Woaw

Het waren lekkere rijlessen met veel (en vaak onzin ) geklets. Heb elke rijles wel wat nieuws geleerd en de rijlessen waren goed gepland ;)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is altijd super gezellig tijdens de rijlessen, Marcel geeft duidelijke instructies en hij grijpt pas in als het echt moet, hij blijft ook rustig en dat is heel fijn, zeker als het allemaal nog niet zo goed gaat. Ik heb alles in 1 keer gehaald, en dat was zonder Marcel niet gelukt. Echt een aanrader!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onder deze rijschool, kreeg ik veel lessen toegpast aan mij rijgedrag. De dingen die ik niet begreep in het verkeer werden mij duidelijk uitgelegd. \r\n\r\nDe lessen vereisen redelijk wat zelf-reflectie omdat meestal alleen de basis wordt uitgelegd, en daarop wordt geoefend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele leuke en leerzame lessen gehad. Super gezellige en rustige sfeer in de auto. Neemt de tijd voor je en legt alles goed aan je uit. Top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring! Marcel is een ervaren instructeur waarmee je het ook nog gezellig kan hebben waardoor je je al snel op je gemak voelt! Dit hielp heel erg vooral bij de eerste aantal lessen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel tevreden met hoe de rijlessen zijn gegaan, bij Marcel in de auto is er altijd een goede, gezellige sfeer en hij is zelf rustig wat wel fijn is als je rijd. Marcel geeft goed aan wat je moet doen en wat beter kan.\r\nIk ben in 1 x geslaagd en heb dat echt te danken aan Marcel aangezien hij je dus goed begeleid. \r\n\r\nAl met al is Marcel dus een hele fijne rijinstructeur in alle opzichten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen waren leerzaam, goed en ook nog gezellig. Er werd goed gekeken naar mij als persoon en daardoor kreeg ik goede lessen die bij mij pasten en natuurlijk hierdoor ook een goed resultaat achteraf. Bedankt Marcel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuke lessen gehad. Sinds de proefles heeft Marcel altijd geduld gehad, ook als het niet goed ging. Super goede rijschool en zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen van marcel zijn altijd gezellig en leerzaam!! Ik zou zeker gaan lessen hier echt een aanrader😘

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd gezellig in de auto! Om 4 uur op dinsdag altijd de foute grappen op de radio altijd lachen. Serieuze en simpele uitleg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Marcel is altijd heel rustig in de auto, legt goed en duidelijk uit als er iets fout gaat, vooral aan het begin goede uitleg van wat je gaat doen, wat je moet doen. Bedankt Marcel alles in 1 keer behaald, echt top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne en rustige sfeer in de auto en duidelijke instructies!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als allereerst raad ik rijschool Brands absoluut aan! Marcel is een leuke rijinstructeur maar vooral ook heel rustig en geeft vertrouwen in wat je doet. Hij leert je veel, en gaat net zo lang door tot je het helemaal onder de knie hebt. Marcel bedankt voor de leuke en leerzame rijlessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en erg leerzame rijlessen!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super leuke en goede rijlessen gehad waardoor ik in één geslaagd ben!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met marcel van begin tot eind een super leerzame maar ook gezellige tijd gehad. Toch ondanks alles ben ik blij dat ik van marcel af ben 😜 bedankt voor alles !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gezellige en leerzame lessen gehad! Ik was erg zenuwachtig voor mijn examen maar Marcel weet goed hoe hij je daar mee kan helpen. Bedankt Marcel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb leuk les gehad bij Marcel. Hij is een gezellige instructeur waar je veel mee kan lachen

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een prima ervaring met deze rijschool

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik vond de rijlessen erg goed. marcel gaf goede aanwijzingen waar nodig, als het goed ging gaf die dat ook aan.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd gezellig! Lekker kletsen en slechte grapjes, maar vooral ook goed leren rijden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen waten erg gezellig en ik heb veel geleerd van Marcel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb in mijn tijd bij Marcel altijd gezellige en leerzame rijlessen gehad. Hierdoor heb ik snel en eenvoudig mijn rijbewijs gehaald! Marcel bedankt!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is altijd gezellig in de auto met marcel! Ik heb een fijne tijd gehad bij deze rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Rijschool! Heb snel geleerd en Marcel is een hele goede rij- intructeur die erg van mopjes houd maar wel rechtvaardig autorijden aan leert. Dus plezier en leren dat is een super combinatie!