Ik ben heel blij met hoe mij rijles is gegeven. Mijn rij instructeur bleef heel rustig waardoor ik het heel goed geleerd heb gekregen. En hierdoor heb ik sprongen heb gemaakt en heb ik nu mijn rijbewijs voor de auto.

Perfecte begeleiding voor een perfect resultaat

Rijlessen gevolgd bij rijschool lauritsen. De rij-instructeur (maikel) was professioneel en gezellig en deed er alles aan om het optimale resultaat te behalen. Instructies duidelijk en goede adviezen om je zo snel en goed mogelijk klaar te stomen voor het rij examen. Zeker een aanrader!

Fijne rijschool

Goede rijschool en goede rijinstructeur

Wat een fantastische man! Luc is super rustig en geduldig legt alles perfect uit en zorgt dat je op je gemak bent. Ik had erg veel spanning en stress en Luc heeft me daar goed bij geholpen! Absolute aanrader voor lessen van auto en auto + aanhanger!! En de dropjes in de auto zijn ook erg lekker hahaha.

Super prettige rijinstructeur met veel ervaring

Ik heb bij Luc rijles genomen om mijn BE rijbewijs te halen en dit was een zeer goede keus. Luc is een ervaren, rustige en gezellige instructeur die met veel geduld en goede aanwijzingen ervoor zorgt dat je snel de juiste dingen leert. Ik heb mijn BE gehaald met dank aan hem en beveel hem van harte aan.

Super!!

Hele fijne rijschool, in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs! Erg fijne instructeur gehad, fijne lesauto. Zeker een aanrader.

Les gehad voor mijn auto opleiding van Michael. In 1x geslaagd, super fijn. De lessen zijn ook zeer fijn. Gezellig maar ook duidelijk wanneer nodig. Ik raad de rijschool zeker aan.

Helemaal top !

E achter B gedaan bij Luc. Leuke en gezellige lessen maar ook duidelijk op de momenten dat het moet zodat je het goed aanleert.

Prima!

Goede instructeur en duidelijk, goede prijs kwaliteit verhouding

Helemaal fantastisch

Heel prettig en relaxed

Professionele rijschool waar met veel passie lesgegeven wordt.

De rij instructeur gaf mij goed les. Ik ben hem heel dankbaar dat ik in één keer geslaagd ben. We hadden onderweg leuke gesprekken. Tip; complimenten geven.

Was top

De uitleg was goed de correctie, s waren goed en passend bij de situatie en erg leerzaam luc was gezellig en leerzaam zal jullie aanraden dank jullie wel Groet Daan Haaima

Luc is professioneel, gedegen én gezellig!

In één keer geslaagd, zonder eerdere ervaring met het rijden met een aanhanger. Luc is een gezellige en professionele instructeur met veel ervaring. Aanrader!

Gezellige maar zeker leersamen lessen

Ik heb me altijd veilig en fijn gevoeld tijdens de lessen, k heb zeker heel veel geleerd!

Zeer prettige en professionele begeleiding voor en tijdens de lessen.

Les gehad voor BE van meneer luc lauritsen. Helemaal super! Top begeleiding en super les! Heel gezellig gehad in de (nieuwe) bus.

Heerlijk relaxte manier van lesgeven, goede voorbereiding op het praktijkexamen

Binnen 1 dag aanhanger lessen en afrijden is bij Lauritsen prima te doen. (mits je al enige ervaring hebt om met een aanhanger te rijden) Mooi materiaal om in te lessen en heldere duidelijke uitleg tijdens het lessen. Aardige en kundige instructeur die Luc, dikke aanrader. Mvgr Rob Cafe

Was gewoon een gezellige dag!!!

Professioneel, geduldig en gewoon een gezellige babbel.

zeer prettig ervaren.

rijlessen waren als een dagje op stap met humor, relaxed maar wel ter zake.

Deskundig, flexibel en veel ervaring.

Aanhanger rijbewijs in twee dagdelen (7 uur) gehaald. Mooi materieel, gunstig geprijsd en een instructeur met veel ervaring. Kortom een aanrader.....

Luuk is een uitstekend instructeur

Doeltreffend, efficiënt en gezellig!

Het was zeer doeltreffend, efficiënt en gezellig! Ik zou het zo weer doen ;-)

prima, in 1 x geslaagd!

Prettige rij instructeur die op gepaste manier heeft leren autorijden.

Doelgericht les krijgen.

In een korte tijd de juiste informatie krijgen om zo het examen zelfverzekerd door te kunnen. Naast specialisme ook gezelligheid in de bus wat zorgt voor een prettige sfeer!

Professionele begeleiding

Zeer prettige en professionele begeleiding voor en tijdens de lessen. Luc heeft een lange track record en werkt je op een rustige manier naar het examen toe. Aanrader..