Ik vondt het in het begin erg spannend en hij bleef heel rustig en legde alles duidelijk uit. Theorie als praktijk in 1x gehaald. Ik ben Marcel erg dankbaar!

Top rijschool!

Gezellige en informatieve rijlessen :)

Goede en leuke rijles!

Duidelijke lessen waarvan je veel leert, met altijd een gezellige sfeer!

Marcel is een ervaren, relaxte en gezellige instructeur!

Ik heb hier veel geleerd. En dankzij Marcel ben ik in 1x geslaagd!

Ik heb met veel plezier gelest bij Rijschool Brands. Ik heb altijd veel geleerd en goede aanwijzingen gekregen tijdens het rijden met positieve feedback. Ik heb met veel plezier samen met Marcel gereden en veel gelachen. Ik zou het iedereen aanbevelen!

Hele fijne, professionele rijschool die ik iedereen zou aanraden

Na een vervelende ervaring bij een andwre rijschool ben ik super goed ontvangen en geholpen bij rijschool Brands. De rijleraar is geduldig en heeft me goed begeleid. Het contact is persoonlijk en de lessen van goede kwaliteit.

Super leuke en leerzame rijlessen.

Marcel legt goed en makkelijk uit. Ook hebben we tijdens het rijden leuke gesprekken.

De rijlessen zijn goed. Rustige en fijne begeleiding tijdens de rijlessen.

Ge-wel-dig, altijd leuke en leerzame lessen gehad!

Marcel de instructeur is een goede begeleider. Hij zorgt er bij de eerste lessen voor dat je eerst echt een vertrouwd gevoel krijgt in de auto en ook durft te rijden onder zijn begeleiding. Dankzij zijn flauwe grappen tijdens de les krijg je een fijne laagdrempelige band met Marcel. Een echte aanrader als je erg onzeker bent!

Rustige begeleiding op je eigen tempo

Je krijgt een rustige begeleiding tijdens het rijden en doet alles op jou tempo, dat gaf mij veel vertouwen in voor het examen!

Heel leuk en leerzaam

Ik heb veel geleerd tijdens de rijlessen ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad. De rij-instructeur was vriendelijk en erg geduldig en heeft me uiteindelijk geholpen met mijn examen behalen. Zeer tevreden en zeker aan te raden.

Snel van mijn rijangst af geholpen

Al jarenlang durfde ik niet te rijden hoewel ik mijn rijbewijs al lang op zak had. Het advies vanuit mijn omgeving dat ik "Gewoon moest gaan rijden", daar kon ik helemaal niks mee. Maar Marcel zorgde er met een intakegesprek en een paar lessen voor dat ik nu voor het eerst in mijn leven met rust en vertrouwen achter het stuur kan zitten. Ik heb net een auto gekocht en kijk er zelfs naar uit daar binnenkort in te gaan rijden. Marcel begrijpt rijangst, denkt mee als je bepaalde verkeerssituaties eng vindt en blijft altijd heel rustig. Echt een aanrader als je ook met rijangst zit.

Marcel is een rustige, duidelijke en goede rijinstructeur die mij goed op mijn gemak kon stellen.

Marcel geeft op een rustige manier les. Als ik bijvoorbeeld een foutje maakte was dit geen probleem en kwamen we er op een ander moment op terug.

Helemaal top!

Gezellige rijlessen, goede instructies en een goede instructeur. Niks te klagen.

Rustige en duidelijke rijlessen

Marcel legt alles rustig en duidelijk uit. Hij geeft genoeg ruimte om het te proberen en geeft rustige aanwijzingen waar nodig. Fijne rijlessen gehad!

Woaw

Het waren lekkere rijlessen met veel (en vaak onzin ) geklets. Heb elke rijles wel wat nieuws geleerd en de rijlessen waren goed gepland ;)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is altijd super gezellig tijdens de rijlessen, Marcel geeft duidelijke instructies en hij grijpt pas in als het echt moet, hij blijft ook rustig en dat is heel fijn, zeker als het allemaal nog niet zo goed gaat. Ik heb alles in 1 keer gehaald, en dat was zonder Marcel niet gelukt. Echt een aanrader!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onder deze rijschool, kreeg ik veel lessen toegpast aan mij rijgedrag. De dingen die ik niet begreep in het verkeer werden mij duidelijk uitgelegd. \r\n\r\nDe lessen vereisen redelijk wat zelf-reflectie omdat meestal alleen de basis wordt uitgelegd, en daarop wordt geoefend.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke en leerzame lessen gehad. Super gezellige en rustige sfeer in de auto. Neemt de tijd voor je en legt alles goed aan je uit. Top!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring! Marcel is een ervaren instructeur waarmee je het ook nog gezellig kan hebben waardoor je je al snel op je gemak voelt! Dit hielp heel erg vooral bij de eerste aantal lessen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel tevreden met hoe de rijlessen zijn gegaan, bij Marcel in de auto is er altijd een goede, gezellige sfeer en hij is zelf rustig wat wel fijn is als je rijd. Marcel geeft goed aan wat je moet doen en wat beter kan.\r\nIk ben in 1 x geslaagd en heb dat echt te danken aan Marcel aangezien hij je dus goed begeleid. \r\n\r\nAl met al is Marcel dus een hele fijne rijinstructeur in alle opzichten!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen waren leerzaam, goed en ook nog gezellig. Er werd goed gekeken naar mij als persoon en daardoor kreeg ik goede lessen die bij mij pasten en natuurlijk hierdoor ook een goed resultaat achteraf. Bedankt Marcel!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke lessen gehad. Sinds de proefles heeft Marcel altijd geduld gehad, ook als het niet goed ging. Super goede rijschool en zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen van marcel zijn altijd gezellig en leerzaam!! Ik zou zeker gaan lessen hier echt een aanrader😘

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd gezellig in de auto! Om 4 uur op dinsdag altijd de foute grappen op de radio altijd lachen. Serieuze en simpele uitleg.