wij zijn geweldig geholpen, de service is uitstekend!

Na die nare geschiedenis met de auto die van de trailer viel, zijn we geweldig geholpen. Ook met de zoektocht naar een andere auto heeft U ons heel prettig en supergoed geholpen! En we zijn heel blij met onze huidige auto! Fijn weer een auto van onszelf. De tijdelijke auto tussendoor die U beschikbaar stelde was ook heel fijn. Hartelijk dank voor de geweldige service!

gewoon goed!!

Veel is er niet te melden. Het was gewoon prima in orde.

Service oke.

1 minpuntje Videoboodschap met voorgestelde reparaties slecht te verstaan. Op de achtergrond allerlei geluiden en de stem te zacht zodat de boodschap niet overkomt.

Naast de gebruikelijke goede service was ook de koffie weer uitstekend

Al jarenlang is de service van een ongekend niveau. De vele prijzen zijn hier een bewijs van.

Wij zijn zeer tevreden

De werkzaamheden zijn naar wens uitgevoerd.

Zeer goede dealer, eerlijk, open en oprecht....... Merk Ford ga ik twijfelen.

Auto Martens kan er ook niets aan doen maar voor een auto met pas 88.000 km. (11 jaar oud) en al wat aan gesleuteld is was de laatste rekening een echte wow!!?# Het siert dat dhr.Steverink zelf onze auto heeft testgereden en het een dijk van een auto is maar verbazing toch dat ondanks 2x per jaar voor onderhoud/controle gebracht wordt deze ons doet twijfelen aan het merk. Niet Martens dus! Auto is een dure hobby en wij zijn best wel zuinig op de auto maar met deze getallen en rekeningen zijn wij inmiddels wat teleurgesteld. Het is en blijft een prima auto maar onderhoud is..........is iets teveel van het goede.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service , klantvriendelijk ,ben zeer tevreden over dit bedrijf !!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service als vanouds . Weer terug als klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met het bedrijf zijn heel erg goed. Ik ben al jaren klant en ben zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig zaken doen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed super leen auto goed ontvangen duidelijke afspraken en uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf geeft al jarenlang top service. Het is steeds weer een genot om dat te ervaren. Ook de klant vriendelijkheid en de persoonlijke belangstelling zijn van zeer hoge klasse.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op woensdag een zomercheck gedaan. Een aantal zaken die moesten gedaan worden en een achterband waar een schroef in zat en het ventiel van een voorband lekte. Dit hebben ze direct verholpen. Voor die ander zaken kon ik die dinsdag daarop een afspraak inplannen. Daar hebben ze die andere zaken, vervangen pakkingen aandrijfassen vervangen. Martens Beke mij op ivm met ernstige slijtage achterbanden. Hij wilde mij hier niet mee laten vertrekken. Ik heb 2 nieuwe banden laten monteren. Ik begrijp niet hoe zij dit afgelopen dinsdag terwijl de band van de auto is geweest dat probleem over het hoofd hebben gezien. Door dat de pakkingen moesten worden vervangen hebben zij dit alsnog geconstateerd. Was dat niet gebeurt had Martens mij na de zomercheck op vakantie laten gaan. Dit vind ik zeer verontrustig. Tevens heb ik betaald voor een reparatie van een achterband die 5 dagen later moest worden vervangen. Helaas heb ik nog niks van Martens vernomen. Ik ben wel content dat de reparaties goed hebben uitgevoerd. Kritisch tenaanzien van handelen en communicatie naar de klant blijft een aandachtspunt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positiviteit moet ook eens verteld worden, Ford martens heeft vanaf 1e gesprek tbv aanschaf auto mij in positieve zin verrast. Meedenken, kosten besparend, efficiency, en zeer service gericht. Kortingen beschikbaar, zelfs ongevraagd gegeven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed autobedrijf mede door Hugo, de man aan de receptie die alles netjes regelt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een andere auto gekocht bij Martens, echt super. Meer dan netjes geholpen, top!\r\nMijn complimenten!\r\nEn weet je wat het fijnste is, ik rij weer Ford.😀\r\n\r\nGr. A.Verbeek \r\nAngeren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren \'klant\' en nog steeds zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goede ervaringen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel goed vriendelijk
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over Auto Martens