Integer en betrouwbaar

Onlangs een Ford Focus gekocht bij Auto Martens in Zevenaar. Een auto kopen is altijd een vervelend traject, waarbij je continu op je hoede bent of je niet genaaid wordt. Mogelijk dat een grote garage als Martens iets duurder is dan een dealertje achteraf, maar je krijgt wel het gevoel van integriteit en betrouwbaarheid. Geen agressieve verkooptechnieken.

Duidelijk uitleg

Snelle service, vakkundig en super vriendelijk personeel

Klantvriendelijk aan de telefoon en aan de balie. Goede uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden. Bij schade regelen zij alles met de verzekering. De auto staat bij ophalen weer netjes gewassen klaar.

Altijd geweldige service.

Prettige omgang met klant.

Prettige omgang met klant. Duidelijk advies Eerlijk Meedenkend

Deskundig en warm bedrijf waar de klant nog alle aandacht krijgt.

Je krijgt bij Auto Martens vanaf het zoeken naar een auto tot en met afleveren en daarna het onderhoud altijd de volle aandacht. Zijn deskundig en punctueel en heel flexibel.

heb iik geen zin in

prima en goede service

vriendelijk en goed ontvangen , hopen dat het zo blijft.

super

wordt altijd vriendelijk behandeld door elke afdeling

Prima geholpen.

Ben al ruim 20 jaar klant en heb nog nooit een mindere ervaring meegemaakt. Zoals altijd correct geholpen, lekker kopje koffie en duidelijke uitleg als er iets meer moet gebeuren dan van te voren gedacht.

Wordt goed geholpen

zeer correct , klantvriendelijk en klant gericht.

uitermate positief

Zeer goede service!

Omdat het zo'n goed bedrijf is ben ik al bijna 40 jaar klant!!!

Zeer klantvriendelijk

Tijd voor de klant en de afspraken nakomen.

Erg vriendelijk en meedenkend met de klant

Na een proefrit te hebben besloten om de auto te kopen werd er om half 6 nog ruim tijd vrijgemaakt om alle papieren in orde te maken(sluiten om 6 uur). Eigenlijk zou tussen kopen en afleverklaar 2 weken zitten. De verkoper wist dat we zaten te springen om ander vervoer en bood aan dat we de auto eerder op zouden halen en dan later terug zouden komen voor onderhoud en afleverbeurt. Op vrijdag geregeld en op maandag mocht ik de auto al komen halen. En als cadeau op maandag was alles al geregeld dus niet terug voor nieuwe afspraak.. hoe tof is dat. Koen.. top geregeld ­čĹŹ

Goede service an pro-actief

Ik kwam voro de wissel van de winterbanden, maar de auto werd gelijk even goed nagekeken en er was een krasje op het achterspatbord en dat werd direct weggewerkt. Ook twee nieuwe banden gekregen omdat het profiel wel heel slecht was geworden eind van de vorige winter.

Zo als gewoonlijk

Vriendelijk personeel en netjes geholpen.

Vriendelijk personeel en netjes geholpen.

uitstekend, zeergoed

prima behandeling

Uitstekende dienstverlening

Uitstekende dienstverlening!

Warm bad

Na vele jaren met een steeds groter wordende Ford dealer te maken hebben gehad waarbij de particuliere klant op nummer twee is geplaatst, zijn we bij Ford Martens weer in een warm bad terecht gekomen. Fijne verkoopafdeling en verkoopmedewerker, goed geoutilleerd en tijd voor de klant. Kortom een fijn bedrijf.

Perfect bedrijf

Ik ben sinds 1975 Martens rijder. Dat zegt toch genoeg lijkt me. Ga zo door team Martens.

Keurig en geweldige service .

Nette behandeling en vriendelijke behandeling !!

Top bedrijf

Als klant wordt je altijd netjes te woord gestaan. Afspraken worden nagekomen. Mochten kosten hoger uitkomen dan vooraf voorzien wordt je eerst gebeld om het te bespreken.

Wij hebben nooit problemen met de auto dus de service is top!

Vriendelijke ontvangst, belangstelling en goede uitleg voor- en achteraf (zelfs over het bedrag, wat het zou gaan kosten).