Blij dat ik me automaat heb laten spoelen

Automaat 8 traps laten spoelen, zeer tevreden. Nu is de olie weer de kleur die het moet zijn.

Goede ervaring

Duidelijke en goede uitleg, toelichting en advies. Wordt zeer netjes gewerkt en vriendelijke mensen. Na flush beter toerental en soepeler versnelling.

Uitstekend werk

Onze VW Golf 6 met droge DSG6-automaat schokte al een tijdje. Bij Flushed laten schoonmaken. Goed werk, het schokken is over en de automaat schakelt weer soepel. De kilometerstand is 207.000. Gelijk de motorolie en oliefilter laten verversen. Een aanrader voor het weer in orde krijgen van een automaat! Met dank! Frank

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed ontvangen met bakkie koffie, alles wordt uit gelegd door de monteur, ben heel tevreden, de auto rijdt weer prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goed en deskundig geholpen

Ik kan Flushed absoluut aanbevelen. Elke nieuwe auto laat ik gelijk flushen. En dat het nodig was bleek maar weer. De oude olie was helemaal zwart en zijn werking verloren. Dit kan ik echt iedereen aanraden. Voorkomt later schade. Tijdens het flushen is een additief gebruikt om hem extra te reinigen wat ik ook graag wilde. Ondanks dat het al 5 uur was geweest was men niet beroerd om ook mijn motor nog even te flushen en een oliewissel te doen. Was een spontane ingeving van mij om dit ook maar gelijk te doen. Ik ben er al bij heel wat bedrijven geweest maar de tijd die ze genomen hebben om te flushen is hier echt het beste geweest. Dus een dikke 10 beoordeling is niet overdreven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Terzake kundig en vriendelijk.

Ik ben zeer vriendelijk geholpen , monteur legt prima uit wat hij doet en waarom ga daar zeker terugkomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De monteur was uiterst vriendelijk en liet iedere stap van het proces zien en lichte het toe.

Gewoon goed

Goed geholpen kan het hele proces meekijken met duidelijke uitleg.

100% tevreden

Audi A8 met bijna 4 ton op de teller , trilde bij het opschakelen , na de flush en nieuwe olie rijd de auto weer super

• Deskundigheid/Vakmanschap

Totaal geen effect na een week zelfde problemen

Op 6 juni had ik een afspraak om de automaatbak van mijn ford te spoelen, bij aankomst op de locatie heb ik de medewerker geinformeerd over de problemen van de auto en volgens hem zou het zeker verholpen worden. vriendelijk medewerker netjes uitgelegd wat en hoe hij het zou gaan doen. Na het spoelen inderdaad verbetering met de automaat alleen 2 dagen later begonnen de problemen weer dus heb ik de bedrijf gebeld en ik mocht weer langs maar helaas is er alleen maar een rondje ermee gereden en verder niks gedaan ik moest aankijken of het erger zou worden, ik heb besloten de auto te laten lezen heb hier ook een rapport ervan het bleek dat ze niet genoeg bakolie hebben gevuld waardoor probleem nu groter is geworden. Je hebt geen garantie en goed of niet goed als je eenmaal betaald hebt zijn ze klaar met je Dus met andere woorden weggegooid geld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg vriendelijk en vakkundig bediend.

Prettige ontvangst. Dienst geleverd zoals afgesproken. Ook zelfs behulpzaam om iets vaster te zetten onder de auto (uitlaat een beetje los) met een kleine ingreep. Na de spoeling: De automaat schakelt met merkbaar minder stoten. Veel soepeler.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werd netjes ontvangen en er werd goeie aandacht aan de auto gegeven

Bij aankomt werd ik netjes ontvangen. Word eerst een testrit gemaakt of er eventuele fouten of mankementen te vinden waren en dit ook weer als de service gedaan is.

uitstekend

nette ontvangst , koje koffie gekregen , aardige man

• Deskundigheid/Vakmanschap

Had geen beter bedrijf kunnen vinden

Gisteren naar woerden , Tijd voor het spoelen van de automaatbak. de jongen, ( naam vergeten) Was zeer vriendelijk en gaf netjes aan nog even bezig te zijn met een andere klant. Ik kon koffie pakken desgewenst, Hij ging eerst een proefrit maken en bevestigde mijn beleving. Netjes op de afgesproken tijd stond mijn alfa stelvio op de brug. en de rust en professionele houding was top. Het gaf mij persoonlijk een vertrouwd gevoel. Ik ben lekker even naar buiten gegaan na zijn goede uitleg. En werd geroepen bij het punt dat ik de oude olie kon zien in de machine. Erg zwart en geen overbodige luxe. netjes werden de onderdelen getoond Carterpan , boutjes tbv en aftap plug . het was een mooie en zeker leuke ervaring. Gee. Onzin geklets maar zoals je het mag verwachten. Ik ben overtuigd van dit bedrijf krijg je wat je Mag verwachten en op zeker dat de medewerker mijn vertrouwen heeft , en hij krijgt op zeker een 10 voor klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Ga zo door je bent een klant rijker en wie weet meer. Met al mijn contacten. Dhr J. Derks

Wat een verschil!

Uitstekend geholpen met duidelijke uitleg. Na het spoelen met vervanging van het filter en nieuwe olie direct resultaat met naar huis rijden. Gelijk de cardan olie ook laten verversen. Mannen super gedaan en mijn BMW 750i schakelt weer als nieuw!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantvriendelijk goed werk geleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede service, goede prijs, goed resultaat

Ik ben netjes en op afgesproken tijd geholpen, gedurende het proces op de hoogte gehouden van de voortgang, waarbij ik de oude olie door een kijkglaasje zie, later de olie tijdens het spoelen en uiteindelijk de nieuwe olie. Ook het carter met magneet wordt getoond. Direct bij het wegrijden merk ik al een wereld van verschil; de automaat werkt veel soepeler en 300 km verder denkt mijn boordcomputer dat ie een stukje zuiniger is gaan rijden (gereden km's + range was altijd max 760 km, nu stond ie op 820 km!)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel net en correcte behandeling

Online boeken was snel en makkelijk overzichtelijk en niet opdringerig. Personeel was vriendelijk en kundig

Super service en vakmanschap

Vanmiddag bij flushed in Woerden geweest ik heb de automaatbak in de februari ergens anders laten spoelen en de bak schakelde als een oude krant Bij flushed hadden ze het probleem snel gevonden er bleek 2,5 liter tekort olie in de bak te zitten bak opnieuw gespoeld en goed op niveau gezet De Mercedes Vito rijdt weer perfect top service ga zo door Dikke tien kan het iedereen aanraden

Goede ontvangst

Je mag meekijken en vragen stellen kortom je word er bij betrokken als je dat wil.

Gewoon top!

Vlot en vriendelijk, uiterst professioneel en mijn ouwe Range Rover rijdt weer als nieuw!

Super chill en professioneel

Het personeel is super vriendelijk en weet waar ze het over hebben. Snelle ontvangst voor mijn afspraak goeie communicatie, ze beschrijven wat ze tegenkomen en wijzen je elk stap van het proces wat ze tegen komen ( filters, oude olie, nieuwe olie/ vloeistof oid.) Erin en eruit in afgesproken tijd met duidelijk resultaat, ik ben tevreden! Thanks heren, toppers!

Goed , snel en precies

Na een begin probleempje met de aansluiting van de “flusher”, verliep alles goed en snel. Goede uitleg en netjes werk afgeleverd. Aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top resultaat en goede service

Automaat gereinigd en opnieuw van olie voorzien. Daarnaast de cabonflush laten uitvoeren. Voelde gelijk verbetering. Met name de kickdown functioneert weer optimaal. Verder duidelijk uitleg over de werkzaamheden en vriendelijke professionals. Zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

ontpannen rijden na spoelen automaat bij flushed

Vriendelijke ontvangst door enthousiaste miniliefhebber, na een bekertje koffie heb ik rustig plaatsgenomen en heb ik rustig een autoboekje gelezen.Halverwege heb ik even gekeken naar de behandeling . Daaarna nog een bekertje koffie en afgerekend.Ik had een goed gevoel ,terug naar huis heb ik heel rustig gereden en het is tijden geleden dat ik zo ontspannen rit heb gehad,Ik ben dus erg blij met Flushed.

Leidekkersweg 26 3449JH Woerden

Over Flushed

Flushed is gespecialiseerd in de automaatbak spoelen. Wij zijn geen garage en doen geen andere activiteiten zoals: tuning of reparaties. Het voordeel hiervan is dat wij al onze tijd stoppen in het spoelen, waardoor wij over veel kennis beschikken en zeer professioneel te werk gaan. Ook kunnen wij scherpe prijzen hanteren. Onze methode van het spoelen van de automaatbak is gespecialiseerd: De gehele automaatbak inclusief koeler, leidingen, warmte wisselaar en koppelvormer gereinigd. De automaat wordt gespoeld terwijl de motor draait, wat zorgt voor een betere spoeling zonder complicaties. 95% van de oude vervuilde olie wordt tijdens het spoelproces verwijderd. De nieuwe verse olie voldoet aan de laatste eisen en laat uw automaat maximaal presteren. Wij werken op een zodanig milieu vriendelijke wijze, dat er geen olie verloren gaat. Deze professionele werkwijze zorgt dat de automaatbak op een correcte wijze wordt gespoeld voor een zeer scherpe prijs!