goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Bas van Sloten gaan ze voor service. Gewoon een top team!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op doorreis naar frankrijk electronica probleem met de Defender. Ondanks drukte en vele werkzaamheden in de werkplaats een moment gevonden om euvel te verhelpen.\r\nEnthousiste monteurs en eigenaar van de zaak.\r\nVakbekwaam en probleemoplossende aanpak van de reparatie. Ondanks een vol uur aan arbeid werd er nauwelijks tijd in rekening gebracht. Hulpvaardigheid stond hoger op de prioriteitslijst dan geld verdienen!!!\r\nDit bedrijf verdient een klanttevredenheids prijs

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaringen met dir bedrijf zijn prima. Vriendelijk personeel en niet te beroerd om zaken goed uit te leggen. Wij voelen ons wanneer wij in de garage zijn heel welkom. Onze ervaring met Bas in tegenstelling tot de Cito is geweldig wij voelen ons door hen gewaardeerd en hebben veel vertrouwen in het werk van de monteurs van de garage.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte communicatie tijdens reparatie, ongevraagd onderdelen vervangen. Hadden 2 keer zoveel uur geschreven dan voorraf begroot.Beperkte kennis en bij een rekening van meer dan 4000 euro nog 250 euro aan onderzoekskosten berekend Ik had veel beter naar een landrover dealer kunnen gaan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Staan altijd klaar voor de klant. Echt het gevoel, dat je niet belazerd wordt. Open en eerlijk bedrijf. Deskundige monteurs. Vlak voor de zomervakantie een storing in elektrisch systeem van mijn Disco. Ik was nog geen klant van Bas, maar de merkdealer kon mij niet helpen en zei doodleuk, dat ze geen tijd hadden om mij te helpen. Ik naar Bas, en hij heeft mij gelijk geholpen en de storing opgeheven. Ik vroeg wat de kosten waren, en hij zei: Geen kosten, fijne vakantie. Dit zegt genoeg, denk ik.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gaan verder daar waar het voor de gemiddelde merkdealer ophoud.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een probleem met mijn range rover dat maar bleef aanslepen, in Belgie bijna alle garages afgelopen maar niemand vond het probleem, ze zeiden dat het een probleemwagen was en deze beter verkochten. Via google kwamen we terecht bij garage Bas Van Sloten, die zich Land Rover specialisten noemen en dat zijn ze ook, in een mum van tijd hadden ze het probleem gevonden en vakundig hersteld, ze stelden ons gerust dat onze wagen weer tip top in orde is. We zijn nu super tevreden dat we onze wagen toch niet verkocht hebben. Ik kan deze garage iedereen aanbevelen.\r\n\r\nChris Demunter

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf met goede belevingsfactor.\r\nPrijstechnisch redelijk, maar wel goed afstemmen wat je wilt en na afloop controleren. Monteurs zijn goed, maar afwikkeling is soms wat makkelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, afspraak op korte termijn e.d.\r\nVriendelijke monteur(s)\r\nDeskundige service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met de oplossing,(een fout maken is niet erg als het maar goed opgelost wordt.)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring en service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon prima

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, Gezellig,Correct

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik \'s morgens Marlies aan de telefoon kreeg was mijn dag meteen goed ! Een heerlijke frisse en vrolijke stem. Later die dag bij Marlies en Bas geweest en mijn Audi A4 (een zorgenkind) ingeruild voor een prachtige en top onderhouden BMW. \r\nZowel Marlies en Bas hebben hart voor hun zaak, en zeker niet in mindere mate voor hun klanten.\r\nDank voor jullie bijzondere houding, begripvolle en toch zakelijke insteek.\r\nIndien (praktisch) mogelijk laat ik jullie ook het onderhoud van mijn BMW graag verzorgen.\r\nBonno Mijnlieff, Amstelveen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen met duidelijke uitleg wat er precies gedaan is

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf toppers