perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service\r\nKwam vandaag voor een onderdeeltje\r\nHad hij alleen gebruikt\r\nKosten? Niet!!! En mij werd een prettige dag gewenst \r\nHet bestaat dus nog ....
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg slechte ervaring. Een auto gekocht en eigenlijk sinds de dag van de verkoop slechte dingen ervaren. Ze komen nergens op terug en nemen nooit contact op om problemen met de auto op te lossen. Klant moet altijd zelf achter alles aan blijven jagen om iets geregeld te krijgen. Auto gekocht in maart 2016 en nog steeds zijn er problemen met de auto die niet afgehandeld zijn. Auto is ondertussen terug geweest voor km beurt en zou teruggebeld worden over de openstaande problemen. Tot op heden is er door de mensen zelf nog steeds geen initiatief genomen om me terug te bellen. \r\nErg jammer en vervelend om dit te moeten ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles vlot afgehandeld

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant en service TOP je wordt er op gewezen waar de aandachtspunten voor de volgende keer zijn.\r\nIk wordt ook op de punt van het remwerk niet meer optimaal is blijk nog geen terugroepactie was uitgevoerd op de Disco nu wel en je merkt het wel. \r\n\r\nNog bedankt

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Omdat ik met mijn discovery naar centraal azie ging zocht ik een garage die verstand had van landrovers en mij ook tips kon geven over, nouja, alles dat kapot kon gaan. Ik had ze gewoon via google gevonden en ben blij verrast. Ze hebben goede plekken om door te werken of te lezen als je moet wachten, maar ik wilde graag wat leren dus ben met ze meegegaan. Ze waren erg behulpzaam met advies en hebben mij zelfs nog een oude accu meegegeven voor als reserve voor op reis! (ik ben een student op budget). Al met al, goede service voor de hobbyisten. Maar ook een goede plek als je wil weten dat het goed zit en onder het wachten gewoon wil werken/lezen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service! Men neemt echt de tijd voor de klant, geeft duidelijk aan welke werkzaamheden er worden uitgevoerd en legt dit ook goed uit. Niet de goedkoopste, maar de service en expertise maakt alles ruimschoots goed. Een drankje, een kopje soep en gewoon kunnen doorwerken (bureau en WiFi beschikbaar) maakt het bezoek compleet.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al sinds het begin klant. Land Rovers zijn super om in te rijden maar hebben zo hun kuren. Dan is een goede garage waar je altijd goed geholpen wordt wel zo fijn. Dat ik al die tijd bij Bas van Slooten klant ben, ook al zit hij ruim 50 km bij mij vandaan, en een Land Rover specialist in Nieuwegein bij mij om de hoek zit zegt genoeg.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige verkopers en een nette zaak met een mooie en vlotte werkplaats

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wendy, Teake, Chris en de rest van het team zorgen niet alleen goed voor je auto maar ook voor de eigenaar. Altijd een feestje om te wachten daar

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn over het algemeen zeer tevreden over de serviceverlening van Bas van Sloten. Wel valt het op dat wanneer de dame, die normaal gesproken de receptie bemand, niet aanwezig is men minder allert is.\r\nOok vind ik een bedrag van € 39,- berekenen voor het controleren van de vloeistoffen wel erg hoog.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, lekkere koffie, deskundige technici. Alles in goed overleg en na gedegen inventarisatie onderhouden en geadviseerd. Snelle service en nette werkplaats.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Client staat centraal, snelle actie bij ophalen vd auto,bellen je tijdens de reparatie, bij het ophalen vd auto wordt door monteur nog even precies uitgelegd wat er is gerepareerd en er volgt eventueel een stuk advies. Gewoon Top.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als familie helpt Wendy de klanten de juiste weg, gastvrij en behulpzaam helpt ze je op weg. In maar weinig bedrijven waar ik kom kan ik deze behulpzaamheid vinden.\r\nNatuurlijk zijn de monteurs het leidend voorwerp, echter de auto\'s zijn complex, de werkdruk hoog- dus vergeet niet de aandacht te houden op de wens van de klant en zijn/haar opmerkingen m.b.t storingen- mijn radio werkt na drie keer nog steeds niet goed door het land heen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijke behandeling. Direct een kopje (goeie) koffie. Gelegenheid om te werken. Had mijn computer meegenomen daar ik wist dat het even kon duren. Free wifi. Een plezier om hier geholpen te worden door Wendy (receptie) en de zeer deskundige monteurs.\r\nMet dank

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig bedrijf waar je ej als klant nog echt klant voelt!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar handen aan mijn auto die ervaring hebben met \"British Cars\" en uit alles blijkt dat men hier alles al eens eerder gezien of meegemaakt heeft: slim meedenken en met een praktische en vooral bruikbare oplossing komen. Een absolute aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Louter positief, altijd enthousiast en hulpbeteid!