Super net gastvrij eerlijke autobedrijf

Ik was op zoek naar een auto in de lagere prijsklasse en die ik had gevonden en wat mij verbaasde was de eerlijkheid van de verkoper deze vertelde precies wat de gebreken van die auto waren. Ik had de auto gekocht en heb er veel plezier van. Kortom een autobedrijf wat ik iedereen kan aanbevelen.

Perfecte service

Persoonlijke ontvangst en perfect geholpen. Ook bij aflevering van de auto absoluut niets te klagen. Auto heel mooi gepoetst, net nieuw

• Bereikbaarheid

Goede service ook voor goedkopere auto

Ik hecht niet veel waarde aan auto's en daarom koop ik altijd een goedkoop ''gebakje''. Meestal krijg je er dan ook service bij die daar bij hoort, namelijk ''niet''. Nu al 3 keer op rij een auto gekocht bij Hazet uit het goedkope segment. Of ze daar nu duur of goedkoop verkopen, volgens mij is er geen verschil. Ik kan altijd op mijn gemak een proefrit maken. Ze nemen de tijd voor je en denken met je mee. Topgasten daar!

Gewoon goed

Tegenwoordig is het natuurlijk allemaal op afspraak, dus toen wij aankwamen stond onze auto al klaar. We werden vriendelijk ontvangen en konden direct een proefrit maken. Het gesprek verliep aangenaam en vlot. Op de auto en de prijs was niets aan te merken, dus besloten we hem gelijk mee te nemen. Hazet is een mooi bedrijf. Nooit verwacht maar er staan gewoon bijna 700 auto’s op voorraad. De volgende keer ga ik daar weer kijken.

Niet redelijk

Auto was ter plekke technisch niet in orde. Auto starte niet eens. Distributieriem van 17 jaar oud. Lampen waren lek. Auto trekt naar links. Achterbak was zeiknat van binnen. Motorkap ging niet open. Geen recente onderhoudshistorie. Verkoper had nergens een redelijk antwoord op. Voor meer dan een miljoenen aan auto’s binnen. En moeilijk doen om 300 euro te zakken voor een auto die niet deugt. En niet de apk over 3 maanden zou doorkomen.

• Bereikbaarheid

Ben geholpen met de juiste keus maken van een zakelijke lease door een attente meneer, aardig personeel zeer klantvriendelijk iedereen, ben direct geholpen en een top auto kunnen kiezen.

• Bereikbaarheid

Duidelijke advertentie, vriendelijke en duidelijke verkoper, snel tot een deal gekomen

Op zoek naar een andere auto heb ik een advertentie van Hazet gevonden. Na telefonisch contact een afspraak gemaakt om de volgende dag de auto te bekijken. Auto was zeer goed omschreven in de advertentie. Na een proefrit een kort onderhandelingsgesprek gehad, waaruit een prima deal kwam voor beide partijen. Auto kon binnen enkele dagen rijklaar gemaakt worden met nieuwe APK. Ondanks dat dit geen vereiste was voor de APK, toch nieuwe voorbanden onder de auto gekregen zonder meerkosten. Ook na de verkoop is de verkoper goed bereikbaar voor vragen.

Een positieve ervaring met

Autobedrijf Hazet BV heb ik ervaren als een prettig bedrijf waar men klaarstaat voor de klant. In de ochtend belde ik voor een proefrit en meteen die middag kon ik terecht. Na de proefrit was ik nog steeds enthousiast dus ben ik in gesprek gegaan met de verkoper. Er moesten nog wel een paar technische punten worden opgelost maar dat is na goede afspraken ook allemaal netjes gedaan. Zij hebben de kosten voor rekening genomen en hebben hiermee een meer dan eerlijke deal gesloten. Autobedrijf Hazet en de verkoper hebben hier veel tijd en moeite in gestoken en dat is te merken. De BMW 116d rijdt fantastisch, voor een heel eerlijke prijs. Het is een aankoop waar ik erg blij mee ben!

Erg klantvriendelijk

Ik ben erg goed ingelicht en geholpen met de koop van mijn Mercedes. Ik ben er super blij mee. Geen minpunten, alleen maar pluspunten!

• Bereikbaarheid

Bus keurig netjes en snel tot mijn beschikking

Ik was op zoek naar een bus met dubbele cabine na best lang op internet zoeken Kwam ik uiteindelijk tog in de buurt uit bij hazet De verkoper maakte de bus proefrij klaar en kon een rondje gaan Bij terugkomst onder het genot van een kopje koffie werd er wat onderhandeld Er was vrij snel duidelijk wat ik wilde maar ook wat de verkoper wilde en dat was voor ons alle 2 een goede deal Bij het afhalen stond de bus er super bij zelfs nog meer gedaan dan afgesproken en mijn eisen pakket was tog al best hoog

• Bereikbaarheid

Slechte voorbereiding op afspraak.

Ik had een afspraak gemaakt om te komen kijken naar een auto, (Nissan patrol) na meerdere malen te hebben gebeld om een aantal details te hebben besproken,dachten wij naar een degelijke auto te komen kijken. We hadden specifieke vragen gesteld over de auto omdat we van ver moesten komen. En duidelijk aangegeven wat we zochten. Echter bleek de verkoper op het moment dat We er waren op geen enkele vraag een antwoord te hebben, de auto waar wij voor kwamen starte niet eens!!!! Na een halfuur te hebben gewacht hadden ze de auto eindelijk gestart, na 200mtr moesten wij onze proefrit afbreken omdat niets van het dashboard van de auto werkte zoals bijvoorbeeld de verwarming de aanjager de radio de airco enzovoort, niets werkte naar behoren. De auto zat vol vocht!!!!!! Het antwoord van de verkoper was als volgt: Sorry ik wist hier niets van. Ik kan er nu niets aan doen, maar ik ga ermee aan de slag en laat het weten wanneer en of dit kan worden opgelost. Vervolgens nooit meer iets gehoord. Ik

• Bereikbaarheid N.v.t.

Super professioneel en zeer vriendelijk

Wij zijn ontzettend goed geholpen en zeer deskundig geadviseerd. Wij hebben er een prachtige luxe auto gekocht! Wij zijn ontzettend tevreden en raden mensen aan om daar te gaan kijken!!

Goed en deskundig geholpen

Goed en prettig geholpen. Goed gehoord waar naar wij op zoek waren. Alle tijd gekregen om een keuze te maken.

Klantvriendelijk, goede service!

Goede en fijne mercedes S-klasse gekocht bij Hazet in Ochten. Klantvriendelijk en gastvrij. Aanrader voor iedereen.

• Bereikbaarheid

Al jaren trouwe Hazet klant!

Een prachtig bedrijf met een veelzijdig wagenpark. Vriendelijk, gastvrij en vakkundig personeel! Bij probleempjes wordt er een goede oplossing gezocht. Een echte aanrader!!

• Bereikbaarheid

Goed bedrijf en goede service

ik heb mijn auto daar 2 weken geleden gekocht, er moesten nog wat dingetjes aan gemaakt worden. Hebben ze top opgelost en gemaakt. Zeer tevreden over.

Net bedrijf

Net bedrijf, komen afspraken na en doen net even dat stukje meer dan je verwacht. Zo zaten er bij aflevering 2 nieuwe banden op en waren de remmen voor vervangen, omdat deze volgens de monteur niet goed genoeg waren om tot de volgende beurt mee te gaan. (30.000 km onderhoudsinterval, het is een Seat Leon 1.6 TDi die ik gekocht heb).

• Bereikbaarheid

kunt oplossingen met hun regelen

Ik heb een Mercedes 180c gekocht daar naar twee maanden breek me subframe. We zijn samen tot een oplossing gekomen.

• Communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Geweldige service en klantvriendelijkheid.

Bij Hazet krijg je persoonlijke aandacht als je dat vraagt. Gewoon even rondkijken is ook prima. Twee weken geleden hebben wij daar onze auto gekocht. Vandaag spik en span opgehaald incl. beurt, APK, etc. met een mooie bos bloemen. Heel erg bedankt voor jullie vriendelijkheid en service!

Komen na wat ze beloven

Twee weken geleden kocht ik een Nissan Qashqai bij Hazet. Tijdens het bekijken en de proefrit hadden we best wat punten die we graag opgelost wilde zien, zo trilde het stuur iets rond de 110 km/h, had de radio slecht ontvangst en zaten er wat krasjes en schrammetjes op. De verkoper zei tijdens de onderhandeling dat die punten opgelost zouden worden, maar dat vond ik toch wat spanden gezien eerdere ervaringen met auto’s kopen. Maar het gevoel was goed, dus de auto gekocht. Toen ik de auto vorige week kwam halen stond deze helemaal strak gepoetst klaar, super netjes. En alles wat we op papier gezet hebben is mooi opgelost, ook al klinkt dat vanzelfsprekend. Tevreden klant!

• Bereikbaarheid

Dit bedrijf heeft geen kennis van zaken!

Ik had een auto zien staan bij dit bedrijf. En wilde hier graag mijn eigen auto op inruilen. Dit was in de eerste instantie gewoon mogelijk. Een week gewacht op een voorstel. En dan krijg je een belachelijke inruilprijs voor je eigen auto. (Ze bieden 7000€ minder dan de goedkoopste die op het internet staat, en dat is ook nog is een ouder model!!!) Op het moment dat je ze hierop aanspreekt dan komen ze met het verhaal dat ze eigenlijk geen interesse hebben. HEEL PROFFESIONEEEL!!!

• Bereikbaarheid N.v.t.

Perfecte service!!!

Ik had eerst een Peugeot gekocht, maar ik kwam er al snel achter dat de wagen niet bij me paste. Ik ging terug met de auto en vertelde dat ik een slechte keuze had gemaakt.. samen met verkoper Sam van Schenkhof keken we naar een betere optie. Het werd een Volkswagen Passat. Ik ben uiterst tevreden over deze verkoper! Sam heeft het prima voor mij opgelost. Ik kan Hazet bij één ieder aanbevelen! De service is perfect en er staat altijd een kopje koffie voor je klaar..... kortom perfecte service en uiterst vriendelijke bediening daar!

Top bedrijf

Bmw 320 gekocht bij verkoper Sam. Zeer tevreden over de gang van zaken en hoe mooi de Auto er bij stond bij aflevering! Ik kom hier zeker terug! Gr. H. Nurlu

• Bereikbaarheid

Prima bedrijf om een auto te kopen keuze genoeg.

Fijn geholpen, goede afspraken, niet opdringerig, laten je rustig kijken, Als er een keuze gemaakt is, kan je ook nog redelijk onderhandelen over bepaalde extra of andere dingen.

Positief

Ik heb bij de autobedrijf hazet een auto gekocht, eerste instantie erg blij met de auto. Helaas gaf de auto na enkele weken diverse problemen. Na gebeld te hebben naar het bedrijf werd dit gelijk opgepakt en de volgende dag stond er een leenauto voor me klaar. Na enkele dage kreeg ik een telefoontje de auto weer kosteloos op te kunnen halen. Na aantal maanden probleemloos rijden . Gaf de lpg installatie wat problemen , aangezien deze lpg installatie niet goed aangeschreven stond en het risico bestond dat de problemen zich herhalen. Bood het bedrijf me aan er kosteloos een nieuwe en geschikte lpg installatie in te laten bouwen. En dit allemaal buiten de garantie periode. Bedankt voor goeie service, ik zou hier zeer zeker terug komen voor een auto te kopen.