• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, nemen de tijd, niets is te veel moeite.

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuk contact\r\nPa en ma Verheij stralen als ze gezellig over de zaak praten.\r\nLeuk en vriendelijk dat mag ik wel\r\nPs ff nog even over de sproeier achter bellen komt geen water uit 🙄\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, eerlijk en meedenkende mensen. We zijn zeer goed geholpen, maar konden op dat moment niet vinden wat ze zochten. Goede kwaliteit - prijsverhouding en historie van auto\'s aanwezig. Ga gerust eens langs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring gehad met de aankoop van mijn auto. Klantvriendelijk en deskundig en duidelijke uitleg bij de koop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen..vriendelijke verkoper !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn familie bedrijf. Heeft onze Zafira afgeleverd zoals was afgesproken. ongedwongen sfeer bij aankoop auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen. Behulpzaam en denken met je mee.

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk familiebedrijf.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto had een airco die een bijgeluid maakte na aanschaf. 3x 85 km gereden en alle keren zegt meneer dat het geluid niet aanwezig is, terwijl deze duidelijk aanwezig is. Bij VW dealer geweest met de auto en die hoorde het geluid ook.\r\nAls er iets is met je auto, dan ontkent de verkoper het probleem. Het kopen met garantie bij deze garage is dus nutteloos en geldklopperij.\r\nNiet aan te raden hier te kopen.

Bedankt voor je beoordeling en feedback. We vinden het jammer dat jouw ervaring met ons bedrijf niet positief is. Op 18 sept 2018 is je VW Up door ons afgeleverd incl. 3 maanden garantie. Voor deze garantie heb je geen extra bedrag betaald, waardoor van geldklopperij geen sprake is. Je bent inderdaad een paar keer bij ons langs geweest met een geluid in je airco wat je zelf sporadisch hoorde. Wij hebben dit geluid niet kunnen horen, wat wij heel vervelend vonden. Daarom hebben we je - conform je eigen voorstel - een verlengde garantie op het aircosysteem verstrekt; eveneens kosteloos. Deze garantie was geldig tot 18 maart 2019. Na november 2018 hebben we niets meer van je vernomen en gaan daarom ervan uit dat de airco in de afgelopen garantieperiode naar behoren heeft gefunctioneerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf met aardige mensen die je goed helpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dit is een uitstekend, no nonsens bedrijf, geven bij occasions 3 maand garantie, die we helaas nodig bleken te hebben, allemaal keurig en supersnel afgehandeld.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gevonden via Autoscout 24. Geen poeha. Binnen kwartier onderhandeld, proefrit gemaakt en koop gesloten. Alles klopte.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen met dit bedrijf; uitstekende service en vertrouwen. Afspraken worden netjes nageleefd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf aardige mensen en top service \r\nKleinschalige dealer aan huis waar je rustig mee in gesprek kan gaan en uiteindelijk tot overeenkomst komt en met een fijn gevoel naar huis gaat. En dan ook te beseffen dat je al na een paar dagen in je nieuwe auto kan rondrijden. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service\r\nSuper snel geregeld\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie en eerlijke uitleg over de staat van de auto. Geeft vertrouwen, en dat is vooral bij een tweedehands auto voor mij belangrijk. Aflevering prima, niets op aan te merken.

Over Auto's Bij Verheij

Auto's Bij Verheij: occasions van dealerkwaliteit! De auto's worden door ons persoonlijk geselecteerd en ingekocht.