Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Hierbij beoordeel ik Dago Autogroep afdeling audi! \r\nWij hebben vorig jaar een jonge Audi gekocht op afstand, toen ging het contact vrij soepel, helaas moest door omstandigheden het contact verlegd worden naar een andere verkoper op de betreffende afdeling. \r\nIk had een paar x aangegeven dat we de auto ingezien aanvaarden. \r\nToen de deal was gesloten en alles was overeengekomen kwam de datum van aflevering. \r\nWe keken ernaar uit. \r\nDe betreffende dag, we kwamen de showroom binnen, en ontmoeten de verkoper voor het eerst persoonlijk em handschuddent. \r\nIk liep naar de audi die netjes klaar stond om onze intrede te doen, de parkeersensoren waren gemonteerd, ik zag dat de afwerking niet perfect was, liep verder en was nog maar een kwart rond de auto of ik zag een flinke but in de voorruit, met kleine scheurtjes?!!! \r\nIk gaf dat aan, dat hebben we niet gezien meneer, ik vertelde ze meteen dat ik daar niet mee akkoord ging, de hoofd vd afdeling Joop Reussink kwam erbij, verkoper Edo cab der weide, ze vertelden me dat we maar naar onze verzekering moesten gaan, en dan betaalden zij het eigen risico 😳 \r\nWij moesten dus een auto waar we nog nooit in gereden hadden een vooruit claemen en de verzekering hierin oplichten!! \r\nDat gingen wij dus niet mee akkoord. \r\nVoor de rest zag de auto er prima uit, we kwamen van ver dus we hebben de audi meegenomen, het vertrouwen was iddgeval wel beschadigd. \r\nDe eerste wasbeurt. \r\nBij de eerste wasbeurt liet de verf los van de gemonteerde parkeersensoren😳 \r\nZe hadden ze gewoon aangestipt met een lakstifje😬😳 \r\nWat een flop zeg. \r\nWij hebben natuurlijk contact opgenomen en voorgesteld dat we een nieuwe orginele voorruit wilden, dit wilden wij wel laten vervangen door de dichtstbijzijnde dealer, echter wilden ze dat bij de Dago graag zelf want dan konden ze garantie geven haha je bedoelt kosten besparen meneer de verkoper! \r\nOok vind ik een deukje in het voorportier, meneer de verkoper zei, dat hebben we niet gezien! \r\nWe hadden dus gemeld dat de verf losliet van de parkeersensoren, we moesten dit maar laten spuiten door een schadebedrijf! \r\nWoW wat een professionaliteit Dago Autogroep!! Met de Jantje van leiden eraf zijn. \r\nDe eeeste x, de auto ging terug voor de vooruit, ff 125km heen en daarna weer 125 km terug moet kunnen toch, kunnen jullie langskomen? Nee! \r\nU haalt de auto maar, het is niet ons probleem! \r\nEen gepensioneerde heeft de auto geruild, ik had gevraagd of ze de parkeersensoren ook wilden herstellen!! \r\nMaar de auto kwam terug met alleen een nieuwe orginel voorruit, Hmm \r\nDus ik weet bellen, pff wat een gezeur zeg. \r\nDe auto moest dus weer terug, tja de verkoper zei, Tim Heinst, hij werkt er nog steeds, waarom koop je een auto zo ver weg? \r\nUhu wat heeft u daarmee te maken dan?? \r\nHoezo stelt u deze vraag? \r\nIk wilde brandstof vergoeding, die kregen we, er netjes een berekening gemaakt. \r\nOnze audi kregen we weer terug met nu gespoten sensoren. \r\nEindelijk! \r\nNu zijn we inmiddels toe aan de eerste onderhoudsbeurt, destijds had ik gevraagd wanneer de auto een beurt moest hebben, tegenwoordig werken de dealers niet meer met onderhoudsboekjes, maar de gegevens worden in het systeem gezet en dit kan en ingezien worden door een dealer, er werd mij geteld met 30.000 km. Prima toch. \r\nNu is het tijd voor inspectie maar de dealer bij ons in de buurt kan niet ma inzien over de laatst me beurt, dus bellen met Dago, wat een feest! \r\nNou meneer tja dat kunnen wij u niet geven? Dat kost ons even tijd om die gegevens te krijgen, huh, ik spreek toch geen andere taal? \r\nWe bellen u met een paar dagen terug! \r\nLekkere broodjes word me weer voorgehouden. \r\nDe verkoper zegt, een bedrijf in s heerenberg heeft de auto in onderhoud gehad, maar kan er zo niet opkomen. \r\nWat een gelul!! \r\nHeden is mijn geduld opgebrand! \r\nIk ga stappen ondernemen, en wil graag u als lezer waarschuwen voor Dago Autogroep! \r\nVertrouw ze niet! Je word opgelicht waar je bij staat! \r\nIk ga via een andere weg mijn ervaringen richting Dago versterken! \r\nEr zijn verschillende opties die ik zo bedenk, \r\nRadar, opgelicht, of kassa. \r\nWellicht alle drie! \r\nTot uw dienst. \r\n\r\n