Ik heb vandaag mijn Bmw X5 naar Flushed gebracht. Ben speciaal vanuit Mechelen (Belgie) tot Woerden gereden hiervoor. Ben heel vriendelijk ontvangen geweest met een kopje koffie. De medewerker heeft me tijdens het spoelen telkens uitleg gegeven over wat hij aan het doen is. Vond het heel interessant en tof dat ik mee in de werkplaats mocht meekijken. Het was heel duidelijk dat deze mannen professionals zijn. Als ik ooit nog een automaat moet laten spoelen weet ik bij wie ik moet zijn. Doe zo voort jongens!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en aardige mensen

Snel afspraak kunnen maken tegen een goede prijs. Op internet zag ik dat deze garage ook al ervaring had met een InfinitiQ50 Hybride dat gaf de doorslag dat ik met mijn InfinitiQ50 naar Flushed ben gegaan. Vriendelijke mensen en professioneel. Mijn auto schakelt nu een stuk beter.

Vriendelijke en persoonlijk bedrijf

Personeel vriendelijk, betrekken je bij het geen ze aan het doen zijn. Ben zeer tevreden.

100% tevreden

Bij elke handeling werd uitgelegd wat er werd uitgevoerd. Ik vind persoonlijk de uitleg van hoe wat en waarom altijd belangrijk.

Helemaal tevreden

Ik ben erg tevreden met Flushed, ze hebben me goed geholpen.

Vriendelijk en zeer goed

top bedrijf

Erg vriendelijk te woord gestaan en leuk geholpen. Fijn aspect is dat je erbij mag staan en men je uitlegt hoe het een en ander in zijn werk gaat. kom hier zeker terug!

prima werk geleverd

Vandaag in Schiedam mijn Benz laten flushen. Fijne ontvangst lekker mee kunnen kijken en vragen stellen. Deze werden netjes beantwoord en tevens tekst en uitleg over hun werkwijze. Lekker bakkie erbij dus weer een geslaagd anderhalf uurtje.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top garage,met goede monteurs. Alles netjes gedaan

Super bedrijf

Na aanschaf van een andere auto De automatische versnellingsbak laten flushen wat een verschil erna Goede uitleg en vriendelijke mensen Ik kan het iedereen aanbevelen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurige en informatieve behandeling van de auto. Merkbaar resultaat na het spoelen en vervanging van de vloeistof van de automatische versnellingsbak.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Professioneel en stipt

Goed uitgeruste garage met vriendelijke mensen. Je kan steeds vragen stellen ivm het spoelen en andere technische zaken. Koffietje bij ontvangst, top ;-]

Prima geholpen

Heb mijn Opel Astra automaat 2019 80.000 km 150pk laten spoelen. Prima geholpen.Alles prima uitgelegd en schakelen voelt meteen beter. Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn auto rijdt na 1 dag al veel soepeler na de Flush in Woerden, en geen lekkage of niks!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top heerlijk smooth rijden beiden autos weer

Top verliep goed leuke mensen

Geweldig, aanrader!

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Zeer goede uitvoering

Er komt meer kijken dan alleen vervangen van de olie

Uitstekende en kundige service

Voor de 2e maal vanwege gereden kilometers, de automaat laten spoelen. Wederom naar volle tevredenheid uitgevoerd. Het is een behoud voor je automaat. Hij schakelt weer soepel en kan er weer wat km ters mee. Vriendelijk in de omgang. Kortom, een fijn bedrijf om naar toe te gaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Blij dat ik me automaat heb laten spoelen

Automaat 8 traps laten spoelen, zeer tevreden. Nu is de olie weer de kleur die het moet zijn.

Goede ervaring

Duidelijke en goede uitleg, toelichting en advies. Wordt zeer netjes gewerkt en vriendelijke mensen. Na flush beter toerental en soepeler versnelling.

Uitstekend werk

Onze VW Golf 6 met droge DSG6-automaat schokte al een tijdje. Bij Flushed laten schoonmaken. Goed werk, het schokken is over en de automaat schakelt weer soepel. De kilometerstand is 207.000. Gelijk de motorolie en oliefilter laten verversen. Een aanrader voor het weer in orde krijgen van een automaat! Met dank! Frank

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed ontvangen met bakkie koffie, alles wordt uit gelegd door de monteur, ben heel tevreden, de auto rijdt weer prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goed en deskundig geholpen

Ik kan Flushed absoluut aanbevelen. Elke nieuwe auto laat ik gelijk flushen. En dat het nodig was bleek maar weer. De oude olie was helemaal zwart en zijn werking verloren. Dit kan ik echt iedereen aanraden. Voorkomt later schade. Tijdens het flushen is een additief gebruikt om hem extra te reinigen wat ik ook graag wilde. Ondanks dat het al 5 uur was geweest was men niet beroerd om ook mijn motor nog even te flushen en een oliewissel te doen. Was een spontane ingeving van mij om dit ook maar gelijk te doen. Ik ben er al bij heel wat bedrijven geweest maar de tijd die ze genomen hebben om te flushen is hier echt het beste geweest. Dus een dikke 10 beoordeling is niet overdreven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Terzake kundig en vriendelijk.

Ik ben zeer vriendelijk geholpen , monteur legt prima uit wat hij doet en waarom ga daar zeker terugkomen.

Over Flushed

Flushed is gespecialiseerd in de automaatbak spoelen. Wij zijn geen garage en doen geen andere activiteiten zoals: tuning of reparaties. Het voordeel hiervan is dat wij al onze tijd stoppen in het spoelen, waardoor wij over veel kennis beschikken en zeer professioneel te werk gaan. Ook kunnen wij scherpe prijzen hanteren. Onze methode van het spoelen van de automaatbak is gespecialiseerd: De gehele automaatbak inclusief koeler, leidingen, warmte wisselaar en koppelvormer gereinigd. De automaat wordt gespoeld terwijl de motor draait, wat zorgt voor een betere spoeling zonder complicaties. 95% van de oude vervuilde olie wordt tijdens het spoelproces verwijderd. De nieuwe verse olie voldoet aan de laatste eisen en laat uw automaat maximaal presteren. Wij werken op een zodanig milieu vriendelijke wijze, dat er geen olie verloren gaat. Deze professionele werkwijze zorgt dat de automaatbak op een correcte wijze wordt gespoeld voor een zeer scherpe prijs!