Perfect.

Leuke auto gekocht bij verheij, proefrit gemaakt auto tiptop in orde. Konden onze eigen auto(waar we een hele mooie inruilprijs voor kregen) meteen achter laten. En met onze nieuwe aanwinst terug naar Brabant, met ook een nieuwe apk. Hele fijne en aardige mensen. Gewoon een fijn en betrouwbaar bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Eerlijke inruilprijs en een betrouwbare auto!

Een fijne aankoop gedaan bij Verheij auto’s. Ik kreeg een eerlijke prijs voor mijn inruilauto en de nieuwe auto werd netjes met een beurt en APK afgeleverd. Voor wie een betrouwbare auto zoekt, is hier aan het juiste adres. De verkopers helpen je goed op weg en bieden gerichte service.

Prima geholpen

Service gericht. Na mijn interesse in een auto bood Verheij de mogelijkheid om bij huis te komen voor een proefrit.

• Betrouwbaarheid

Goede inruilprijs auto netjes afgeleverd prima service

Klantvriendelijk en eerlijk.

Mazda cx5 gekocht. Er waren enkele kleinigheden die aan gepast moesten worden. Dit is dan ook naar behoren gebeurt. Vriendelijke en aardige mensen, we werden zelfs in Rotterdam van de trein gehaald omdat wij uit Drenthe komen. Dat noem ik service. De goede reviews zijn voor ons de reden geweest om hier te kijken. We hebben hier dan ook geen moment spijt van gehad.

Zeer prettig

Open en eerlijk gesprek. Prijs en kwaliteit verhouding goed. Snelle service. Goede communicatie naar de klant toe.

Super geholpen

Zeer goed te woord gestaan. Kom hier zeker terug

Vlekkeloos

Ik kende dit bedrijf niet. Bedrijf kenmerkt zich door no-nonsense, klantgerichte service. Zeker een aanrader!

Super bedrijf

bij het 1e gesprek hebben ze ons super geholpen ook de nieuwe auto netjes volgens de afspraken de puntjes wat gedaan moest worden, echt een top bedrijf.

Goed geholpen geen problemen

Is een fijne garage.

• Betrouwbaarheid

Fijn bedrijf. Aardige mensen.

Ze maken waar wat ze beloven. Nette auto gekocht en service gericht geholpen.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk, niet opdringerig, eerlijk en accuraat.

Uiteraard kijk je op het Internet naar wat er zoal wordt aangeboden. Dan kan je in heel Nederland zoeken, maar ik begon dichter bij huis. Ik woon in Gouda dus dan heeft een half uurtje links of rechts rijden al genoeg opties om uit te kiezen. Ik beperkte mijn zoektocht tot een bepaald merk en type. dan is het overzichtelijker. Na aanvankelijk een dealer bezocht te hebben (dichter bij) wilde ik nog verder kijken. Zo kwam ik 'Bij Verheij' terecht. Kon al op de foto's een redelijk inschatting maken, dus het was eigenlijk een bezoek voor een proefrit. Dat was zo geregeld. Ik was de straat nog niet uit en ik wist het. Dit gaat 'm worden. Toch nog even een paar blokjes en ik behoefte me zelf niet verder te overtuigen. Deal was snel rond (met inruil) en een week later kon ik 'm halen. Keurig schoon en gepoetst en met een nieuwe trekhaak er op. Precies zoals afgesproken. Papieren rondmaken en klaar! Het hele proces is super verlopen met mevrouw en de heer Verweij, dus wat mij betreft een dikke 10!

• Betrouwbaarheid

Eerlijke handelaar met ook van detail

geschikt adres voor een onderhoudsvriendelijke en betrouwbare wagen :)

• Betrouwbaarheid

Super goed geholpen aan een goede mooie auto

Super blij met mijn auto die ik hier gekocht heb.

• Betrouwbaarheid

Zeer vriendelijk en goeie service

Vriendelijke mensen goed en snel geholpen met het aankoop van onze nieuwe auto.

Hyunda Tucson gekocht

zeer vriendelijke eigenaren , zeer nette prijs kwaliteit verhouding, sleuteltje van afneembare trekhaak ontbrak dit werd direct opgestuurd, zij hebben service in een hoog vaandel staan. Bij het ophalen van de auto hadden ze er ook nog een compleet nieuwe mattenset in gedaan. We hebben alles zeer positief ervaren. Volgende auto geen probleem om hier terug naar toe te gaan.

Prima, prettig en positief

Netjes en vriendelijk ontvangen. De auto verkocht zichzelf verder. Afspraken zijn nagekomen. Het echtpaar Verheij is flexibel en klantgericht. Goede ervaringen opgedaan.

Topbedrijf!

We rijden al weer een jaar in een auto die we Bij Verheij kochten. De aankoop ging vlot en persoonlijk. Een week nadat we onze auto hadden gekocht, hadden we in het buitenland schade aan de auto. Verheij heeft ons geweldig geholpen door mee te denken over de beste oplossing en heeft ons zoveel werk uit handen genomen. Daar zijn we nog altijd zo blij mee. We hebben de vriendelijke en betrokken opstelling erg gewaardeerd. Maar ook maanden later konden we nog bellen met een vraag en werden we snel geholpen met een oplossing. Kortom: echt een topbedrijf!

goed geholpen

25-05 2020 Zeer goed geholpen en zeer klant vriendelijk ook in avond uren proefrit maken geen enkel probleem met de inmiddels gekochte auto Mazda CX5. Zeker geen spijt van de aankoop top

• Betrouwbaarheid

Kort krachtig doen wat er afgeproken is

Suzuki 1.4 boosterjet aut 4 wheel drive gekocht Goede prijs zowel de aanschaf als inruil Prettig zaken gedaan

Klantvriendelijk en kwaliteit

Eerste ervaring met Auto's bij Verheij. Klein bedrijf met aandacht voor de klant en nette auto's. Tot nu toe geen spijt van onze aankoop.

Aanrader

Onze 2e auto bij hen gekocht. Een super mooi en gave BMW X1. Gezien de afstand, wij wonen in landgraaf - Limburg, de auto telefonisch gekocht. Geen woord gelogen en netjes conform afspraak geleverd. Zoals onze eerste ervaring ruim 3 jaar geleden hele correcte vriendelijke mensen die 100 % betrouwbaar zijn. Ben je op zoek naar een goede betrouwbare occasion kijk dan ook zeker Bij Verheij Auto's. E. Dragolin Landgraaf

• Betrouwbaarheid

Mooi familiebedrijf, super aardige mensen Goede /mooie voorraad waar ze zelf ook helemaal achter staan. Zeer klantvriendelijk en correct

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar en de juiste prijs/kwaliteit verhouding

Het betreft een autobedrijf waar klantgerichtheid hoog in het vaandel staat. Niet zo formeel, géén verkooppraatjes en flexibel in bezoektijden. Eigenaren willen geen auto's verkopen waar mogelijk een luchtje aan zit, dus altijd historie van auto bekend en inzichtelijk. De door ons gekochte auto verkeerde in prima staat en we kregen bij het wegrijden nog te horen dat we altijd terug kunnen komen als we wat aan de auto zouden merken. Dus absoluut geen garantie tot aan de deur.

goed en snel geregeld

Gisteren een mooie (in nieuwstaat verkerende) Daihatsu Cuore gekocht. We konden 's avonds terecht. Auto stond binnen zodat we deze goed konden bekijken en ook even op de brug was geen enkel probleem. De advertentie die klopte precies met hoe de auto er bij stond. Aardige mensen en wat wij niet wisten maar wel een aangename verrassing was is dat er een nieuwe APK op was gegeven en een onderhoudsbeurt was uitgevoerd. Zo konden wij gisteravond gelijk in onze nieuwe auto terug rijden. Alles keurig geregeld.

Over Auto's Bij Verheij

Auto's Bij Verheij: occasions van dealerkwaliteit! De auto's worden door ons persoonlijk geselecteerd en ingekocht.