Bij aankomst gelijk het goede gevoel, zo was de auto ook en werd ook zo afgeleverd. Teun bedankt!

heel lastig

Tja, lastig een correcte beoordeling te geven, mijn eerdere aankoop, een Saab 9-3, bij Teun na 5 maanden onder Bovag garantie weer ingeleverd. Auto is diverse keren terug geweest voor herstel, dat is Teun helaas niet gelukt, problemen bleven aanhouden en werden zelfs erger. Had op een gegeven moment ook niet meer het vertrouwen dat het goed ging komen met deze auto. Geen trek in bergen met discussie met Teun/Bovag of communicatie via juristen. Mijn verlies maar genomen en op zoek gegaan naar een betrouwbare auto en de Saab ingeleverd bij Teun tegen een inruilbedrag.

Fijne garage

We rijden nu een maand met onze Renault Captur en bevalt uitstekend. Tijdens het ophalen was alles geregeld zoals afgesproken.

Versnellingsbak kapot niet moeilijk doen en netjes betaald

Super!!

Teun heeft ons fijn geholpen. Eerlijk en oprecht advies gehad. Geslaagde koop

Prettig bedrijf, fijn geholpen.

We werden fijn geholpen door de eigenaar. Dat geeft vertrouwen.

Goed te woord gestaan

Hebben daar een auto gekocht omdat we netjes geholpen werden zodat we veel vertrouwen hadden in hetgeen wat we zochten.

Prettig zaken doen

Ik vond een interessante auto bij Auto Witjes. Teun heeft me heel goed geadviseerd en me geïnformeerd dat er een waarschijnlijk voor mij interessantere auto binnenkwam. En gelijk had hij! Het zakendoen ging plezierig en ontspannen en gedurende het proces heeft hij me heel correct steeds geïnformeerd over de stand van zaken en uiteindelijk de auto op het afgesproken tijdstip geleverd.

Netjes ontvangen Duidelijk naar de klant Komt afspraken na Auto heel netjes afgeleverd

Vlotte aankoop

Teun is een correcte persoon, met een heldere communicatie. De koop is vlot en goed verlopen voor een auto met 6 maanden Bovag garantie. Kan de review pas definitief maken na verloop van de garantieperiode, tot dusverre POSITIEF !

Top top top!

De auto verkeert in top staat, en we werden zeer prettig geholpen. Na een aanbetaling, de auto 3 dagen later kunnen meenemen. Zeker voor herhaling vatbaar, het ging allemaal zo soepeltjes. Hier kunnen menig autohandelaren wat van leren. Dankjewel Teun!

Zeer blij met de ervaring van autobedrijf Witjes

Goede service, prettig contact. Komt afspraken na die we onderling hebben besproken. Neemt de tijd! Zeer prettige service!!

Heel goed snel gehandeld

Goed fijne vent

gezellige,eerlijke verkoper.

Ik heb mijn auto ingeruild en bij auto witjes een andere auto aangeschaft. Ze waren er op de afgesproken tijden en hebben alles wat ik gevraagd en hun beloofd hadden perfect uitgevoerd. Mooi locatie en vriendelijk ontvangst met lekker bakkie koffie (en taart).

Zeer fijne en vertrouwde aan/verkoop

Na lang zoeken heb ik eindelijk een droomauto kunnen kopen via Auto Witjes. Hier wordt uitgeblinkt in een vertrouwde en persoonlijke aandacht en goed meedenkend personeel. Bij Auto Witjes word ver boven de concurrentie uit gestegen als het gaat om een aankoop/verkoop met een goed gevoel voor beide partijen. Een echte aanrader!

Betrouwbaar en uniek

Teun is een fijne , betrouwbare auto verkoper , die als 1 van de weinige bedrijven , auto's verkoopt met een All Inn prijs zonder afleverpakketten van honderden euro's, en toch 3 maanden garantie !! Was hier per ongeluk terecht gekomen , maar zeer fijne ervaring tot nu toe !!

Betrouwbare, goede service!

Onze eerste auto gekocht bij Auto Witjes en het voelde gelijk betrouwbaar, eerlijk en helder. Goede en snelle service!

Vriendelijk en betrouwbaar

Onlangs een Ford Fiesta occasion bij Auto Witjes gekocht. Bij de proefrit kon ik direct terecht en het was geen probleem om langs mijn eigen monteur te rijden, een halfuur verderop, voor een check. Open en eerlijke communicatie en komt zijn afspraken na. Ben erg tevreden over de dienstverlening en kan het bedrijf van harte aanbevelen.

Goede prijs, inruil ok, komt afspraak na

Grandland gekocht bij aflevering bleek antenne niet goed te zijn. Was geen probleem er werd binnen een week een nieuwe geplaatst. Net bedrijf, goed geholpen.

Fijn en zorgvuldig bedrijf.

Aardig en zorgvuldig. Je weet direct waar je aan toe bent. Mooie nette auto.

Goed en eerlijk geholpen!

Auto gekocht en auto ingeruild. Goede ervaring!

Prima service, komt afspraken na..zou hier zo weer een auto kopen

Zeer goede kwaliteit jonge occasion voor een scherpe prijs!

Bij Auto Witjes word je netjes en vriendelijk ontvangen met een heerlijk bakje koffie. Geen gedoe over de inruilprijs van de in te leveren auto. Goede afspraken over eventuele dingen die moeten gebeuren. Al met al een prima garage zonder gedoe. Zeer aanbevelenswaardig!

Betrokken en oprecht

Teun is vriendelijk en pro actief. Denkt mee en wil graag dat je tevreden en enthousiast de deur uit gaat. Ik ben blij met zijn advies en mijn ‘nieuwe’ auto.

Zeker aan te raden als u een auto zoekt.

Mijnheer Witjes heeft ons uitstekend geholpen met de nieuwe auto. Nog extra klaar gemaakt dmv een jaarlijkse onderhoudsbeurt plus nieuwe remblokken terwijl dit niet perse nodig was maar hij zei: veiligheid voorop. Plus ook nog 3 maanden garantie! Ook vriendelijk, spontaan en correct. Mijnheer Witjes: Bedankt.

Industrieweg 26

6662 PA Elst