Prettig geholpen, uitstekende aflevering gekocht auto.

Bij toeval terecht gekomen bij Ford Martens in Zevenaar. Verkoop medewerker was behulpzaam en de uiteindelijke aankoop verliep soepel. Aflevering was goed geregeld, alles op tijd en de auto verkeerde in een prima staat. We zijn tevreden onderweg gegaan.

Geleverd wat ik ervan verwachtte

Nog te kort geleden voor een volledige ervaring, maar tot nu toe uitstekend.

Erg goede begeleiding, aflevering en after sale

Ik kreeg alle informatie die ik nodig had, aflevering was helemaal goed en ook een vraag na de overdracht werd snel en goed opgepakt.

Geweldige service.

Je wordt netjes geholpen en te woord gestaan je bent daar een klant en geen nummer .Net alsof je bij de familie hoort belangstelling enz. nogmaals geweldig ga zo door.

Goede service en netjes behandeld

Zeer netjes te woord gestaan en duidelijke communicatie.

Zoals altijd top!

Goede informatie vooraf, gemakkelijk een afspraak maken, toen geconstateerd werd dat er vervanging nodig was van een paar rubbers, kreeg ik additionele info via een heldere video. Blij mee!

Uitstekend klant vriendelijk en service

Uitstekende service bij onderhoudsbeurt en zeer vriendelijke uitleg wat er is gedaan. Uitstekende after Sales.

goed snel geholpen

tevreden zoals verwacht en gewend

ik verwacht niets anders van een Ford dealer anders zou ik voor de prijs naar een "merkloze" garage gaan

ALS JE IETS VRAAG WORD JE ALTIJD GEHOLPEN EN OP GELOST

HEEL VRIENDELIJK EN LEKKERE KOFFIE

Ook ben lastig probleem er samen goed uitgekomen.

Er was een onverwachte veel te grote reparatie. Maar in goed overleg zijn we er samen uitgekomen. Beide wat toegegeven en zo hoor het.

Prima geholpen Met leenauto en kleine storing in mijn ford

Prima geholpen met een kleine storing in mijn ford onder garantie en leenauto gekregen ook 😊👍🏻👍🏻

Volgens afspraak mijn auto gerepareerd ,en een goede prijs en netjes afgewerkt . Kwa prijs verhouding goed en super Top service

Ik ben heel snel geholpen

Ik had een kapotte voor band die werd vlot vervangen door een goede gebruikte band want een nieuwe band was niet voorradig ik hier goed mee geholpen

Volledige openheid over de gang van zaken.

Ik heb (ongezien) een gebruikte auto gekocht, waarbij ik diverse garanties kreeg. Deze garanties zijn volledig waar gemaakt. Bij controle bleek dat de motor binnen de kortste keren problemen zou kunnen geven. Daarop is een revisiemotor geplaatst. Ook hier is men open in geweest. Ik had de mogelijkheid de koop ongedaan te maken. Door het bovenstaande en nog een ander probleempje moesten de gemaakte afspraken van levering enkele keren verzet worden. Daarop werd bijtijds een nieuwe afspraak gemaakt.

Laat niets te wensen over

Het onderhoud van mijn auto is volgens afspraak uitgevoerd door Auto Martens. Vooraf heb ik netjes een prijsopgave ontvangen. Er is met mij tijdig contact opgenomen, toen bleek dat er slijtageonderdelen moesten worden vervangen. Ter onderbouwing van de uitgevoerde werkzaamheden ontving ik een link naar een video. Zoals ik gewend ben van Auto Martens, is alles naar volle tevredenheid afgehandeld.

Gewoon super af gehandeld

Gewoon super af gehandeld

Nieuwe auto gekocht

Na een klein incident, hebben ze voor een goede afwikkeling gezorgd, wat een service, we zijn erg blij met onze nieuwe Ford Fiesta, en wat een super team nogmaals dank je wel voor de goede service.

Een goede service en vriendelijke mensen

Eenvoudig een afspraak te maken, en een reperatie plannetje bespreken. Mee denken en uitleggen. De prijs van de reparatie noemen Alle tijd en vriendelijk.

Uitstekende service

Altijd behulpzaam en vriendelijk personeel

Al meer dan 30 jaar geweldig goed!

Altijd geweldig goed, zowel verkoop als service,,altijd vriendelijke bekwame mensen. Kortom super!

Geweldige garage

Super behulpzaam,

Heel goed en prettig geholpen.

De vooraf gegeven prijs klopt, de koffie is lekker en alle tijdschriften die je kunt lezen. Balie medewerkers heel prettig in de omgang.

Ford Martens 'de klant is koning'

Je wordt altijd goed en deskundig geholpen door de medewerkers van Ford Martens.

prima service

nadat er een defect was geconstateerd, is het betreffende onderdeel besteld. Afspraak gemaakt voor de reparatie en binnen de afgesproken tijd was e.e.a. hersteld.