goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Altijd vriendelijk en er wordt goed meegedacht!!\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, goede uitleg werkwijze bedrijf, goede uitleg uit te voeren werkzaamheden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service! Als je auto het begeeft op avond voor kerstavond en het bergingsbedrijf hem op dinsdagochtend aflevert en auto einde dag klaar is zodat we weer terug naar Engeland konden was helemaal top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, prettig in de omgang.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het enthousiasme van Wendy (zowel bij het maken van afspraken als haar aanwezigheid op de zaak) en de deskundigheid en betrokkenheid van Gerrit maken elk bezoek erg aangenaam.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Blind te vertrouwen naar mijn gevoel. Wel erg nauwkeurig, wat goed is, maar ook duur in onderdelen. \r\nIk zou de puntjes net iets meer op de i zetten, maar misschien vroeg ik al veel? Devil in the details, anders heb ik echt niets aan te merken. Geweldige vriendelijke mensen en makkelijk in hun contact.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wouter, dank voor de uitgevoerde werkzaamheden terwijl ik op je vingers stond te kijken . Veel geleerd en een bevestiging gekregen dat ik geen domme aankoop heb gedaan. Dank voor de gastvrijheid en ook voor de surprise bij de betaling o.a. de fles Argentijnse Elevado van Salentein. Ik wist niet dat jullie Pon sponsorde.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service, Vriendelijke en deskundige vakmensen, absolute aanrader!!!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerrste ervaring zeer positief bevonden.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet een specialist voor mijn auto (Range Rover) gezocht en Bas van Slooten leek me (ondanks de grote afstand) de aangewezen man/het aangewezen bedrijf. En niet voor niets: vanaf het contact vooraf, de ontvangst (koffie, pepernoten! en zelfs de lunch), werkzaamheden, expertise, (heldere)prijs en de fraaie afscheidspresentjes alles helemaal top. Een aanrader en mijn auto zal er zeker in onderhoud blijven, de lange reis neem ik er graag voor op de koop toe.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke ontvangst en deskundige hulp in de werkplaats

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg hartelijk aan de balie ontvangen.\r\nIk kreeg het gevoel dat ze een professioneelle en positieve houding aannamen en dat beviel mij wel.\r\nVoor mij heel belangrijk dat ze ook voor diagnose en advies heel ver gaan en goed geoutilleerd zijn.\r\nZe hebben uitstekende monteurs in huis wat volgens mij zelf ook echte landrover liefhebbers zijn.\r\nRuim voldoende!!!\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, eerlijk, duidelijk, doen extra moeite, echte deskundigheid voor P38. Heb er graag een omweg voor over om de 4X4 hier te brengen. Niet de goedkoopste maar wel een plek waar je zeker weet dat onderhoud/reparaties zeer degelijk en tegelijk ook fit-for-purpose uitgevoerd worden. #aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima Bedrijf!\r\n\r\nGoede service.\r\n\r\nAltijd een super ontvangst MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR WENDY !!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn inmiddels meerdere keren met onze Landrover bij Bas van Sloten geweest voor onderhoud en/of reparaties. Onze ervaring is zeer positief. Vriendelijke deskundige medewerkers en altijd een prijsopgave vooraf voor extra werkzaamheden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niks dan lof, je krijgt alle aandacht, en er wordt niet moeilijk gedaan! Accu onder garantie meteen vervangen