prima service

we zochten een andere auto,en die vonden we bij julllie.

Fijne samenwerking

Eerste auto hier aangeschaft, fijne verkoper die Remco. Voor de garantie kan je ook zeker terig komen doen ze hier niet moelijk over

TOP!

Mijn eerste auto hier gekocht, enorm tevreden over de service van dit bedrijf. De auto is keurig netjes afgeleverd. Ik heb even een weekje gewacht met de review te schrijven om te kijken hoe het rijden bevalt maar ook dit is geweldig. Ik geef Hazet een dikke 10.

• Bereikbaarheid

Uitermate klantgericht autobedrijf "TOP"

Enige tijd geleden bij HAZET een Youngtimer gekocht. Tijdens het 1e bezoek uitermate vriendelijk ontvangen en de auto waar belangstelling voor hadden stond in no time gereed voor een proefrit. Geen gedoe met allerlei formulieren ondertekenen etc. Gewoon kopie paspoort/rijbewijs afgeven. Dat geeft wederzijds een goed vertrouwen. Tijdens de korte proefrit kwamen wat technische items aan het licht die wat aandacht nodig hadden. In het aansluitende gesprek is hier uitermate goed op geanticipeerd en dit resulteerde in een goed omschreven aankoop overeenkomst. Voor het uiteindelijke ophalen van de auto goede communicatie over het verloop van de werkzaamheden en APK keuring. Er zijn zelfs NIEUWE voorbanden gemonteerd zonder extra kosten! Ook na de verkoop geeft Hazet actieve service/nazorg toen er onverwachts toch nog wat technische items aan het licht kwamen. Deze zijn in goed onderling overleg naar tevredenheid opgelost, ondanks tijd & afstand. Het Hazet Team komen hun afspraken na, en als klant zijn we serieus en ter zake kundig behandelt. Mijn dank aan Remco, die zeker een toegevoegde waarde is Hazet. Zeer kundig en is niet de doorsnee "snelle handel"occasion verkoper.

• Bereikbaarheid

3 jaar geleden mijn auto gekocht hazet, hartelijk geholpen door een hulpzame medewerker “Sam”. Tijdens mijn garantie periode een kleinigheidje aan de auto gehad, werd gelijk verholpen en kreeg zelfs een leen auto mee. Mijn auto hier al 3 jaar in de onderhoud en voor de rest nooit echt wat aan de auto gehad. Als ik verkoper Sam bel, dan regelt hij het gelijk voor je! Echt een aanrader!

• Bereikbaarheid

Super behulpzame werkplaats, snel en goed geholpen.

Weer top geregeld!

Al de 5de auto aangekocht bij autobedrijf Hazet. De eigenaar (Arnoud) is zeer vakkundig en geeft altijd het juiste advies. Top!

• Bereikbaarheid

Mega fijn! Service is key!

Mooie BMW X5 gekocht! De perfecte auto voor een gezin met een tweeling. Goed advies gehad en er is snel gehandeld.

• Bereikbaarheid

Zeker de moeite waard om te kijken, goeie ervaring

Bedrijf met veel auto’s in bijna elke prijsklasse, leuke bmw gekocht. Netjes en klantvriendelijk binnen een uur op de terugweg, zelfs de hond was te spreken.

Boven verwachting

Meer service dan ik had verwacht, ook na de aflevering nog topservice ervaren. Nette oplossingen en snelle hulp.

Geneog autos

Heel grote garage met vel autos vel te raden

Mooie Paasaanbieding

Gisteren heel leuk geholpen bij Hazet. Het was heel druk i.v.m. pasen, maar er werd toch voldoende tijd voor ons vrij gemaakt. De auto waar wij voor kwamen stond er keurig bij, dus onze keuze was snel gemaakt. Je merkt direct dat ze veel verstand hebben van auto's. Alle medewerkers waren vriendelijk. Tot nu toe een heel prettige ervaring.

• Bereikbaarheid

Voor het eerst een auto gekocht online waar ik helemaal niet voor langs gekomen ben gekocht via foto's en belverkeer ook inruil voor mijn auto via foto's en een goed bod gekregen voor mij auto. twee uur vanuit Groningen vandaag de auto gehaald. en kan zeggen dat viel niet tegen wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe aanwinst. alles in de puntjes geregeld Sam Bedankt je bent een topper Groeten vanuit Groningen. Familie Jonker

• Bereikbaarheid

Meriva gekocht netjes afgeleverd en zeer vriendelijk personeel topgarage.

• Bereikbaarheid

We kochten een auto onder de 5000 euro maar kregen een service van een veel kostbaarder model. Prijs/kwaliteit goed. Betrouwbaar en vriendelijk!

• Showroom N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Een Toyota Celica gekocht van 20 jaar oud,zonder garantie proefrit gemaakt alles ging goed. Dus auto gekocht met nieuwe apk en helemaal gepoetst van binnen en buiten. Alleen op weg naar huis viel op de snelweg de onderkant van de motor beschermplaat los.gelijk gebeld met Hazet, hebben ze er gratis een nieuwe ondergezet. Alleen jammer dat ik een gratis lakstift krijg in de verkeerde kleur.

• Bereikbaarheid

Fijn en kundig bedrijf met geweldige service

Auto gekocht en andere ingeruild . Prima service en duidelijke afspraken No nonsense bedrijf waar ik zeker niet voor de laatste keer geweest ben .

Hele goede ervaring

Super geholpen en zeer vriendelijk en komen afspraak na.

Very good service

I am very happy with the service of Hazet, they helped me a lot with buying an Audi A4. I am from Spain and doesn’t speak Dutch, but they were very helpfull to me. Thanks guys!

• Bereikbaarheid

Veel auto's gezien hier. Prettige medewerkers. Kom zeker terug.

• Bereikbaarheid

2e hand auto gekocht en ben zeer tevreden over de afhandeling. Alles werd perfect geregeld en de koffie was lekker! In een woord top.

TOP!

Gebruikte Volkswagen gekocht. Auto werd geweldig afgeleverd. Ik koop mijn volgende zeker weer hier!

netjes en professioneel

Hier pas geleden een occasion Seat Altea gekocht. Bij het bekijken van de auto kwamen we bij een groot net bedrijf waar we erg van onder de indruk waren.. We werden fantastisch geholpen en na een proefrit en wat emailverkeer uiteindelijk een goede deal kunnen sluiten. De auto is super netjes opgeleverd met een nieuwe apk en onderhoudsbeurt (wel naar vragen). ben ontzettend tevreden tot nu toe. nu hopelijk lang plezier van deze auto. aanrader dit bedrijf!

• Bereikbaarheid

Wij hebben een Renault megane gekocht bij hazet. Wij zijn blij met onze auto alleen na een maand ongeveer begaf de accu het. Zonder probleem kregen wij een nieuwe accu en dat terwijl de auto gekocht is zonder garantie. Ik wil hazet enorm bedanken voor hun goede service richting zijn klanten. Dank je wel hazet