zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte communicatie tijdens reparatie, ongevraagd onderdelen vervangen. Hadden 2 keer zoveel uur geschreven dan voorraf begroot.Beperkte kennis en bij een rekening van meer dan 4000 euro nog 250 euro aan onderzoekskosten berekend Ik had veel beter naar een landrover dealer kunnen gaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Staan altijd klaar voor de klant. Echt het gevoel, dat je niet belazerd wordt. Open en eerlijk bedrijf. Deskundige monteurs. Vlak voor de zomervakantie een storing in elektrisch systeem van mijn Disco. Ik was nog geen klant van Bas, maar de merkdealer kon mij niet helpen en zei doodleuk, dat ze geen tijd hadden om mij te helpen. Ik naar Bas, en hij heeft mij gelijk geholpen en de storing opgeheven. Ik vroeg wat de kosten waren, en hij zei: Geen kosten, fijne vakantie. Dit zegt genoeg, denk ik.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gaan verder daar waar het voor de gemiddelde merkdealer ophoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een probleem met mijn range rover dat maar bleef aanslepen, in Belgie bijna alle garages afgelopen maar niemand vond het probleem, ze zeiden dat het een probleemwagen was en deze beter verkochten. Via google kwamen we terecht bij garage Bas Van Sloten, die zich Land Rover specialisten noemen en dat zijn ze ook, in een mum van tijd hadden ze het probleem gevonden en vakundig hersteld, ze stelden ons gerust dat onze wagen weer tip top in orde is. We zijn nu super tevreden dat we onze wagen toch niet verkocht hebben. Ik kan deze garage iedereen aanbevelen.\r\n\r\nChris Demunter

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf met goede belevingsfactor.\r\nPrijstechnisch redelijk, maar wel goed afstemmen wat je wilt en na afloop controleren. Monteurs zijn goed, maar afwikkeling is soms wat makkelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, afspraak op korte termijn e.d.\r\nVriendelijke monteur(s)\r\nDeskundige service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden met de oplossing,(een fout maken is niet erg als het maar goed opgelost wordt.)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring en service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon prima

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, Gezellig,Correct

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik \'s morgens Marlies aan de telefoon kreeg was mijn dag meteen goed ! Een heerlijke frisse en vrolijke stem. Later die dag bij Marlies en Bas geweest en mijn Audi A4 (een zorgenkind) ingeruild voor een prachtige en top onderhouden BMW. \r\nZowel Marlies en Bas hebben hart voor hun zaak, en zeker niet in mindere mate voor hun klanten.\r\nDank voor jullie bijzondere houding, begripvolle en toch zakelijke insteek.\r\nIndien (praktisch) mogelijk laat ik jullie ook het onderhoud van mijn BMW graag verzorgen.\r\nBonno Mijnlieff, Amstelveen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen met duidelijke uitleg wat er precies gedaan is

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf toppers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Altijd vriendelijk en er wordt goed meegedacht!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, goede uitleg werkwijze bedrijf, goede uitleg uit te voeren werkzaamheden.