• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door bikefitting fiets ik nu veel prettiger en heb ook veel minder last van mijn nek.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met alle respect, en ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar Dronten is niet een plek die hoog bij mij op het lijstje staat van dagtripjes. Dus als je daar als fietsenmaker klandizie trekt zoals Jan dat doet, dan moet je wel iets speciaals hebben. Als dozenschuiver ga je het in Dronten nl. niet redden. Het was mij al vrij vlot duidelijk dat ik hier, op voorspraak van een collega, op de goede plek was. Interesse, liefde voor de fiets, geen moeilijkdoenerij en, en dat voel ik echt, men is pas tevreden als jij dat bent. En prima koffie. 10-en geef ik niet: 10 is in de Tarot het getal van overgang en dat is niet de bedoeling, want Jan moet blijven :>) 9 is het getal van passie, rijkdom en vervulling. Drie redenen om naar Dronten te gaan.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een erg fijne fietswinkel met kennis van zaken. Tuurlijk wordt je altijd vriendelijk ontvangen en vaak is een kopje koffie onderdeel van een bezoekje. Ook liggen er prachtige fotoboeken waardoor wel helder is dat het om ervaringsdeskundigheid gaat.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag 12 februari 2019 telefonisch contact gehad over een vermeend probleem met een Rohloff naaf in een fiets die niet bij Jan Brinkman is gekocht. De manier waarop Jan mij te woord stond en adviseerde is werkelijk hartverwarmend en super klantgericht. Heb direct een afspraak gemaakt om de fiets van mij, voordat ik aan een reis van circa 4400 km begin, nog een servicebeurt te laten geven. (overigens: de naaf schijnt goed te zijn)
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Jan Brinkman is in juni een uitgebreide bikefitting gedaan. Al enkele jaren had ik last van schouders, achilluspees en knieen. Regelmatig was ik bij de fysiotherapeut.\r\nDe hoop om weer een fietsvakantie in het buitenland te kunnen doen werd steeds minder.\r\nOndertussen is de uitgebreide bikefitting dus gedaan. Mijn fiets is aangepast bij Jan Brinkman. Zadel hoger, ander stuur, andere trappers, etc.\r\nEn....afgelopen 3 weken heb ik gefietst in Noord-Bretagne. Heuvel op en af, 850 km...en geen klachten meer aan schouders, knieen en achilluspees.\r\nMijn fiets is mijn maatje weer. Volgend jaar vervolg in Normandie. Ik kan Jan Brinkman met volle overtuiging aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top, fietsen worden bij je thuis gehaald en gebracht bij een service beurt en nog geheel schoongemaakt.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd inspirerend en gezellig in de winkel bij Jan Brinkman in Almere. Je gaat altijd met extra info naar huis.\r\n

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben prima geholpen en heb veel fietsen mogen uitproberen, zodat ik de juiste keuze kon maken. Bedankt voor jullie hulp!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima flexibele service. Al jaren lang klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en behulpzaam. Er wordt alle tijd voor je genomen. Er wordt je niet de duurste fiets aan bevolen ook worden de goedkopere aangeboden. \r\nDat geeft een fijn en goed gevoel.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en deskundig. Neemt ruim de tijd voor het kiezen en aanmeten van een nieuwe vakantiefiets.\r\nIs ervaringsdeskundige op gebied van vakantiefietsen.\r\nHeeft goede thee & koffie.\r\n\r\nHeb tevens een praktische workshop fietsonderhoud kunnen volgen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Goede service, betrouwbaar en maatwerk.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al een tijdje bij Brinkman aan \"huis\" en ik word daar heel erg goed geholpen. Nu ik ouder word ben ik toe aan een elektrische fiets. Ik heb uitgelegd wat ik verwacht van de elektrische fiets en Dick heeft mij daar heel erg goed mee geholpen. Topper. Nu nog mooi weer en dan lekker genieten!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed voorgelicht over aankoop fiets jongste zoon. Snelle service.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen, goede uitleg en ruim de tijd om alles te proberen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf plezierige uitleg en goede raadgeving
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super, klantvriendelijk en heel enthousiast

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Wordt vakkundig en vriendelijk geholpen. Heb er geen spijt van dat ik daar mijn fiets heb gekocht
  • Reden bezoek Onderhoud

Over Jan Brinkman... de wereld aan fietsen!