zijn manier van leren is gestructureerd en gefocust op een goede basis, hier bouw je dan snel op voort. Zijn balans tussen luchtigheid maakt voor een vertrouwde leeromgeving. Hij is flexibel, denk met je mee en helpt met alle geduld. Heb genoten zolang het mocht duren!

Fijne rijlessen

Goede rijlessen gehad.

Toegankelijk en altijd positief.

Wat ik persoonlijk heel fijn vond was dat Joost altijd rustig bleef en naderhand pas uitlegde wat er fout ging, hij werd nooit boos wat heel rustgevend is.

Een super goede rijschool met een hele fijne instructeur

Rijschool Joost is een erg prettige rijschool waarin je flexibel je tijden kunt inplannen. Voor een uitstekende prijs helpt deze rijschool je goed op weg naar je diploma. Ik heb het erg goed ervaren!

Fijne ervaring, Joost heeft mij goed begeleid bij het behalen van mijn rijbewijs!

Mijn ervaring met Joost was goed. Fijne begeleiding!

Super goede rijles met vooral veel plezier.

Ik heb mijn rijlessen als zeer positief ervaren. Joost kraakt je niet af maar helpt je leren van je fouten. Hij stelt je gerust en laat je je thuis voelen in de auto. Lukt het een keer niet. Pech, volgende keer gaan we weer hard werken tot het lukt. Ik ga de lessen met Joost zeker missen.

Goede en duidelijke lessen

Ik heb me altijd verheugd op de rijlessen. Ook zijn de lessen duidelijk en leerzaam.

Goede, leuke, flexibele rijschool.

Ik heb altijd fijn les van joost gekregen. Ik ben goed begeleid met betrekking tot het theorie examen, praktijk examen, gezondheidsverklaring en de begeleiders pas. Ook het inplannen van de rijlessen en het uiteindelijke examen ging in goed overleg. Kortom een fijne ervaring bij een fijne rijschool.

Top! Duidelijk en doelgericht

Joost heeft mij goed geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs. Alles wordt goed uitgelegd en de sfeer is altijd goed. Goede rijschool die ik iedereen zou aanraden!

Goede en rustige uitleg

Deze rijschool/rij-instructeur heeft mij erg goed naar mijn rijbewijs geholpen. Altijd een goede, duidelijke, en rustige uitleg zodat je begrijpt wat je doet. Kortom een hele goede rijschool voor als je je rijbewijs wilt halen.

Fijne lessen gekregen en veel geleerd!

Goede lessen gekregen en veel uitleg. Wanneer er iets niet duidelijk was werd het goed uitgelegd. Veel geoefend en dit kwam bij het examen allemaal heel goed van pas!! Veel geleerd en in een keer geslaagd!

Heel prettig

Bij Joost lessen is heel fijn legt alles goed uit steekt meer moeite in punten waarbij je moeten heb. Ik heb het zelf heel goed beleeft om bij Joost te lessen, en het gezever mag ook zeker niet onderbreken. Ik vind het echt een aanrader om bij Joost te lessen.

Helemaal top fijne instructeur en duidelijke lessen

Het waren altijd leuke en leerzame lessen een hele fijne instructeur op zijn tijd een grapje al met al een super rijschool

Goede gezellige rijlessen

Joost laat je op je gemak voelen en zorgt ervoor dat je meer vertrouwen in jezelf krijgt als je dat nodig hebt. Zijn uitleg is duidelijk en hij blijft altijd rustig. Daarnaast heb ik het altijd naar mijn zin gehad tijdens de rijlessen.

Altijd leerzaam en gezellige lessen

Ik heb met veel plezier gelest bij Joost. De lessen waren altijd leerzaam en niet te vergeten altijd gezellig. Joost gaat altijd op een professionele manier te werk en let goed op de veiligheid van de inzittende en de mede bestuurders. Kortom een hele prettige en fijne leeromgeving.

Heel fijn!

Hij geeft duidelijk les en weet precies wat je de volgende keer wel en niet meer op hoeft te oefenen.

Duidelijke, maar ook gezellige lessen. Wijsheden voor in de auto en voor in het leven

Joost is een gaaf persoon. Hij geeft duidelijke uitleg, helpt je over eventuele snelwegangsten heen en bij hem voel je je op je gemak. Ook gewoon praten over allerlei dingen tijdens het lessen is mogelijk wat ook leuk is. Ik had nooit gedacht dat ik In 1 keer mijn rijbewijs zou halen maar dankzij Joost is dat wel gelukt. Ik zou hem aan iedereen aanraden.

Slecht

Slecht Totaal geen inlevingsvermogen

Top rijschool!!

Allereerst bedankt voor de fijne lessen! De manier waarop alles uitgelegd werd vond ik heel erg fijn. Daarnaast bereide Joost mij erg goed voor op de tussentijdse toets en de examens. Ook hielp Joost mij om de spanningen voor het examen los te laten, dit heeft erg geholpen!! Kortom, goede rijschool!!

Geweldige rijervaring

Er wordt aan het begin van het rijden goede en duidelijke instructie gegeven. Dit aan de hand van plaatjes en goede uitleg. Als je steeds gevorderder wordt in het rijden, zal je steeds meer worden ‘losgelaten’ en moet je zelf problemen op proberen te lossen. Als je hier niet helemaal in slaagt wordt er goed verwezen naar wat er beter kan, en als je het goed doet krijg je positieve feedback. Daarbij is de sfeer in de auto altijd goed. Joost is altijd positief en slaagt er altijd in de les leuk te maken. Kortom geweldig!

Gezelligheid en luisteren naar wat ik prettig vind.

Mijn ervaring met het lessen bij Joost was super goed. Ik vond het fijn hoe we alles stapsgewijs hebben aangepakt en op mijn eigen tempo. Joost is erg gezellig om naast te zitten in de auto en maakt regelmatig leuke opmerkingen en grapjes. Ondanks ik er wat langer over heb gedaan heeft hij altijd vertrouwen in mij gehad!

Fijne en duidelijke lessen! Super fijne rijschool!

Joost geeft fijne en duidelijke lessen. Kijkt goed wat je al aan kan en wat je nodig hebt. Volgt echt jouw ontwikkeling. Verder is Joost een vriendelijke man die je goed op je gemak laat voelen.