Top bedrijf. Geweldige service, warme gastvrijheid. Vaklui

Deze landrover specialist bestaat uit een heel lief echtpaar en een team met gouden handen; allen klantvriendelijke vakspecialisten, die met jou - en je portemonnee - meedenken. De gastvrijheid is hartverwarmend; de klantgerichtheid vriendelijk en oprecht. De service is perfect; meedenken, doorpakken & oplossen. Hun enthousiasme voor landrovers is aanstekelijk, en hun interesse en aandacht voor je wensen is ook. Het is trouwens schier onmogelijk dat je daar bij binnenkomst niet iets te eten en te drinken krijgt aangeboden; zelfs de laatst aanwezige op een vrijdag avond, biedt je eerst wat te drinken aan; voordat ie verder gaat met opruimen. Ze pakken door; doen net even dat ene extra aandachtspuntje meer voor je wagen

Zeer goede service

Kom er al jaren betrouwbaar goede service top bedrijf

Zeer, zeer slecht!

Auto (RR sport) uit 2010 gebracht voor onderhoud, apk en 3 storingen. Resultaat, nadat de auto anderhalve week bij BvS heeft gestaan, een torenhoge rekening waar ik enorm van ben geschrokken. Ik rij twaalf jaar RR sport. De auto’s (2) zijn altijd dealer onderhouden maar nimmer heb ik zoveel betaald voor onderhoud en reparatie. Weliswaar zijn er extra dingen gedaan maar 4500,- is heel veel geld. En dan te bedenken dat niet allle klachten waren opgelost Wel is er zonder dat dit is gevraagd of overlegd de versnellingsbak gespoeld en olie ververst. Terwijl er totaal geen klachten waren mbt het schakelen. Kosten 600,- !!! Resultaat na het ophalen vd auto, de auto zat van binnen onder het smeer. Na twee dagen wilde de auto niet meer starten. Probleem, slechte accu en diverse storingscodes. De Landrover dealer moest er aan te pas komen om de auto weer te starten. Vervolgens blijkt de auto vrij fors olie te lekken. Waarvandaan moet nog uitgezocht gaan worden. Voordat de auto naar BvS ging lekte deze auto iig geen druppel olie. Resumerend, nooit eerder, in 40 jaar auto-ervaring, heb ik zoveel geld voor onderhoud betaald en m’n auto met zoveel problemen teruggekregen. BvS is voor mij een garage om nooit meer naartoe terug te keren, als je het mij vraagt totaal niet terzake kundig.

Kwalitatief erg goed

Voor een APK en stotterende motor naar Bas. Er bleek van alles meer aan de hand dan verwacht, dat goed is uitgelegd en met fotootjes op de app getoond. Belangrijk was dat we met de auto met caravan op wintersportvakantie gingen (Italie), dus wel wat te verstouwen voor de auto. Nu heb ik met een aantal Landrover dealers niet zo'n beste ervaring: verkeerde reparaties, half afgeronde reparaties dus diverse keren terug, enz. en was dus wel een beetje bezorgt hoe dit ingrijpende verhaal zou aflopen. Maar gelukkig ging alles goed. Heenreis en terugreis uitstekend verlopen. Heeft al met al bijna 2 weken gekost om alles rond te breien, maar goed door Bas gemanaged. Het eindresultaat telt voor mij.

Top service en klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en service

Vriendelijk en behulp bedrijf

Je wordt hier altijd vriendelijk te woord gestaan , en de monteurs denken altijd met je mee... kom je toevallig op vrijdagmiddag dan staat er vaak een hapje voor je klaar... top bedrijf Bas en Marlies!!!

Vakkundig bedrijf, goede kennis van zaken

Vernieuwen differentieel en luchtvering! Goede prijs en kwaliteit verhouding! Aanrader!

Geweldig goed geholpen!

Hartelijk ontvangen en goed geholpen!

Klantvriendelijkheid, gecombineerd met kennis en kunde.

Kennis gemaakt met het bedrijf en de mensen. Afspraken worden nagekomen, gezellige sfeer, dus niet erg om soms even te wachten op een reparatie. Voor een leek zoals ik, is het fijn om vertrouwen te kunnen hebben.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voorop gesteld dat dit niet mijn stijl is om te oordelen over een bedrijf. Maar vandaag toch wel het ergste meegemaakt sinds lange tijd.\r\nEen totaal gebrek aan klantfocus en vertrouwen in de klant maakte dat ik zeer schrijnende/komische reacties van de leidinggevende kreeg:\r\n1. de werkbon is de waarheid en niet de klacht van de klant. Gevolg veel kosten en medewerkers die in hun hemd staan. Vriendelijke monteurs overigens\r\n2. tijdens het verplaatsen van de auto werd ik zowat de auto uitgehaald om te vragen waar ik naar toe ging. Stel je voor dat ik weg zou rijden zonder te betalen\r\n3. na het betalen van de hoge rekening kwam de leidinggevende nog even langs om de rekening te checken die een collega had gemaakt. Ze vond het bedrag namelijk aan de lage kant en had weinig vertrouwen in de kassier blijkbaar\r\nHet is triest als je te horen krijgt: u mag ook weggaan met de auto zoals hij nu is toen ik vroeg waarom de eigenlijke reparatie na 4 uur nog niet had plaatsgevonden. \r\nKortom mijn eerste bezoek aan dit bedrijf is ook gelijk de laatste. Ondanks het vermaak om de hilarische bedrijfsvoering. Dat is ook wat waard natuurlijk.\r\nGraag geen enkele reactie vanuit het bedrijf op deze beoordeling. Doe er mee wat je wilt en zorg dat je klant voorop komt te staan.\r\n

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet erg service gericht. Toonde weinig interesse in accuut probleem.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service, ook na de aankoop! Alle medewerkers zijn erg kundig en betrokken.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Miscommunicatie, afspraken niet nakomen, slecht uitgevoerde reparaties, niet serieus omgaan met de klant, zaken anders voordoen dan ze zijn en zegt specialist te zijn, maar maakt dat zeker niet waar. Verbergt zich achter excuses flink financieel benadeelt door aankoop.Ongelooflijk wat bedrijf durft op te leveren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima in orde

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door mijn maat gek geworden op de Range Rover. Zo ook bij dit bedrijf terecht gekomen. Hier wordt je niet als klant behandeld, maar als gast. Waar zie je dat nog?

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn range rover wilde niet meer starten, netjes door de berger gebracht bij bas van slooten. Het bleek een probleem te zijn met het stuurkolom. Ipv dure reparatie hebben ze eerst contact gehad met land Rover UK en hebben hier een nette bypass oplossing gevonden en het werkt perfect. Monteurs en eigenaar weten waar ze over praten en hebben geen 9 tot 5 mentaliteit. Klopt er iets niet dan lossen ze het gelijk op. Ook de innerlijke mens komt bij de grote gastvrijheid niets te kort ook de kinderen vonden het fantastisch. Al met al naast een bulk en kennis en expertise word er ook echt aan de klant gedacht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf plezierig
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laagdrempelig en service hoog in het vaandel tegen schappelijke prijzen. Top dus

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor garantie stuurpomp (welke 3 x vervangen is) als nieuwe eigenaar de auto aangeboden ter reparatie. Onderzoek wees uit, dat er lucht in het systeem zat, en verder werd er niets gedaan. Auto is door mijn garage opgehaald en verder onderzocht. Er bleek een zeefje in het vloeistofreservoir verstopt te zijn, waardoor de pomp valse lucht aanzoog. GEWELDIGE SPECIALISTEN BIJ VAN SLOOTEN, GEEN SERVICE EN GEEN DESKUNDIGHEID.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 10 jaar trouwe klant bij dit bedrijf omdat wordt gewerkt met een warm hart voor de Land Rover. Daardoor experts en deskundig met deze prachtige automobielen. Alleen Bas van Slooten garage mag asn mijn Range Rovers sleutelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke en zeer vakkundig geholpen, duidelijk en helder in communicatie, ook over de verwachte kosten, had een technisch moeilijke storing in mijn range rover, alles opgelost in no time \r\ndus zeer tevreden, monteurs zijn liefhebbers & ervaren professionals op gebied van deze auto\'s \r\n\r\n