super service

vanmiddag op afspraak 14.00 uur mijn auto testrit mee gemaakt.Kreeg eerlijke advies,klacht wordt niet verholpen met spoeling.Is een electronisch storing (pakt soms de D niet.Maar naar andere keuze werkt hij wel)Maar ik gaf aan toch voor zekerheid mijn bak te spoelen.Toen werden de bescherm kappen verwijderd.En kreeg ik netjes te horen om het beter niet te doen.Omdat 1leiding zwaar verroest is.En gegarandeerd binnen een jaar vervangen moet worden.En dan ook weer alle olie eruit moet.Dus heeft alles heel goed uitgelegd en weer netjes alles terug geplaatst.En rekening;Gratis.Ongelofelijk super service.Top ik was eigenlijk het vertrouwen kwijt in garages.Maar door hun is mijn vertrouwen weer terug.Goud nogmaals BEDANKT

Ging prima

Ben op de locatie in brunnen geweest. Alleen heb ik een bmw x5 die net op de brug paste. Ze hebben daar de kleinste brug van alle locaties. De medewerker was heel kundig wist alles wel op te lossen. Ze hadden vanuit woerden verkeerde koppelstukken meegeven voor de bak te spoelen maar na improvisatie kon toch de bak gespoeld worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wereld van verschil met schakelen

Keurig geholpen in Brummen, goede uitleg gehad hoe het te werk gaat, ik ben zeer tevreden!

goede service

Goede service alles online goed inorde afspraak bevestiging, afhandeling en persoonlijk advies door de medewerkers..en je mag gewoon meekijken hoe je vieze olie eruit ziet en hoe ze netjes alles terugplaatsen..mooi bedrijf..tip wachtruimte in Schiedam mag wel wat luxer tv aan de muur of een selfservice bar etc desnoods muziek of oplader voor je mobieltje..want je moet wachten, als je wachten aangenaam maakt is wachten geen probleem..

Goed werk

Fijn bedrijf en personeel. Snelle service. Aanrader!

Super service

Merkbaar verschil bij mijn audi q5

Goed gedaan!

Mijn oude Opel schakel als nieuwe na automaatbak spoelen!

Vakwerk!

Al met al een prettig bedrijf.... vriendelijke ontvangst en de mensen weten waar ze het over hebben. Stonden klaar op het afgesproken tijdstip en alles ging zo als 't hoorde. In 't vervolg zou ik weer voor dit bedrijf kiezen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel netjes en professioneel geholpen

Differentieel olie vervangen Automaatbak flushen + nieuwe olie + filter. Auto rijd weer als een zonnetje

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk attent en deskundig

Motorflush en carbonflush als voorzorg bij mijn volvo s40 2.0ltr benzine handgeschakeld. Bijna 2 ton gelopen. Had geen problemen, maar wil in de toekomst ook geen problemen krijgen. Dus tijd voor flushen Bedrijf ziet er ook netjes en schoon uit. En het personeel ook. Geeft vertrouwen. Aanrader.

Netjes & professioneel

Gebeld met flushed probleem voorgelegd deskundig advies gekregen en het bleek dat de automaatbak olie vervangen moest worden . Meteen afspraak gemaakt op korte termijn in brummen ben goed geholpen door leroy . Leroy heeft een kort uitleg gegeven en liet ook de oude olie zien tijdens spoelen door de transparante reservoir en deze was zeker toe aan wissel, probleem verholpen auto schakelt weer vloeiend . Dankjewel, zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg vriendelijk’ een uur werk en je ziet wat er gebeurd . super

Via internet gevonden en snel geholpen. Ik had eerder nooit gehoord dat een auto meer automatisch versnellingsbak na verloop van tijd gespoeld moet worden om slijtage en reputatie te voorkomen. Ik kan voorlopig weer vooruit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service, professionele apparatuur en vriendelijk!

Bak Toyota RAV 4 laten flushen! Schakelt meteen veel beter en geruisloos. Goede ontvangst, prima uitleg en gewoon mogen meekijken! Aardige jongens die weten wat ze doen, goed gevoel bij!!

Teleurstellend

Er is te weinig gereedschap in de “vestiging” in Brummen, waardoor ik extra naar Woerden moest om het peil van de olie van de automatische versnellingsbak te laten peilen na een spoeling. Iedereen maakte zich uit zicht in Woerden, want ze voelden zich erg schuldig of ze doen niet aan klantvriendelijkheid? Slechts extra behandelingen werden aangeboden als compensatie, géén korting, stel je voor. Heel teleurstellend

Prima geholpen, op tijd.

In mijn woonomgeving geen adres kunnen vinden die "bakken" spoelt en van nieuwe olie voorziet. Keurig geholpen, volgens afspraak en op tijd. De moeite waard om naar Woerden te rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service me auto rijdt veel beter door deze service

Goed en duidelijk geholpen

Bij aankomst most ik even wachten ivm met de voorgaande auto die toch meer problemenm had dan er verteld was tegen de monteur. Daarna na een bak koffie gestart en overal uit leg van gekregen wat er gedaan werd ,helemaal goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goede ontvangst Van monteur Michel Toffe kerel geeft goede uitleg heeft alles laten zien wat er ging gebeuren Heb ook nog even de tijd gekregen om onder de auto te kijken Kortom zeker een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Niets op aan te merken en meteen merkbaar effect!

Net voor de jaarwisseling hartelijk ontvangen voor het flushen van de automaat van mijn Range Rover. Daarnaast ook gekozen voor een carbon flush van de motor en het verversen van de olie in beide differentiëlen. Je wordt hartelijk ontvangen met een lekkere bak koffie en je bent welkom om mee te kijken en vragen te stellen. Het personeel is vriendelijk en komt kundig over. Overigens merk je meteen effect; de automaat schakelt weer boterzacht. Kortom, een aanrader.

Heel tevreden

Had ik vorig jaar mijn transmissie laten doorspoelen, ben ik dit jaar teruggekomen voor een oliewissel. En beide keren heel tevreden. Keurig op tijd, supervriendelijk en vakkundig uitgevoerd. Dus: tot de volgende keer!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service, kwaliteit en deskundigheid!

Ik had geen idee dat de automaat van mijn Mercedes ‘geflushed’ kon worden. Het schakelen in de ‘drive’ liep niet meer soepel. Gezocht online en bij Flushed terechtgekomen. Online makkelijk afspraak maken en ook vriendelijke service aan de telefoon ivm vragen. Mijn complimenten voor de deskundigheid en vriendelijkheid in de uitleg van het proces van spoelen door Michel. Mijn auto rijdt weer stoer, snel en soepel! Thanks!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne service, goeie uitleg.

De bak schakelde nog prima. Maar aan de ATF olie die eruit kwam te zien, bleek dat onderhoud niet overbodig was. Bak schakelt nadien soepeler, met name bij koude motor. En ook het uitrollen en gedrag van het toerental bij afremmen is verbetert. Ook de differentieel olie vervangen voor de zekerheid.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn auto schakeld weer als nieuw!

• Deskundigheid/Vakmanschap

De automaat van mijn Mercedes met 237000 km op de teller laten flushen. Ik had geen klachten , maar de bak was nooit eerder ververst., dus preventief onderhoud. Maar toch was er na de olie verversing wel degelijk verschil: nog soepeler , onmerkbaar schakelen. Gewoon als nieuw! De monteur wist wat hij deed, alles volgens het boekje, schoon werken, gebruik van moment sleutel en klant gericht. Kortom een heel goed bedrijf!

Super geregeld

Vandaag geweest, alles keurig gedaan zoals besproken. Net bedrijf geen poespas je krijgt waar je voor komt.

Over Flushed

Flushed is gespecialiseerd in de automaatbak spoelen. Wij zijn geen garage en doen geen andere activiteiten zoals: tuning of reparaties. Het voordeel hiervan is dat wij al onze tijd stoppen in het spoelen, waardoor wij over veel kennis beschikken en zeer professioneel te werk gaan. Ook kunnen wij scherpe prijzen hanteren. Onze methode van het spoelen van de automaatbak is gespecialiseerd: De gehele automaatbak inclusief koeler, leidingen, warmte wisselaar en koppelvormer gereinigd. De automaat wordt gespoeld terwijl de motor draait, wat zorgt voor een betere spoeling zonder complicaties. 95% van de oude vervuilde olie wordt tijdens het spoelproces verwijderd. De nieuwe verse olie voldoet aan de laatste eisen en laat uw automaat maximaal presteren. Wij werken op een zodanig milieu vriendelijke wijze, dat er geen olie verloren gaat. Deze professionele werkwijze zorgt dat de automaatbak op een correcte wijze wordt gespoeld voor een zeer scherpe prijs!