Mijn ervaring bij brands was erg goed

Mijn ervaring bij rijschool brands was erg goed omdat Marcel je echt leert hoe je de auto onder controle kunt krijgen. Het is allemaal goed geregeld en ook altijd gezellig in de auto

Rustig, attent en vertrouwenwekkend

Ik had meer dan 10 jaar niet gereden. Om onverklaarbare reden gestresst op de snelweg. Na 4 lessen durf ik het weer aan. Dankzij kalme coaching van Marcel. Dank.

Super leerzaam, flexibel en gezellig.

Afgelopen week heb ik mijn rijbewijs gehaald als gevolg van de leuke en leerzame lessen bij rijschool brands. Marcel weet heel goed hoe veel feedback hij moet geven om je zelfverzekerd te laten rijden. Hij moedigt het aan wanneer je situaties goed inschat en oplost en geeft heel constructief feedback wanneer je het ergens nog lastig mee hebt. Hierdoor krijg je zelfvertrouwen tijdens het rijden en ben je bewust van war je nog kan verbeteren. Ook heeft rijschool brands duidelijke uitleg video's over bijvoorbeeld inparkeren en het instellen van de auto die je er makkelijk bij kan pakken als je even niet meer weet hoe het ook al weer zat. En het is altijd leuk om een beetje bij te kletsen tijdens de lessen en samen te lachen om de stomme verhaaltjes op de radio. Ik heb met plezier mijn lessen gevolg en. zou rijschool Brands zeker aanraden!

Leuke en leerzame rijschool!

Ik heb de rijlessen altijd erg leuk en leerzaam gevonden bij marcel. Verder geeft hij goeie instructies en leer je snel. Ik zou rijschool Brands zeker aanraden om je rijbewijs te halen.

Rustige en goede rijschool

Marcel is een uitstekende rijinstructeur, hij blijft altijd kalm en legt de dingen rustig uit. Ik ben op dit moment nog lessen aan het volgen en doe dat met veel plezier.

Fijne rijlessen

Tijdens mijn rijlessen bij Brands heb ik mijn fouten altijd goed ingezien en begrepen, omdat mij goed uitgelegd werd wat ik fout deed en hoe dit te verbeteren viel. Verder altijd een leuke babbel tijdens het rijden.

Veel geleerd en ik kan zelfverzekerd de straat op.

Ik heb veel geleerd. Ik was in het begin erg zenuwachtig maar dit werk al snel minder. Tijdens de rijlessen werd de rust bewaard en werd alles duidelijk uitgelegt. Ik ben in 1 keer geslaagd!

Hartstikke leerzaam en heel erg gezellig om bij Marcel in de auto rijles te hebben!!

Marcel leert je op een fijne manier auto rijden. je kunt altijd een vraag stellen, fouten mag je maken daar leer je van ik vond het er leuk om bij rijschool Brands te lessen Marcel bedankt!!

Marcel Brands is een gezellige, rustige rij-instructeur waar ik veel van heb geleerd.

Ik heb lang les gehad bij deze rijschool omdat het door corona wat langer duurde. Ik heb de rijlessen goed ervaren en ging met plezier de rijles in. Al met al een fijne tijd gehad en nu mijn rijbewijs gehaald!

Vertrouwelijke, leerzame en leuke lessen

Tijdens de rijlessen geeft Marcel je veel vertrouwen en praktische tips mee. Hierdoor zit je zeker achter het stuur en heb je ook plezier tijdens de rijles. Door de goede tips en het vertrouwen heb ik mijn rijbewijs ook in 1 keer weten te behalen. Bedankt Marcel voor de leuke en ook zeer leerzame lessen.

Rustige en goede rij instructeur

Een leuke instructeur blijft rustig in alle situaties en weet het duidelijk uit te leggen.

Prettige lessen waar je veel van opsteekt op een fijne manier.

Ik vond het prettige lessen waar je leert rijden op een fijne manier en ezelsbruggetjes leert die je altijd kunt gebruiken. Ook hebben de rijlessen ontzettend bijgedragen aan mijn zelfontwikkeling en zelfvertrouwen.

Heel erg fijn!

Mijn ervaringen met deze rijschool zijn top! Marcel blijft altijd heel erg rustig en neemt goed de tijd om dingen uit te leggen. Erg fijn!

Leuke en super leerzame lessen

Mijn ervaring is heel erg goed bij rijschool Brands. Het zijn leuke en ook hele leerzame lessen waar je van je fouten leert maar ook complimenten krijgt als je iets goed doet.

In 1 keer geslaagd dat zegt genoeg!

Na een proefpakket van 3 rijlessen een goede indruk gekregen. Het advies om een pakket om 30 lessen af te nemen was precies goed. De begeleiding was heel relaxed. In 1x alles gehaald. Dat zegt genoeg.

Het hele proces was erg soepel! ook een erg fijne en rustige instructeur

Super goede lessen, altijd gezellig!

Ik heb bij Marcel snel mijn rijbewijs gehaald. De lessen zijn top en er hangt altijd een relaxte sfeer in de auto.

Veilig auto rijden in combinatie met een hoop gezelligheid!

De rijlessen bij Marcel kan ik iedereen aanraden. In de lessen van Marcel laat hij je veel doen waardoor je snel dingen oppikt en leert. Ik heb enorm veel geleerd van hem in de tijd dat ik bij Rijschool Brands heb mogen lessen!

Goede rijlessen!

Was altijd gezellig en je krijgt goed les! :)

Super fijne rijschool!

In 1 keer geslaagd, dat zegt genoeg! Heldere, duidelijke en leerzame lessen waardoor je altijd weet waar je aan toe bent.

Marcel is een rustige rij-instructeur die de tijd voor je neemt en op momenten dat je het nodig hebt je extra ondersteunt of het zelf even voor doet. Ik raad deze rijschool aan iedereen aan!!!

Fijne rijschool

Zeer fijne rijschool. Heb erg last van faalangst en durfde eigenlijk helemaal niet in een auto te rijden, maar dankzij Marcel m'n angst overwonnen en in 1x geslaagd.

tijdens de rijlessen neemt hij de tijd om alles goed uit te leggen.

Fijne Rijlessen

Fijne rijlessen, goede uitleg en de instructeur is erg rustig.

Mentale ontwikkelingen gingen enorm omhoog ;)

Altijd heel erg gezellig, goede uitleg, goede feedback en dat elke les! Kortom veel geleerd. Bedankt Marcel!!