Heel erg fijn!

Mijn ervaringen met deze rijschool zijn top! Marcel blijft altijd heel erg rustig en neemt goed de tijd om dingen uit te leggen. Erg fijn!

Leuke en super leerzame lessen

Mijn ervaring is heel erg goed bij rijschool Brands. Het zijn leuke en ook hele leerzame lessen waar je van je fouten leert maar ook complimenten krijgt als je iets goed doet.

In 1 keer geslaagd dat zegt genoeg!

Na een proefpakket van 3 rijlessen een goede indruk gekregen. Het advies om een pakket om 30 lessen af te nemen was precies goed. De begeleiding was heel relaxed. In 1x alles gehaald. Dat zegt genoeg.

Het hele proces was erg soepel! ook een erg fijne en rustige instructeur

Super goede lessen, altijd gezellig!

Ik heb bij Marcel snel mijn rijbewijs gehaald. De lessen zijn top en er hangt altijd een relaxte sfeer in de auto.

Veilig auto rijden in combinatie met een hoop gezelligheid!

De rijlessen bij Marcel kan ik iedereen aanraden. In de lessen van Marcel laat hij je veel doen waardoor je snel dingen oppikt en leert. Ik heb enorm veel geleerd van hem in de tijd dat ik bij Rijschool Brands heb mogen lessen!

Goede rijlessen!

Was altijd gezellig en je krijgt goed les! :)

Super fijne rijschool!

In 1 keer geslaagd, dat zegt genoeg! Heldere, duidelijke en leerzame lessen waardoor je altijd weet waar je aan toe bent.

Fantastisch

Marcel is een rustige rij-instructeur die de tijd voor je neemt en op momenten dat je het nodig hebt je extra ondersteunt of het zelf even voor doet. Ik raad deze rijschool aan iedereen aan!!!

Fijne rijschool

Zeer fijne rijschool. Heb erg last van faalangst en durfde eigenlijk helemaal niet in een auto te rijden, maar dankzij Marcel m'n angst overwonnen en in 1x geslaagd.

tijdens de rijlessen neemt hij de tijd om alles goed uit te leggen.

Fijne Rijlessen

Fijne rijlessen, goede uitleg en de instructeur is erg rustig.

Mentale ontwikkelingen gingen enorm omhoog ;)

Altijd heel erg gezellig, goede uitleg, goede feedback en dat elke les! Kortom veel geleerd. Bedankt Marcel!!

Geweldig!

Ik vondt het in het begin erg spannend en hij bleef heel rustig en legde alles duidelijk uit. Theorie als praktijk in 1x gehaald. Ik ben Marcel erg dankbaar!

Top rijschool!

Gezellige en informatieve rijlessen :)

Goede en leuke rijles!

Duidelijke lessen waarvan je veel leert, met altijd een gezellige sfeer!

Marcel is een ervaren, relaxte en gezellige instructeur!

Ik heb hier veel geleerd. En dankzij Marcel ben ik in 1x geslaagd!

Fantastisch

Ik heb met veel plezier gelest bij Rijschool Brands. Ik heb altijd veel geleerd en goede aanwijzingen gekregen tijdens het rijden met positieve feedback. Ik heb met veel plezier samen met Marcel gereden en veel gelachen. Ik zou het iedereen aanbevelen!

Hele fijne, professionele rijschool die ik iedereen zou aanraden

Na een vervelende ervaring bij een andwre rijschool ben ik super goed ontvangen en geholpen bij rijschool Brands. De rijleraar is geduldig en heeft me goed begeleid. Het contact is persoonlijk en de lessen van goede kwaliteit.

Super leuke en leerzame rijlessen.

Marcel legt goed en makkelijk uit. Ook hebben we tijdens het rijden leuke gesprekken.

Fantastisch

De rijlessen zijn goed. Rustige en fijne begeleiding tijdens de rijlessen.

Ge-wel-dig, altijd leuke en leerzame lessen gehad!

Marcel de instructeur is een goede begeleider. Hij zorgt er bij de eerste lessen voor dat je eerst echt een vertrouwd gevoel krijgt in de auto en ook durft te rijden onder zijn begeleiding. Dankzij zijn flauwe grappen tijdens de les krijg je een fijne laagdrempelige band met Marcel. Een echte aanrader als je erg onzeker bent!

Rustige begeleiding op je eigen tempo

Je krijgt een rustige begeleiding tijdens het rijden en doet alles op jou tempo, dat gaf mij veel vertouwen in voor het examen!

Heel leuk en leerzaam

Ik heb veel geleerd tijdens de rijlessen ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad. De rij-instructeur was vriendelijk en erg geduldig en heeft me uiteindelijk geholpen met mijn examen behalen. Zeer tevreden en zeker aan te raden.

Snel van mijn rijangst af geholpen

Al jarenlang durfde ik niet te rijden hoewel ik mijn rijbewijs al lang op zak had. Het advies vanuit mijn omgeving dat ik "Gewoon moest gaan rijden", daar kon ik helemaal niks mee. Maar Marcel zorgde er met een intakegesprek en een paar lessen voor dat ik nu voor het eerst in mijn leven met rust en vertrouwen achter het stuur kan zitten. Ik heb net een auto gekocht en kijk er zelfs naar uit daar binnenkort in te gaan rijden. Marcel begrijpt rijangst, denkt mee als je bepaalde verkeerssituaties eng vindt en blijft altijd heel rustig. Echt een aanrader als je ook met rijangst zit.