goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marcel is altijd heel rustig in de auto, legt goed en duidelijk uit als er iets fout gaat, vooral aan het begin goede uitleg van wat je gaat doen, wat je moet doen. Bedankt Marcel alles in 1 keer behaald, echt top service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne en rustige sfeer in de auto en duidelijke instructies!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als allereerst raad ik rijschool Brands absoluut aan! Marcel is een leuke rijinstructeur maar vooral ook heel rustig en geeft vertrouwen in wat je doet. Hij leert je veel, en gaat net zo lang door tot je het helemaal onder de knie hebt. Marcel bedankt voor de leuke en leerzame rijlessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en erg leerzame rijlessen!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super leuke en goede rijlessen gehad waardoor ik in één geslaagd ben!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met marcel van begin tot eind een super leerzame maar ook gezellige tijd gehad. Toch ondanks alles ben ik blij dat ik van marcel af ben 😜 bedankt voor alles !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gezellige en leerzame lessen gehad! Ik was erg zenuwachtig voor mijn examen maar Marcel weet goed hoe hij je daar mee kan helpen. Bedankt Marcel!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb leuk les gehad bij Marcel. Hij is een gezellige instructeur waar je veel mee kan lachen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een prima ervaring met deze rijschool

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik vond de rijlessen erg goed. marcel gaf goede aanwijzingen waar nodig, als het goed ging gaf die dat ook aan.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd gezellig! Lekker kletsen en slechte grapjes, maar vooral ook goed leren rijden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen waten erg gezellig en ik heb veel geleerd van Marcel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb in mijn tijd bij Marcel altijd gezellige en leerzame rijlessen gehad. Hierdoor heb ik snel en eenvoudig mijn rijbewijs gehaald! Marcel bedankt!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is altijd gezellig in de auto met marcel! Ik heb een fijne tijd gehad bij deze rijschool!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Rijschool! Heb snel geleerd en Marcel is een hele goede rij- intructeur die erg van mopjes houd maar wel rechtvaardig autorijden aan leert. Dus plezier en leren dat is een super combinatie!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen zijn erg leerzaam. Marcel geeft duidelijke tips waar je veel aan hebt. Verder blijft hij in alle situaties erg rustig, wat erg fijn is. Marcel, bedankt voor de fijne rijlessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd met plezier de rijlessen van Marcel gevolgd. Hij is een erg fijne coach, die op zijn tijd een grapje maakt maar ook zeer zeker streng kan zijn als het moet maar nooit op een vervelende manier. Marcel, bedankt voor alle fijne rijlessen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig, en zeker leerzaam!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg fijne rijschool ik werd erg rustig benaderd waardoor mijn rijles erg fijn was

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool, prettige rij-instructeur, lessen van een uur i.p.v drie kwartier! Prettige les auto. Kortom aanmelden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuke sfeer in de auto, en lekker duidelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Cijfer zegt genoeg ;)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig, maar ook goede rijlessen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De leukste ervaring die je kan hebben! Altijd gezellig tijdens de rijlessen en veel goede tips gekregen voor het rijden. Zeker aan te bevelen aan andere mensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige rijschool. Leuke lessen en vooral leerzame lessen. Een rijintructeur met humor