goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, snel geholpen\r\nEn de skoda superb rijdt goed, inmiddels een kleine 9000 km gereden\r\nHet is alleen jammer dat je de auto krijgt zonder uitleg over de auto.

Goedemiddag Rene, Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn dat de Skoda Superb zo goed bevalt! Het spijt ons dat er geen uitleg over de auto is gegeven. Met alle technische snufjes van tegenwoordig is dat best wel handig, hè? We leveren auto’s door het hele land en besteden het halen en brengen om deze reden vaak uit. We begrijpen dat het erg handig zou zijn om wat tips en trucs te ontvangen over een nieuwe auto, dus we gaan zeker wat met jouw tip doen. Nog veel veilige kilometers toegewenst! Groetjes Natalie

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Daar kan ik kort in zijn: perfect!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig, hulpvaardig, servicegericht én makkelijk bereikbaar. Contact verloopt altijd zeer prettig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima service, goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima ervaring zijn erg flexibel en (klant)oplossingsgericht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn heel erg tevreden met Martin Schilder autoverhuur. Het contact is goed, de service is tot nu toe uitstekend geweest en de beschikbaarheid aan auto\'s om uit te kiezen is voor ons voldoende.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dag Kim, jouw collega\'s in Haarlem zijn top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf TOP :)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en deskundig. Jammer van de auto\'s dat ze vrij grote reclame teksten op de achterruit hebben

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal top

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al jaren klant bij Shortlease en zijn zeer tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Regel hier alle shortlease auto,s voor Atradius

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bereikbaar. Vriendelijk geholpen. Goede hulp en oplossingen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supersnelle service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel antwoord ,oplossingsgericht,goede communicatie,levering correct volgens afspraak.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg tevreden!! Zowel over het voortraject als het afleveren van de auto en de auto zelf!

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jullie dienstverlening is TOP!!! Altijd een zeer snelle, correcte terugkoppeling op mijn vraag en zeer oplossingsgericht. Ik zeg; zo doorgaan :-)

Smaragdweg 12

1812RJ Alkmaar