Klant onvriendelijk

Telefonisch afspraak gemaakt om interval service te resetten. Vorig jaar na een grote beurt bij Dago de interval verkeerd ingezet door monteur. Kom netjes op de afgesproken tijd en men weet nergens van. Gevraagd of ze de reset als nog willen uitvoeren en wat krijg je, een grote mond. Dat doen we niet en heb je de beurt zeker ergens anders laten doen. Als die flapuit even in de historie had gekeken had hij gezien dat hij vorig jaar een grote beurt had gehad bij Dago. Maar was meneertje blijkbaar te veel moeite. Nou 1 ding is zeker mij zien jullie niet meer terug.

slechte bereikbaarheid

Dag Doetinchem is na meerdere ervaringen en meldingen nog steeds slecht bereikbaar. De servicegerichtheid is van een minimaal niveau

Duidelijk, vertrouwen en attent

Sinds kort rijd ik een SEAT Ateca van DAGO terwijl ik daarvoor altijd een Volkswagen van DAGO heb gereden. Met beide merken en DAGO in het algemeen heb ik erg prettige ervaringen. Ze zijn duidelijk, attent en ik vertrouw ze volledig.

Slechte communicatie

Ik wilde een nieuwe auto kopen bij dago. De vermeldde prijs op internet was niet de juiste prijs. Bij de prijs moest nog 2500 euro bij worden opgeteld. (Stond nergens vermeld). Daarnaast had verkoper niet geluisterd naar de klant, waardoor er nog meer onduidelijkheid kwam. Uiteindelijk maar besloten om niet hier een nieuwe auto te kopen.

Een persoonlijke en klantvriendelijke benadering

Onlangs een leuke Skoda Citygo gekocht bij de Skoda dealer Dago in Doetinchem. We werden persoonlijk en klantvriendelijk geholpen. Open en eerlijk!

Duur

Standaard onderhoud van een 2 jaar oude golf, kost bij Dago 420€. Maar dit is wel volgens de offerte incl. Long life en interieur filters, dat maakte me scherp. Voor de zekerheid maar even een belletje gedaan naar VW Fisser & Scheers in Emmerik en voila hetzelfde onderhoud voor 275€ ofwel 145€ goedkoper.

Zeer correct geholpen bij verkoop en service

Mijn eerste ervaringen met DAGO zijn louter positief. Zowel bij verkoop als later bij service ben ik perfect geholpen. Ik moet er even een eindje voor rijden, maar dat heb ik er graag voor over. Vriendelijke mensen die oprecht geïnteresseerd zijn.

Fijne en goede service

Na mail en telefonisch contact met Richard te Brake, zijn wij op afspraak naar Dago Aalten gekomen en daar hadden wij al snel een goede klik/gevoel, dit alles naar het op de site gezien te hebben van een prachtige VW Golf. De behandeling en uitleg door de erg vriendelijke/spontane verkoper Richard te Brake hebben wij als zeer prettig ervaren. Ze zijn goed in voor, tijdens en na contact/service geven. Al met al een top deal! Ga vooral zo door! Bedankt Richard

helaas geen afspraken van de werkplaats die zijn nagekomen,

Kom volgens afspraak 0m 8 uur is er geen werkbrief te vinden, voor 16: 00 uur zou de auto klaar zijn, bel zelf even om 16:15 uur krijg ik de mededeling dat het vandaag niet meer gaat lukken!! Volgende dag om 10:30 uur netjes klaar. Merk bij thuiskomst dat niet alle onderdelen volgens afspraak zijn geleverd? Wordt netjes 2 dagen later aan huis gebracht!!! Krijg rekening van twee dagen auto huur kosten, bel en krijg de mededeling dat ik een nieuwe rekening krijg. Bel over klacht met de chef werkplaats, die verteld alles komt goed dit is niet de manier zoals wij met klanten om horen te gaan. Helaas de nieuwe rekening niet gekregen wel een brief met aanmaning? Moet ik weer bellen?? pfffff Mijn vraag is dan waar zit de fout? Bij de aansturing? Gemakzucht?

Erg slechte service bij vervangend vervoer

Auto die we meekregen als vervangend vervoer bleek kapot. Vervolgens heel lang moeten wachten op weer een andere auto. Telefonisch was niemand bereikbaar om ons te helpen en men was niet meedenkend toen we eenmaal terug waren bij de garage. Uiteindelijk was er een chauffeur (i.p.v. service medewerker) die ons heeft geholpen.

Matige service Dago Skoda Doetinchem

Sinds kort ben ik eigenaar van een Skoda Octavia uit 2017, bij een andere dealer gekocht. Het onderhoud zo was het idee, wilde ik onderbrengen bij Dago Doetinchem. Na het maken van een afspraak kwam ik als nieuwe klant binnen. Dat viel niet op. Geen welkom of introductie bij de garage zelf of van het voor mij nieuwe merk Skoda". Je komt er de auto brengen, krijgt dan de verwijzing naar een stoel, en kunt na enige tijd (en een fikse rekening die richting 1.000 Euro ging, maar je moet zelf vragen naar tekst en uitleg) de auto weer meenemen. Mja.. Enkele dagen later ontving ik een evaluatieformulier waarin ik dit kenbaar maakte. Daarover heeft men geen contact opgenomen. Niet erg, maar toch, dat kan, net zoals het eerste bezoek, beter worden aangepakt. Onlangs besloten om winterbanden te laten monteren. Via de webchat op een vrijdag aangegeven en ik zou op maandag door iemand worden teruggebeld met een bandenadvies/prijsopgave, maar dat gebeurde niet. Ik heb op dinsdagmiddag zelf maar eens contact opgenomen met Dago, en men zou iemand vragen mij direct terug te bellen. Het is nu ruim een dag later... en ik ben nog steeds niet teruggebeld. Ik ben er een beetje klaar mee, het is allemaal geen ramp, maar een lekker gevoel geeft het zo ook niet. Vanavond maar eens op zoek naar een andere Skoda dealer in de omgeving waar je niet zelf overal achteraan hoeft.

Band lek en kapot.... binnen een uur weer onderweg

Helaas getroffen door een lekke band. Wegenwacht wisselt lekke en kapotte band voor een "thuiskomertje". Intussen DAGO Doetinchem gebeld en ik kon direct komen. Alles binnen een uur geregeld! Dank aan ANWB wegenwacht en super dank aan DAGO organisatie en crew. Wat een voorrecht in een land als NL te mogen wonen met dergelijk goede bedrijven. DAGO 5 sterren. Klasse!

Mooi bedrijf en geweldig netjes geholpen

Een Jonge Audi A1 gekocht bij DAGO in Doetinchem Geadviseerd door Roel Huizinga, keurig netjes en op leuke manier geholpen, doet wat hij belooft en geeft je het gevoel dat je echt iets moois aanschaft, wat achteraf ook zo blijkt te zijn. Top Erg tevreden met de aankoop.

Verkoopafdeling DAGO Aalten top mannen!!!

17 augustus 2017 sloot ik een koopovereenkomst met Dago Aalten voor de levering van een nieuwe Volkswagen Tiguan. Afleveren medio december van dat jaar. Helaas ging dat door verandering van wetgeving niet meer door. Trekkracht ging fors omlaag. Wachten was de boodschap. Inmiddels winterbanden van mijn auto verkocht,. Geen probleem werden winterbanden op mijn auto gemonteerd en kosteloos. Maart weer een nieuwe Tiguan besteld onder bestaande voorwaarden. Levering is dan 06 september jl. 13 maanden later. Al die tijd hield men mij op de hoogte over leverdatum. HET IS GELUKT! Aflevering in alle rust en goede uitleg hierbij. Ik heb 1 woord geweldig!

Roel denkt mee met de wensen van de klant

Zelf heb ik weinig verstand van auto’s, maar ben de laatste jaren wel fan geworden van Audi. Mijn keuze was gevallen op een Audi A6, A7 of Q8. Met mijn keuzes kwam ik bij Roel. Roel is een verkoper van Audi in Doetinchem. Wij hebben alle keuzes met de verschillende opties doorgenomen. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is dat hij bij alle opties aangaf wat ongeveer de impact was op de leaseprijs en dat hij echt de tijd voor mij nam. Ik hou ervan als ik weet waar ik aan toe ben. Uiteindelijk is het een Audi A7 55 tfsi geworden inclusief het S line pakket. Ik ben super tevreden met mijn auto en met het proces wat tot deze auto heeft geleid. Ik kan potentiële kopers aanbevelen om een afspraak met Roel in te plannen.

Hier ben je nog echt klant

Ik heb een Seat gekocht in Doetinchem, maar heb ook rondgekeken bij de andere merken van DAGO omdat ze allemaal in dezelfde straat van Dago te vinden zijn. Personeel is erg vriendelijk en neemt gelukkig nog de tijd voor je. Ik ben meer dan tevreden.

Fijn geholpen bij aanschaf nieuwe bedrijfswagen

Hoewel ik niet uit de buurt kom, heb ik hier toch mijn nieuwe Volkswagen Bedrijfswagen aangeschaft. Bij Dago kennen ze in ieder geval het woord service nog. Goed meegedacht en alle tijd is genomen. Bedankt hiervoor, we hopen nog lang met de Volkswagen onderweg te zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie jong gebruikte polo gekocht bij verkoper Erik blankert en super netjes geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fantastisch geholpen door Audi adviseur Roel

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hierbij beoordeel ik Dago Autogroep afdeling audi! \r\nWij hebben vorig jaar een jonge Audi gekocht op afstand, toen ging het contact vrij soepel, helaas moest door omstandigheden het contact verlegd worden naar een andere verkoper op de betreffende afdeling. \r\nIk had een paar x aangegeven dat we de auto ingezien aanvaarden. \r\nToen de deal was gesloten en alles was overeengekomen kwam de datum van aflevering. \r\nWe keken ernaar uit. \r\nDe betreffende dag, we kwamen de showroom binnen, en ontmoeten de verkoper voor het eerst persoonlijk em handschuddent. \r\nIk liep naar de audi die netjes klaar stond om onze intrede te doen, de parkeersensoren waren gemonteerd, ik zag dat de afwerking niet perfect was, liep verder en was nog maar een kwart rond de auto of ik zag een flinke but in de voorruit, met kleine scheurtjes?!!! \r\nIk gaf dat aan, dat hebben we niet gezien meneer, ik vertelde ze meteen dat ik daar niet mee akkoord ging, de hoofd vd afdeling Joop Reussink kwam erbij, verkoper Edo cab der weide, ze vertelden me dat we maar naar onze verzekering moesten gaan, en dan betaalden zij het eigen risico 😳 \r\nWij moesten dus een auto waar we nog nooit in gereden hadden een vooruit claemen en de verzekering hierin oplichten!! \r\nDat gingen wij dus niet mee akkoord. \r\nVoor de rest zag de auto er prima uit, we kwamen van ver dus we hebben de audi meegenomen, het vertrouwen was iddgeval wel beschadigd. \r\nDe eerste wasbeurt. \r\nBij de eerste wasbeurt liet de verf los van de gemonteerde parkeersensoren😳 \r\nZe hadden ze gewoon aangestipt met een lakstifje😬😳 \r\nWat een flop zeg. \r\nWij hebben natuurlijk contact opgenomen en voorgesteld dat we een nieuwe orginele voorruit wilden, dit wilden wij wel laten vervangen door de dichtstbijzijnde dealer, echter wilden ze dat bij de Dago graag zelf want dan konden ze garantie geven haha je bedoelt kosten besparen meneer de verkoper! \r\nOok vind ik een deukje in het voorportier, meneer de verkoper zei, dat hebben we niet gezien! \r\nWe hadden dus gemeld dat de verf losliet van de parkeersensoren, we moesten dit maar laten spuiten door een schadebedrijf! \r\nWoW wat een professionaliteit Dago Autogroep!! Met de Jantje van leiden eraf zijn. \r\nDe eeeste x, de auto ging terug voor de vooruit, ff 125km heen en daarna weer 125 km terug moet kunnen toch, kunnen jullie langskomen? Nee! \r\nU haalt de auto maar, het is niet ons probleem! \r\nEen gepensioneerde heeft de auto geruild, ik had gevraagd of ze de parkeersensoren ook wilden herstellen!! \r\nMaar de auto kwam terug met alleen een nieuwe orginel voorruit, Hmm \r\nDus ik weet bellen, pff wat een gezeur zeg. \r\nDe auto moest dus weer terug, tja de verkoper zei, Tim Heinst, hij werkt er nog steeds, waarom koop je een auto zo ver weg? \r\nUhu wat heeft u daarmee te maken dan?? \r\nHoezo stelt u deze vraag? \r\nIk wilde brandstof vergoeding, die kregen we, er netjes een berekening gemaakt. \r\nOnze audi kregen we weer terug met nu gespoten sensoren. \r\nEindelijk! \r\nNu zijn we inmiddels toe aan de eerste onderhoudsbeurt, destijds had ik gevraagd wanneer de auto een beurt moest hebben, tegenwoordig werken de dealers niet meer met onderhoudsboekjes, maar de gegevens worden in het systeem gezet en dit kan en ingezien worden door een dealer, er werd mij geteld met 30.000 km. Prima toch. \r\nNu is het tijd voor inspectie maar de dealer bij ons in de buurt kan niet ma inzien over de laatst me beurt, dus bellen met Dago, wat een feest! \r\nNou meneer tja dat kunnen wij u niet geven? Dat kost ons even tijd om die gegevens te krijgen, huh, ik spreek toch geen andere taal? \r\nWe bellen u met een paar dagen terug! \r\nLekkere broodjes word me weer voorgehouden. \r\nDe verkoper zegt, een bedrijf in s heerenberg heeft de auto in onderhoud gehad, maar kan er zo niet opkomen. \r\nWat een gelul!! \r\nHeden is mijn geduld opgebrand! \r\nIk ga stappen ondernemen, en wil graag u als lezer waarschuwen voor Dago Autogroep! \r\nVertrouw ze niet! Je word opgelicht waar je bij staat! \r\nIk ga via een andere weg mijn ervaringen richting Dago versterken! \r\nEr zijn verschillende opties die ik zo bedenk, \r\nRadar, opgelicht, of kassa. \r\nWellicht alle drie! \r\nTot uw dienst. \r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij erkennen dat niet alles perfect is verlopen tijdens de aflevering en dat hebben wij recht proberen te zetten met onder andere het vervangen van de voorruit en het vervangen van de parkeersensoren. Op 8 april, een dag voordat meneer Spans deze review schrijft hebben wij telefonisch contact gehad met meneer. Hierin hebben wij de afspraak gemaakt dat wij ons zullen verdiepen in het verhaal en daarnaast alvast de onderhoudshistorie gaan achterhalen. Nog voordat wij de kans hebben gekregen om ons hier goed in te verdiepen heeft meneer Spans al contact opgenomen met onze collega's op de werkvloer. Dit tegen onze eerdere afspraak in. Vanochtend hebben wij naar aanleiding van deze beoordeling weer direct contact opgenomen met meneer Spans, maar helaas was er geen gesprek te voeren. Wij vinden het ontzettend vervelend en jammer dat ondanks al onze inspanningen wij toch een dergelijke beoordeling mogen ontvangen. Wij erkennen dat zaken niet perfect zijn verlopen, terwijl wij hier wel altijd naar streven. Echter hadden wij wel gehoopt op de mogelijkheid om e.e.a. uit te zoeken en waar nodig te kunnen herstellen. Helaas was er geen gesprek te voeren.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn Skoda!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een tijd terug een occasion gekocht en ook mijn onderhoud laat ik door DAGO doen. Goed bedrijf met vakkundig en eerlijk personeel!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Misschien een goede garage voor de aanschaf van een voertuig, maar niet voor onderhoud of APK. Je wordt opgelicht waar je bij staat. In mijn geval werd tijdens de APK een lampje van de stadsverlichting vervangen welke blijkbaar sinds een uur daarvoor kapot is gegaan. Speciaal kort voor de APK nog alle verlichting en vloeistoffen nagelopen zodat de auto met vlag en wimpel door de APK zou komen.\r\nWel heel attent: ik kreeg 50% korting op de uit en inbouw van de verlichting, zonder dat ik überhaupt om die korting vroeg.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ervaarde problemen met de versnelling van mijn VW Tiguan uit 2017 Er zat speling op de pook. Werd deskundig te woord gestaan en monteur heeft het probleem kunnen vinden. Helemaal top!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed om te horen dat wij dit onverhoopte probleem op hebben kunnen lossen. Namens ons allen bedankt voor de mooie review en nog veel fijne kilometers gewenst!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In alle opzichten perfect
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijn om te horen, bedankt voor deze mooie review!