perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super afhandeling van de garantieklachten, bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg blij met mijn nieuwe auto! Heel veel keus en er wordt heel goed met je meegedacht. Ik kan het bedrijf aan iedereen aanbevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb op 11-06-2018 een review geplaatst die onterecht was en heb ook de host van de site gevraagd deze te verwijderen. De reden hiervoor was een complete misvatting mijnerzijds. \r\n\r\nWij hebben april/mei een Peugeot 3008 Hybrid4 gekocht. Wij zijn door de afdeling verkoop goed geinformeerd en na een proefrit, zijn we overgegaan tot koop. Alle probleempjes die nu eenmaal bij een gebruikte auto aanwezig zijn, werden door de monteurs in de werkplaats opgelost. \r\n\r\nBelangrijkste in het geheel is wel, dat Hazet altijd bereid is om de problemen die zich voor kunnen doen op te lossen, of in iedergeval mee te denken in de oplossing hiervoor. Dus alle eerdere onderbuikgevoelens ten spijt, zullen wij de volgende auto weer bij Hazet kopen/aanschaffen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels meerdere auto’s gekocht bij Hazet. Altijd goed verlopen. Goede service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben met hazet in contact gekomen over een kabeltje voor de mdi vw, Audi.\r\nArnoud van hazet bood deze aan via marktplaats!\r\nDe eerste zending bleef lang uit, na meermaals berichten en bellen kwam het kabeltje na een week aan, compleet vernageld in de envelop, na meermaals te zijn opgelicht via Mp, ontstak ik in grote woede die ik richting hazet botvierde(niet juist, hij kon niet weten dat het al vaker mis was gegaan bij mij).\r\nMoet zeggen dat Arnoud zeer professioneel bleef ondanks het moddergooien van mij.\r\nHij draagt oplossingen aan die voor beide ook het probleem oplossen, bij mij was dit een nieuw produkt toezenden.\r\nIk heb mij er verbaasd over hoe netjes Arnoud bleef en ook daadwerkelijk het wil oplossen voor beide.\r\nAls ik weer een auto ga kopen ga ik ook even bij hem kijken, want alleen al met kabeltjes waar voor hem eigenlijk geen winstmarge opzit wil hij de klant tevreden stellen.\r\nTopservice en Arnoud hazet bedankt!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf NAV de laatste reactie toch ff een weerwoord.\r\nKen deze fa. al jaren en vind dit een zeer betrouwbaar adres. Heb hier zelf alweer een tijd geleden een Audi A3 Sportback diesel gekocht, helaas wat problemen mee gehad, maar alles subliem opgelost, klasse Arnoud.\r\nMooie collectie zeer goed geprijsde automobielen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zochten een tweede hands kleine auto, en hebben op internet bij Hazet een viertal types vergeleken en zijn toen op bezoek gegaan . We zijn op een zeer plezierige en deskundige manier geholpen door Maarten en hebben uiteindelijk in 1 auto gereden en die ook gekocht en een dag of 5 later opgehaald. 8 jaar oud en stond er als nieuw bij en keurig over gedragen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een Dacia Lodgy bj 2013 aangeschaft nu bijna 1 jaar in ons bezit en deze auto wordt gebruikt als taxi dus rijd veel kilometers .Een fantastische auto nu een klein probleempje met de zekeringkast maar is zo verholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een land rover Discovery aangeschaft bij hazet. We zijn uitstekend geholpen door Arnoud den hartog. We hebben in de avond de auto bezichtigd en zijn daarbij zeer professioneel geholpen en niks was te veel. Ze hebben alle aanpassingen en wensen en onderhoud goed uitgevoerd. Waaronder heel kundig de distributieriem is vervangen . Het mail contact verliep erg goed en we kregen bijna direct antwoord op onze vragen. Tijdens het ophalen van de auto werd de auto nog volgetankt, bosje bloemen, papieren in een mooi mapje, en leuke sleutelhangers, dit kom je niet vaak tegen. Na de koop ervaarden we schakelproblemen maar we kregen meteen een afspraak om dit op te lossen. En hierbij kregen we een hele nette leenauto. We zouden meteen hier weer een auto kopen.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enorm goede service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring. Goede communicatie. Flexibel en meedenkend!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer langs geweest en prima service en vriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volkswagen Passat uit 2012 gekocht bij Autobedrijf Hazet. Auto bevalt heel goed. Ik dacht dat er een geluidje in de motor zat dus belde naar verkoper Maarten en die zei meteen kom maar langs dan laat ik er naar kijken. Achteraf was het niks en kon ik opgelucht door rijden. nu paar maanden later nog steeds veel plezier van mijn Passat.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, gebruikte bmw 3 serie gekocht met op het oog nog redelijke banden. Maar Hazet heeft ze bij aflevering toch vervangen, omdat zij deze niet goed genoeg vonden. Net even dat stukje meer dan je verwacht, top!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een gebruikte auto aangeschaft..goede service en zeer blij met de auto.dag erna bleek de turbo cylinder kapot te zijn..zonder problemen is deze vervangen.nu na aantal maanden een ongeluk gehad en ze hebben netjes de schade in samenwerking met schadebedrijf kieviet gerepareerd.woon zelf in Utrecht en er werd zelfs een leenauto voor de deur afgeleverd!!!Auto is weer als nieuw!!zeer blij mee hoe alles afgehandeld is!!bedankt en zeker een aanrader!!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komen alle gemaakte afspraken na, ook na aflevering prima service. Eigenlijk zoals je mag verwachten, maar vaak niet uit komt bij autobedrijven. Onder garantie netjes mijn radio en raammotortje vervangen.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij dit bedrijf een Audi RS6 aangeschaft. Na gebruik\r\nbleek dat deze auto nogal wat verborgen mankementen had. Ben hiermee teruggegaan naar Hazet. Kosten nog moeite zijn gespaard om problemen op te lossen.\r\nAuto is nu weer in topconditie. Ondanks de slechte verhalen in de media de laatste weken over gebruikte auto\'s kan ik berichten dat dat niet op Autobedrijf Hazet van toepassing is. Uitstekend bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via deze weg wil ik kenbaar maken dat ik zeer tevreden ben over de service van Hazet. Hazet verdient wat mij betreft een dikke pluim. Wat Hazet zegt komen ze ook na! En dat voor deze tijd. Ik heb een paar keer helaas problemen gekend met mijn auto maar deze zijn iedere keer weer perfect verholpen. Dank jullie wel, vooral naar Arnoud den Hartog en Rick van de werkplaats. Zal zeker bij aanschaf van mijn volgende auto eerst weer langs Hazet gaan. Mvg, Eric Koning

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen vrijdag mijn auto opgehaald. Net bedrijf, prima service!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na wat problemen met mijn Jeep Grand Cherokee is de auo netjes opgehaald bij mij thuis (toch ruim 110 km vanuit Ochten). Ook liet hij een leenauto achter voor mij. De auto is gerepareerd en ikzelf ben nadien nog terug geweest omdat er wat kleine issues waren. Arnoud heeft wederom een leenauto aangeboden. Nu is mijn Jeep helemaal in orde en er is 2 maanden na aankoop nogmaals geinformeerd hoe het nu is met de Jeep.\r\nAl met al een fijne service en een goed bedrijf

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Transitoweg 2