Zéér tevreden!

Een echtpaar dat elkaar heel goed aanvult in dit bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Super bedrijf met aandacht voor mens en auto.

Goed familie bedrijf. Hebben aandacht voor de koper en voor de auto's die ze verkopen. Gister auto opgehaald. Alles goed geregeld. Auto's hebben een nette prijs en de inruil is goed. Volgende keer zeker weer als alles blijft als het is.

Prima bedrijf

Heele mooie vitara gekocht, ondanks ik een heele moeilijke klant ben, is het bedrijf keurig en professioneel geweest en kwam met goede oplossingen. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Keurig BOVAG bedrijf

Mooie Suzuki Vitara gekocht en een goede prijs voor mijn oude Vitara gekregen. Toen ik de auto ging ophalen leek hij wel nieuw. Mooi gepoetst! Zeker een aanrader!

Super!!

De fam. Verheij komt op mij vriendelijk en behulpzaam over. Geven je ruimschoots de tijd om een proefrit te maken. Alle vragen worden fijn beantwoord zowel mondeling als via mail- contact. Ik beveel dit autobedrijf dan ook ten zeerste aan!

• Betrouwbaarheid

Het voelt fijn met betrouwbare mensen zaken te doen

Het kopen van een nieuwe auto is niet iets dat je even snel aan het eind van de dag doet. Bij 'Auto's Bij Verheij' wordt je op een zakelijke, maar toch persoonlijke manier ontvangen. Het eerste vind je terug in veel bedrijven, maar het persoonlijke wordt te vaak vergeten. En ook over de kwaliteit van de gekochte waar hebben wij niets te klagen. Aanbevelenswaardig bedrijf! Duim op!

Prima!

Een Volvo S60 bij Fam. Verheij gekocht. Ontzettende goede service. Erg betrouwbaar. Alles keurig geregeld op de afgesproken tijd! Zou hen zeker aanraden!

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk degelijk kennis van zaken

Prima bedrijf

Snelle afhandeling

De koop van mijn Peugeot 108 is snel en met volle tevredenheid geregeld

Betrouwbaar

Goed en vriendelijk geholpen. Mooie Opel Adam gekocht en een goede prijs voor mijn oude auto gekregen. Toen ik de auto ging ophalen leek hij wel nieuw. Prachtig gepoetst en zoals afgesproken kleine dingetjes opgeknapt! Zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Zaterdag de Kia Picanto gehaald. Auto keurig afgeleverd, zou er zo weer een auto kopen. Vriendelijk echtpaar, top!!

Prima zaak

Betrouwbare eerlijke mensen

Werd goed geholpen .

Super geregeld

Goede samenwerking en bereid een oplossing te vinden

Keurig BOVAG bedrijf

2 dagen geleden een MAZDA CX5 opgehaald. Professionele en persoonlijke benadering door Marco en Liesbeth. Mooie auto’s met BOVAG garantie. Komen alle afspraken na. Nogmaals mijn dank.

Zeer klantvriendelijk

Wij zijn op een zeer prettige manier geholpen. Goed advies eerlijk en komen alle afspraken na. Wij zijn zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Eerlijk, vriendelijk en persoonlijk autobedrijf

Prettig en persoonlijk ontvangen, niet zoals bij een grote autodealer. Denken mee en geven ook tips. Zijn heel eerlijk over de herkomst van de auto en kunnen ook echt de kilometerstand garanderen. Hebben ook de optie of je extra garantie wil kopen, maar is niet verplicht zoals bij veel autobedrijven. Houden zich aan de afspraak, Als wij een nog een nieuwe auto nodig hebben, komen we zeker hier weer kijken.

Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam

Eerder dit jaar heeft mijn partner een auto gekocht bij dit bedrijf. Dit was zeer goed bevallen. Ondanks we binnen een week wat kleine mankementen hadden aan de auto. Werd dit zeer snel zonder kosten voor ons verholpen. Dit was erg prettig. Onlangs waren we door omstandigheden op zoek naar een tweede auto voor erbij. Dit laten weten. Ze hebben toen vrijblijvend een optie voor een auto gemaild, nadat ik mijn wensen door had gegeven. De auto heeft niet eens te koop gestaan op de website. Erg fijn. Zowel meneer als mevrouw zijn erg vriendelijk en onthouden wat je gezegd hebben. Dat maakt het toch ietwat persoonlijker zo'n aankoop en voel je geen nummertje. Een kritiekpuntje, de auto had aan de binnenkant op sommige plekken iets schoner gemogen. De asbak was nog vies en in een van de vele opbergvakjes, zaten vieze gebruikte pleisters. Dit was iets minder. Dit kritiekpunten vind ik verwaarloosbaar, tegenover overige goede service die zij verlenen. Ik zou het bedrijf aanbevelen. Bij twijfel ga gewoon kijken en in gesprek. Een gevoel zegt meer dan tig reviews.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor je mooie en uitgebreide review! Wij vinden het jammer dat we een opbergvak en de asbak niet meegenomen hebben in de reinigingsbeurt. Onze excuses hiervoor! In de toekomst zullen we nog alerter zijn.

Enorm prettige mensen en een betrouwbaar bedrijf

Prettig contact, snelle reactie, vriendelijk, vakkundig, eerlijk en snelle actie en afhandeling... Zeker een aanrader!

Fijne service

Vanochtend mijn nieuwe auto kunnen ophalen. Alles netjes afgehandeld en komt afspraken goed na. Ik ben tevreden!

• Betrouwbaarheid

Goede service en snelle levering

Vriendelijk en goede service

• Betrouwbaarheid

Netjes en komt betrouwbaar over

Neemt de tijd, dringt je niets op.

Betrouwbaar | prima geholpen

Heel belangrijk: komen afspraken na; een betrouwbaar bedrijf! Prima geholpen met de aankoop van m'n nieuwe auto.

• Betrouwbaarheid

in een gemoedelijke sfeer een mooie auto gekocht.

in een gemoedelijke sfeer een mooie auto gekocht. Alles vlot en volgens afspraak verlopen. Zeker een aan te raden adres voor goede gebruikte auto's.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Afgeleverd volgens apk met nieuwe bandjes erbij

Voor een auto gingen wij naar Auto's bij Verheij Afgeleverd volgens apk met nieuwe bandjes erbij Ridderkerk was voor ons 50 kilometer ver Voor de prima service krijgen zij een extra ster En met de Opel Adam is onze dochter super blij

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Havenstraat 95 2 2984 AC Ridderkerk

Over Auto's Bij Verheij

Auto's Bij Verheij: occasions van dealerkwaliteit! De auto's worden door ons persoonlijk geselecteerd en ingekocht.