Goed advies. Goed contact. Betrouwbaar. Komen agspraken na!

Goed advies. Goed contact. Betrouwbaar. Komen agspraken na!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Prettige ervaring en snelle levering!

De door mij gewenste occasion hier tegen een scherpe prijs gevonden. Kleinschalig bedrijf met vriendelijke, gastvrije eigenaren en totaal niet opdringerig. Ik wilde de auto graag al paar dagen later in bezit hebben vanwege vakantie maar dat was ook geen probleem. Auto is netjes afgeleverd volgens de afspraken en niet geheel onbelangrijk, de auto rijdt geweldig! Al met al een uitermate prettige ervaring en zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Deze week mijn aygo ingeruild voor een Peugeot 208. Rijd tot nu tot goed. Goede service en vriendelijk geholpen

Professioneel en betrouwbaar Autobedrijf

Ik heb bij Auto's Bij Verheij een zeer goede auto gekocht welke geheel aan de beschrijving op Auto Trader voldeed. Ik werd zeer gastvrij onthaald door Marco en zijn vrouw. De koop, tenaamstelling en aflevering ging soepel en vlot. Het is een klein doch zeer overzichtelijk autobedrijf waar ze echt nog tijd voor je inruimen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Familie bedrijf met super vriendelijke en enthousiaste mensen. De service en kennis is hoog en alles wordt netjes afgehandeld. Ik heb mijn eigen auto ingeruild voor een andere die ik via internet heb gevonden bij hun. Ik ben zeer tevreden over hoe alles snel en vakkundig is verlopen. Ik raad dit bedrijf dan ook zeker aan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige echtpaar als eigenaren. Runnen het bedrijf echt samen. Mooie autos en geven betrouwbare informatie. Prima!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief.\r\nTrefwoorden, deskundig, betrouwbaar, gezellig, aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, nemen de tijd, niets is te veel moeite.

• Deskundigheid N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuk contact\r\nPa en ma Verheij stralen als ze gezellig over de zaak praten.\r\nLeuk en vriendelijk dat mag ik wel\r\nPs ff nog even over de sproeier achter bellen komt geen water uit 🙄\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, eerlijk en meedenkende mensen. We zijn zeer goed geholpen, maar konden op dat moment niet vinden wat ze zochten. Goede kwaliteit - prijsverhouding en historie van auto\'s aanwezig. Ga gerust eens langs!
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring gehad met de aankoop van mijn auto. Klantvriendelijk en deskundig en duidelijke uitleg bij de koop.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen..vriendelijke verkoper !!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn familie bedrijf. Heeft onze Zafira afgeleverd zoals was afgesproken. ongedwongen sfeer bij aankoop auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk en goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen. Behulpzaam en denken met je mee.

perfect, zeker aan te bevelen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk familiebedrijf.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto had een airco die een bijgeluid maakte na aanschaf. 3x 85 km gereden en alle keren zegt meneer dat het geluid niet aanwezig is, terwijl deze duidelijk aanwezig is. Bij VW dealer geweest met de auto en die hoorde het geluid ook.\r\nAls er iets is met je auto, dan ontkent de verkoper het probleem. Het kopen met garantie bij deze garage is dus nutteloos en geldklopperij.\r\nNiet aan te raden hier te kopen.

Bedankt voor je beoordeling en feedback. We vinden het jammer dat jouw ervaring met ons bedrijf niet positief is. Op 18 sept 2018 is je VW Up door ons afgeleverd incl. 3 maanden garantie. Voor deze garantie heb je geen extra bedrag betaald, waardoor van geldklopperij geen sprake is. Je bent inderdaad een paar keer bij ons langs geweest met een geluid in je airco wat je zelf sporadisch hoorde. Wij hebben dit geluid niet kunnen horen, wat wij heel vervelend vonden. Daarom hebben we je - conform je eigen voorstel - een verlengde garantie op het aircosysteem verstrekt; eveneens kosteloos. Deze garantie was geldig tot 18 maart 2019. Na november 2018 hebben we niets meer van je vernomen en gaan daarom ervan uit dat de airco in de afgelopen garantieperiode naar behoren heeft gefunctioneerd.

Havenstraat 95 2

2984 AC Ridderkerk

Over Auto's Bij Verheij

Auto's Bij Verheij: occasions van dealerkwaliteit! De auto's worden door ons persoonlijk geselecteerd en ingekocht.