klant vriendelijk en goede service

De verkopers waren erg vriendelijk en dachten mee in de mogelijkheden. Goede service, ondanks dat ik lang moest wachten op de kentekenplaten, ondertussen werd ik op de hoogte gehouden.

• Betrouwbaarheid

Prima bedrijf en zeer vriendelijke en aardige mensen

Goede prijs voor mijn auto terug gekregen en een nette auto terug gekocht. Aandachtspunten van de nieuwe auto werden snel en netjes verholpen. Kortom een aanraders!

• Betrouwbaarheid

Goede auto gezien, na de proefrit werd gelijk een realistische prijs voor de inruil auto geboden, zo doe je dat als je auto's wil verkopen top! Auto rijd nog steeds perfect na lange vakantie trip van 2251 km.

Geweldig! Professionele bedrijf met verstand van zaken! En vriendelijk service

Top service! Zal ik zeker aanraden!

• Betrouwbaarheid

Goede service, scherpe inruilprijs.

Vriendelijke ontvangst na een lange rit. De eigenaar is vriendelijk, rustig, geduldig en correct met verstand van zaken.

Geweldige service

Vriendelijk

• Betrouwbaarheid

ZEER TEVREDEN OVER DE MAZDA.

KLANTVRIENDELIJK . ZEER ZEKER AAN TE BEVELEN . ALLES VOELT BETROUWBAAR.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk vertrouwd en goed geholpen

Auto gekocht alvorens al stukje onderhandeld daar aangekomen voldeed de auto aan de verwachting. Na een proefrit en een korte onderhandeling de eerste stap gezet. Toch nog even naar een andere auto gekeken maar uiteindelijk toch terug naar bij Verheij. Tot op heden voldoet de auto nog steeds aan de verwachtingen netjes opgeleverd en alle afspraken na gekomen. Zou hier zeker nog een keer terug gaan voor een auto!

• Betrouwbaarheid

Ben er goed geholpen klantvriendelijk

• Betrouwbaarheid

Fijn bedrijf. Erg goed geholpen.

Twee weken geleden een Mazda CX 5 uit 2016 gekocht. Super mooie auto. Tot op heden niets op aan te merken. Bij eerste bezoek lagen er winterbanden onder de auto. Dhr Verheij bood aan om deze te vervangen voor zomerbanden en de winterbanden bij de koop mee te geven. Dat is nog eens service. Geen groot garagebedrijf met showroom en personeel, maar eigenaar die zelf auto’s in- en verkoopt, en reparaties uitvoert. Ik weet natuurlijk niet hoe het met de garantie is want hier heb ik tot op heden geen gebruik van gemaakt. Ik heb er alle vertrouwen in dat ook dit ( mocht t nodig zijn) goed geregeld is. Kortom aanrader.

Goede ervaring

Goede ervaring met een wat kleiner bedrijf. Oogt allemaal wat minder professioneel hierdoor, dan bij een dealer. Geen echte receptie en gespreksruimte voor klanten. Bedrijfsterrein wat aan de kleine kant.

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor uw mooie review! Een kleine aanvulling hierop: bij ons bedrijfspand is wel een kantoor, maar door corona doen wij voor uw en onze veiligheid zoveel mogelijk zaken in de "buitenlucht". Daardoor oogt het misschien minder professioneel, maar doet niets af van de uitstekende kwaliteit en de scherpe prijzen! Wij zijn lid van de Bovag: dit is alleen mogelijk voor professionele autobedrijven.

betrouwbaar bedrijf

leuk en vriendelijk bedrijf

• Betrouwbaarheid

Helemaal top kan en zal dit bedrijf overal aanbevelen

Fijne communicatie. Afspraken worden perfect nagekomen. Aardige mensen. Mooie auto's en ...heerlijke koffie.

Fijne ervaring

Rustige man, fijn de tijd voor een proefritje en bereid om over de prijs te discussieren! Zou hier zeker nogmaals een auto kopen!

• Betrouwbaarheid

Eerlijk en fijn bedrijf. korte lijnen en uitstekende service.

Recent hier een auto gekocht. Scherpe inruil gekregen en een goede prijs voor het te kopen voertuig. Binnen een week afgeleverd compleet volgens afspraak. Service en klantvriendelijkheid top!!

• Betrouwbaarheid

Onze eerste auto gekocht bij Verheij. Super handig dat de proefrit aan huis kon plaatsvinden. Daarnaast is de auto heel goed afgeleverd inclusief kleine beurt. Onwijs blij mee!

Zeer tevreden over Auto’s bij Verheij

Bij Auto’s bij Verheij is een auto kopen heel relaxed. De communicatie verliep snel en prettig per telefoon en whatsapp. Al mijn kritische vragen over de auto werden keurig beantwoord. Ook kreeg ik een nette prijs voor de auto die ik inruilde. Binnen een week kon ik mijn nieuwe bolide ophalen! Al met al was het zo geregeld. Echt een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Prettig geholpen, alles netjes geregeld ; tevreden !

Wij zijn tevreden over onze ervaringen bij Auto's bij Verheij. Klantvriendelijk en goede inruilwaarde.

• Betrouwbaarheid

Aardige mensen en goeie service

Koopt daar een auto

Fijne ervaring komt zijn afspraken na, goede service en doet wat ze zeggen

• Betrouwbaarheid

Vriendelijke mensen met goede service

Er werd de tijd genomen om de auto te bekijken. Goede service. Bij aflevering goede uitleg mbt bediening van alle opties die op en aan de auto zitten.

Een verademing!

Wij wonen in Groningen en de familie Verheij had een Renault Captur te koop. Na een paar mailtjes even met elkaar gebeld en klaar. Alles klopt, geen gedoe, gewoon goed. Auto opgehaald en alles was exact zoals afgesproken en dan ook nog erg vriendelijk en vrolijk! In het tegenwoordige auto-landschap is de familie Verheij als een oase in de woestijn!

• Betrouwbaarheid

Kwaliteit en service staat hier in een hoog vaandel

Een bedrijf waar kwaliteit, service en klantgerichtheid voorop staat. Onze aangekochte Mazda CX-5 werd naar uiterste tevredenheid klaar gemaakt en kregen zelfs een leuk filmpje toegestuurd na de poetsbeurt. Bij onze volgende aankoop komen we hier zeker terug.

Prima geholpen bij Verheij

Toen ik belde naar Verheij over een Ford Fiesta die te koop stond, kon ik meteen terecht voor een proefrit. De auto beviel meteen en kon een week later worden geleverd. Bij aflevering bleken er nog twee nieuwe banden te zijn op gezet en was er nog een apk en onderhoudsbeurt uitgevoerd. Helemaal tevreden dus!

Prettig contact, betrouwbaar.

Leuke auto gekocht, er werd later nog een prima radio ingebouwd ;-) Bedankt!

Over Auto's Bij Verheij

Auto's Bij Verheij: occasions van dealerkwaliteit! De auto's worden door ons persoonlijk geselecteerd en ingekocht.