Snel en flexibel

Ik was op zoek naar een shortlease met een flexibele termijn. Kim heeft uitstekend geholpen en een leuke auto aanbevolen. Auto kon snel geleverd worden, en aan het eind ook flexibel opgezegd worden. Vervolgens werd achteraf gekeken welke staffel voor mij de gunstigste prijs opleverde. Kortom: erg goed bevallen en zeker een aanrader!

Uitstekende auto's met geweldige klantenservice!

Het team van Danny en Kim weet de ondernemer op een professionele manier te ontzorgen met uitstekende auto's en een geweldige klantenservice. Complimenten!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk, deskundig en een top service. Aanrader voor iedereen !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren zeer tevreden en raden dit bedrijf ook zeker aan! Kim kon op korte termijn de auto leveren tegen een zeer gunstige prijs vergeleken met andere aanbieders. Duidelijk snel en accuraat.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als startend bedrijf (okt 2018) waren wij op zoek naar een autolease partner. Vele partijen gaven geen gehoor of namen ons niet serieus, echter Shortleasen.nl te Alkmaar (Broekhuis Autolease) destemeer. Vanaf dag 1 dat we contact hadden hebben ze ons direct van goede informatie voorzien en een professionele offerte uitgebracht tegen een concurrerende scherpe prijs. De leaseauto was snel leverbaar en wordt ook nog eens op locatie afgeleverd. We hebben inmiddels drie leaseauto\'s en daar zal het wel niet bij blijven. We zijn supertevreden over dit bedrijf en over de prima service die zij leveren. Ook de snelle reacties op verzoeken van onze kant worden adequaat behandeld. Ik kan deze leasemaatschappij met gerust aanbevelen aan een ieder die een auto voor korte of langere termijn nodig heeft. Top bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na het ontvangen van een onjuiste auto. Zeer goed en snel opgelost door middel van het omruilen / leveren van een hagelnieuwe auto. Top bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring. Alle wagens netjes en schoon afgeleverd en denken met je mee

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vanaf het eerste begin een leuk en goed contact, niets is een probleem. vanuit de shortlease door gegaan naar de lange termijn lease via Broekman.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede communicatie. Respons emails kan sneller. Auto werd afgeleverd met 2 pitten in de ruit en matig profiel op de all seasons voorbanden.

Goedemorgen Scott, Allereerst willen wij je bedanken voor je eerlijke recensie. Wij zijn altijd blij met positieve reviews, maar ook zeker met kritische beoordelingen. Wij zijn geschrokken van de status waarop de auto is afgeleverd, dit is niet zoals wij het graag willen zien en verdient zeker geen schoonheidsprijs. Ondanks de keerzijde, hopen wij dat je vooral terug denkt aan de goede service en deskundigheid. Wij verwelkomen je met open armen als je overweegt nog eens een shortlease auto af te nemen. Groetjes, Team Shortleasen.NL

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf as usual OK

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, flexibel en klant/servicegericht!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en snel advies aan de telefoon en vriendelijke student bij afleveren. Helaas binnenzijde voorraam niet schoon rest vd auto wel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe samenwerking , prima service lekker snel handelen \r\nzeer tevreden op de manier van werken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supersnelle actie op soms al te adhoc aanvragen. Nooit een probleem. Super!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, vriendelijk en duidelijk communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben uitstekend geholpen door Danny

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn contact, duidelijk, snel antwoord op de vragen en vriendelijk. En een fijne, verzorgde en nette auto. Goed geregeld !!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Die zijn goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wie je ook spreekt van het team Shortleasen: ze streven er allemaal naar om jou de beste oplossing te bieden en dat binnen het kortste tijdsbestek en met een glimlach.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, eerlijk, transparant en vooral erg menselijk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en klantgerichte oplossingen voor shortlease.