Alles werd prima en snel geregeld

Snel, makkelijk en top geregeld. Bereikbaarheid, klantvriendelijk, al met al een hele prettige ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gaat allemaal snel, goed en de gereden auto's waren prima!

Service is uitstekend/snel en de gereden auto's zijn van goede kwaliteit (en jong)! Correspondentie gaat ook 'gezellig' zonder dat het teveel afdoet aan de zakelijkheid.

• Deskundigheid/Vakmanschap

efficiënt, snel, goede auto, vriendelijk

Ik maak al enkele jaren regelmatig gebruik van de auto's van Shortleasen. Prima ervaring mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een prima overeenkomst, zakelijk, kloppend, zonder problemen.

Afspraak was zo gemaakt, auto opgehaald en ingeleverd, zonder gedoe. Prima bedrijf om zaken mee te doen met uitstekend en vooral vriendelijke medewerkers.

prima en snel geholpen

Ik ben erg vriendelijk en snel geholpen aan een fijne auto. Brengen en halen zeer snel. Ik zou een volgende keer zeker weer Shortlease inschakelen.

Fijn!

Snel een auto beschikbaar en kon gedurende de lease tijd ook ruilen van auto omdat onze nieuwe auto wat langer op zich liet wachten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles was goed geregeld en afspraken werden nagekomen. Voor herhaling vatbaar.

Goed geregeld!

Prima service helder en duidelijk. Ik denk volgend jaar weer een vakantie auto regelen

Helemaal TOP

Ik ben zeer tevreden over Shortleasen. De communicatie is snel en duidelijk. Er wordt meegedacht en oplossingen aangedragen. Bij inleveren bleek dat ik minder kilometers had gereden dan verwacht. Toen ik de afrekening kreeg, bleek dat ze het maandbedrag verlaagd hadden en ik dus een paar euro goedkoper uitwas! Als ik volgend jaar weer een auto voor de vakantie nodig heb, dan kom ik zeker terug.

TOP

Alles super goed en vriendelijk geregeld. Na aanrijding zelfde dag vervangende auto oftewel TOP

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede, flexibele service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goed prijs / kwaliteit verhouding, makkelijk te bereiken, en een zeer goede service door een bekwaam en gastvrij team !

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Gewoonweg super service geleverd van begin tot eind!

Vanaf het begin tot het einde van het traject veel aandacht en betrokkenheid getoond. Het is een plezier om te beleven dat er met deskundigheid en passie het werk wordt uitgevoerd. Al met al een zeer prettige ervaring en een aanrader voor mensen die vriendelijk en deskundig advies nodig hebben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top: in dienstverlening, communicatie, kwaliteit, prijs

Vanaf het eerste contact tot aan de afrekening: Shortlease doet wat het belooft. Snelle en duidelijke informatie, plezierig contact, concurrerende prijzen, uitstekende auto, snelle afhandeling van vragen. Kortom: top kwaliteit!

Uitstekende service en communicatie

Ik heb een aantal maanden gebruik gemaakt van een auto via Shortleasen, om de periode tot levering van mijn nieuwe auto te overbruggen. Mijn ervaringen zijn ronduit positief. De communicatie met het team van Shortleasen verloopt soepel en snel. De auto (een Skoda Kodiaq en later een nieuwe Audi Q2) reden uitstekend. Team Shortleasen bedankt voor de goede service en communicatie!

Perfect geregeld

Afstemming was perfect en service ook. Aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een flexibel lease bedrijf maar wel dure wieldoppen

Bij het tussentijds inleveren, bleken de wieldoppen gestolen, hetgeen mij niet was opgevallen anders had ik er zelf een paar nieuwe opgezet voor de prijs van +/- 50 Euro. Shortlease heeft er uiteraard nieuwe opgezet, kosten 135,= Euro, terwijl op de site van VW wieldoppen worden aangeboden voor 69 Euro. Zo gaat Shortlease wel erg short door de bocht, jammer. Tip voor toekomstige klanten, laat de wieldoppen verwijderen, heb ik ook gedaan bij de tweede leasetermijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goedemiddag Martin, Nogmaals bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. We hebben rechtstreeks contact met je opgenomen, maar helaas hebben we daar geen reactie meer op mogen ontvangen. Dat vinden we wel jammer. Het is natuurlijk vervelend dat wieldoppen worden gestolen, maar dit is een 'schade' aan de auto die wij weer in de originele status terug moeten brengen en daar wordt dus een eigen risico voor gerekend. Een volledig eigen risico is niet aan de orde, want de wieldoppen kosten minder. Welk bedrag daar dan voor staat is nu eigenlijk waar het om draait. Zoals we hebben aangegeven, is dat simpelweg de aanvraag bij ons magazijn is gedaan voor 4 nieuwe wieldoppen en dit is de prijs die wij daarvoor doorbelast hebben gekregen. Wij gaan er natuurlijk wel vanuit dat hetgeen wat zij aan ons doorbelasten ook juist is. Naar aanleiding van jouw opmerking hierover hebben we zelf ook op de Volkswagen website gekeken, waarbij het ons verbaast dat de set van 4 wieldoppen inderdaad voor een actietarief van € 69,00 wordt aangeboden. Eigenlijk lijkt het er zo dus een beetje op dat wij zelf intern worden beduveld. Aangezien de wieldoppen een tijdje geleden besteld zijn (dit gebeurde in augustus), kan het zijn dat de actieprijs toen niet van toepassing was, maar dan nog kostte de set dus blijkbaar zonder actie € 81,00 en dit is nog steeds minder. We schrikken er dus eigenlijk zelf van, dat het op deze manier verloopt. Jammer dat we het nu pas horen, als je het eerder had gemeld, hadden we hier zeker actie op kunnen ondernemen. De kosten zijn nu bij ons inmiddels intern verwerkt, en daar kunnen we dus ook niet meer zoveel aan doen. Hopelijk staat de tegemoetkoming die we reeds hebben aangeboden in verhouding tot de negatieve ervaring. Natuurlijk komen we in de toekomst graag nogmaals tot een samenwerking. Geef het dan zeker op tijd aan als zaken niet naar wens verlopen, dan kunnen wij hier ook tijdig op schakelen. Met vriendelijke groet, Namens Team Shortleasen.nl Kim Brammer

Prettige, vlotte en deskundige service, fijn gereden

Tips: Facturatie was mij niet helemaal duidelijk. Wel fijn dat het zonder creditcard kan, alleen was wat verwarrend dat je een maand vooruit betaald, maar die nog een keer gefactureerd krijgt. Wel snelle uitleg en toelichting. Parkeerschijf in de auto, die zat er niet bij.

Uitstekende service!

Op zoek naar een shortlease-bestelbus kwamen we Shortleasen.nl tegen. Binnen een week was alles geregeld. De lijntjes zijn superkort, de afspraken zijn helder en worden nagekomen en bij vragen reageert Kim altijd binnen een dag. De auto is in uitstekende conditie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

gewend maar vooral verwend geraakt door uitmuntende service en tegemoetkomingen aan onze wensen?

• Deskundigheid/Vakmanschap

korte lijnen, amabele personen, snel iets te regelen, tegen competitieve prijzen.

Korte lijnen, amabele personen, snel iets te regelen, tegen competitieve prijzen. Dit is bij andere bedrijven waar je eenmaal klant bent weleens anders!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, flexibel en uitstekende service

Ik had een auto op korte termijn nodig, via shortleasen was het snel geregeld. Uitstekend geholpen door Bas en Kim met het uitzoeken van een auto en alle vragen die ik had. De auto werd ook nog gebracht naar mijn huis. Ze reageren snel, denken met je mee en zijn flexibel. Aanrader!

Nette snelle service

Nette snelle service, alleen wat problemen gehad met de afwikkeling omtrent de rekening. Maar netjes opgelost...

Goede service!

Zeker aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg tevreden met de dienstverlening!

Erg goed geholpen door Kim & haar collega's.