Fijne service en professioneel ze weten waar ze het over hebben!

Ik heb onlangs de service van Bas van Slooten en zijn monteur Gai ervaren, toen zij mijn Range Rover Velar hebben gerepareerd. Ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van hun professionaliteit en vakmanschap. Vanaf het moment dat ik mijn auto bij hen afleverde, werd ik vriendelijk en professioneel behandeld. Bas en Gai luisterden aandachtig naar mijn problemen en namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Het was duidelijk dat ze veel kennis en ervaring hadden met Range Rovers. Mijn motor storing is opgelost bedankt!!

Vertrouwen is weg

Eerste ervaring vorig jaar was goed. Normale prijzen, beter dan bij Land Rover dealer (dacht ik) Nu betaal ik ruim 150 euro incl btw voor aanvullen Adblie (11ltr) en werd me 980,- geoffreerd voor vervanging remblokjes. Bij navraag oude garage in Lelystad, Land Rover Jacob Schaap blijkt 75,- incl btw voor Adblue en 630,- incl btw voor remblokjes. Bij wederhoor Bas van Slooten op mijn bevindingen "dat zijn onze prijzen", meer niet. Verder geen mogelijkheid tot discussie. Daarna kwam iemand vertellen dan de remblokjes opeens ook 630,- zijn. Maar als ik zomaar ja had gezegd was ik het gewoon kwijt geweest. Nu ruim 380,- euro kwijt voor APK keuring en Adbleu. Te gek voor woorden en onbetrouwbaar in prijsstelling. Heel erg jammer.

Fijne plek

Iets huiverig in een zoektocht naar een goede garage voor mijn op de kop getikte L322. Uitgekomen bij Bas van Slooten en de gok gewaagd. Prettig contact bij aankomst en alles afgehandeld conform afspraak. Ook bij een klein gebrek is het nog netjes opgelost. Monteur Melvin houdt persoonlijk contact om je op de hoogte te houden en dat geeft een betrouwbaar gevoel, waarvoor complimenten. Twijfel je? Ga maar eens langs.

Direct geholpen en zeer vakkundig

Direct geholpen en zeer vakkundig

Zeer vriendelijk bedrijf

Zeer goede vaklui

Vakkundige mensen, down to earth en vriendelijk

Zeer slecht

Ondeskundige reparatie wat een maand duurde, daarna auto met schade terug gekregen. En uiteraard niemand had het gedaan, de eigenaar bas van sloten is een onbetrouwbaar persoon. Komt zijn afspraken niet na en kan niet communiceren met de klanten. een halve ster is nog teveel voor de zogenaamde landrover specialist. Bah grootste fout in mijn leven om hier mijn landrover te hebben laten vernielen. ik beveel dit bedrijf bij niemand aan en deel mijn ervaring met dit bedrijf zodat niemand de zelfde fout gaat maken.

Zeer klantvriendelijk en flexibel. Echte specialisten op het gebied van Land Rovers.

Langs geweest voor een aankoop check vriendelijk en behulpzaam personeel. Top service heel erg tevreden.

Snel geholpen

Zonder afspraak kon nieuwe sleutel snel ingeleverd worden

fijne service!

Heren, bedankt voor het advies en de fijne service. Mijn Defender kan er na een grondige behandeling er hopelijk weer een tijdje tegenaan!

Staan altijd klaar

De hond van mijn broer had tussen de middenconsole en de passagierstoel overgegeven. Kon er niet bij om schoon te maken, dus zaterdag om half zes ‘s avonds gebeld om te vragen of het moeilijk was die stoel eruit te halen. Dat bleek wat lastig te zijn, dus Marlies zei dat ik maandagochtend wel even langs kon komen. Dan zouden ze de stoel snel demonteren, zodat ik de boel kon schoonmaken. Zo gezegd, zo gedaan en een uur later reed ik weer weg. Topbedrijf, zeer klantgericht en gewoon aardige mensen.

Top garage

Erwin en Gai hebben mij perfect geholpen met mijn RR.

De plek om je Land Rover te onderhouden!

Naast kennis en kunde ook zeer flexibel en behulpzaam. Een leuk team dat altijd voor je klaar staat.

Kennis ontbreekt.

Langs geweest voor APK van mijn Discovery 3. Auto niet door de APK vanwege stabilisatorstang rubbers die kapot waren en draagarm rubbers aan één kant achter. Conclusie van de land rover specialist… hele carrosserie moet gelift worden achter anders kunnen we daar niet bij enz… kosten tussen 1500 en 2000 euro!! Vervolgens naar andere garage. Universele met heel veel passie voor auto’s en blijkbaar heel veel kennis. Ja hoor meneer ik ga even kijken voor de onderdelen.. snel een belletje terug kosten 500 euro!! Dit incl rubbers en geheel nieuwe draagarm. Origineel materiaal!! Carrosserie hoeft ook helemaal niet gelift te worden. Klusje van stabilisatorstang rubbers was 15 min! Vind het dan slecht dat de specialist dit niet kan zonder carrosserie te liften! En kijk even het prijsverschil… Had na het zien van de website van Bas van Slooten wel heel veel meer vakmanschap verwacht. Of is dit gewoon het verdien model? Jongen monteur was vriendelijk vandaar nog de sterren.

Grote betrokkenheid en knap vakmanschap

Mijn 43 jaar oude santana (series) is in onderhoud bij Bas van Slooten. Het autootje wordt intensief in het bos gebruikt en van een oude ongebruikte slecht onderhouden auto, wordt het langzaam maar zeker hwt betrouwbare gereedschap waarnaar ik op zoek was. Het is fantastisch hoe ze onderdelen weer kunnen lassen en helpen bij de revisie. Fijn dat er zelfs buiten kantooruren contact is

Iedereen staat voor je klaar!

Ons bezoek aan de garage ging niet zo als gepland. Maar van showroom tot in de werkplaats iedereen stond voor ons klaar. We zijn super geholpen en tevreden naar huis gegaan met onze nieuwe aankoop. Met dank aan al het personeel!

Fijn bedrijf

Ondanks dat het erg druk was en ik even moest wachten wisten ze toch direct tijd voor me vrij te maken .

Ik ben geen dealer en wel specialist

Mijn radio vraagt om een code. 22 jaar oude discovery 2. Bas laat me weten dat hij wel specialist is en geen dealer en me niet aan de code kan helpen. Lekker. Gelukkig kunnen de andere specialisten en slopers dat wel

Prettig bedrijf met goede service verlening

Recent een Defender 90 gekocht. Na afspraak samen met Bas een proefrit gemaakt,daarna werd de Defender op de brug gezet en er was alle tijd om de Defender goed te kunnen bekijken. In goed overleg besloten welke onderdelen aan vervanging toe waren. Na aankoop nieuwe Apk en de formaliteiten waren keurig door Marlies in orde gemaakt. Na een week een lekke keerring, hierover gebeld en ik kon vrijwel direct ingepland worden om dit te verhelpen. Melvin de monteur had geen bezwaar dat ik - op gepaste afstand -toekeek, hoe hij op vakkundige wijze dit euvel verhielp,erg prettig was ook dat hij mij (ben een leek)voorzag van tips. Enige dagen daarna werd ik door Marlies gebeld, met de vraag of alles naar wens was verlopen. Echt een goede dienstverlening, die op mij professioneel overkomt. Kortom: een prettig bedrijf met grote liefde voor Landrover's die ik iedereen kan aanraden !!!

uitstekend

vriendelijk en meedenkend. Niet gelijk de duurste oplossing zoeken.

Goed, zoals altijd

Goede en snelle service. Hier staat de klant altijd op nummer 1. Vakkundige monteurs, altijd open en transparant. Hartelijke ontvangst met koffie en de mogelijkheid mee te kijken in de werkplaats met de monteurs. Ik als liefhebber van Landrover zit altijd vol vragen, en op deze manier, altijd antwoord van de monteurs.

Fantastische ervaring met het team!!

Wat een gezelligheid met de monteurs !1 Een hapje en een drankje en persoonlijke aandacht en interesses voor techniek !!

uitstekend! Goede service en verstand van land rovers!

Uitstekend goed geholpen! Ik kon gelijk langs komen met mijn land rover. Zelf ben ik bij heel veel garages geweest, waar ze mijn storing niet konden oplossen. Bij Bas hebben ze kennis en weten de jongens waar ze het over hebben! mijn auto is storing vrij :) Toen ik hier terecht kwam werd ik vriendelijk ontvangen door Gai ook stond er een hapje & drankje klaar! Bedankt jongens!

Oplichters

Wielbout slot vergeten terug te leggen, kan gebeuren. Bel je op, bas aan de telefoon. Nee, die gebruiken wij nooit, we hebben ons eigen gereedschap!!!!!! Maar lekke band, nooit eraf te krijgen, zonder wielboutslot sleutel. Chapeau land rover. Na een week of 2 dan toch maar op goed geluk naar die garage. Niet naast de deur. Ik woon in buitenland. Kom daar en een vriendelijke jonge man ja hoor staat hier al 3 weken op de receptie. Bas je bent een verschrikkelijk vent met je mooie verhalen. Anders had je hem ff op kunnen sturen. Moest ik niet 2000 km rijden op goed geluk. Gelukkig was hij er.. Maar ook al sta ik voor de deur met een kapotte range Rover..... Nooit en ook nooit meer naar binnen. Ook zijn chef monteur is zo n eikel. Zo mijn hart gelucht.. Erwin