Betrouwbaar, transparant en flexibel

Prettige ervaring waarbij volledige transparantie gegeven wordt. Scherpe prijs en goede service; mooi bedrijf

Top bedrijf !

Prettig persoon om zaken mee te doen. Zelfs mijn verzoek om zaterdagavond de auto te bekijken was geen probleem…

Top aankoop en service!

Wij hebben een grijze Renault Mégane Estate bij Teun gekocht we zijn hier erg tevreden mee! De service die Teun ons verleende was top en konden de auto snel meenemen! Wij raden dit bedrijf zeker aan!

Top vent!

We hebben in Jan 2023 een Ford Focus gekocht bij de heer Witjes. Tot nu toe 1 van de meest eerlijke auto verkopers die we hebben gesproken. Wilde zijn prijs niet verlagen, maar eerlijk gezegd was hij al best geprijst 't. o. v. de rest. Gaf een eerlijke prijs voor onze inruil auto, wij zijn d' r happy mee. Ik zou voor een volgende auto weer kijken of hij ook dan iets binnen ons budget heeft staan.

Mooie autozaak

Klantvriendelijk

Eerlijke en professionele service

Tijdens mijn aankoop ervaarde ik de eigenaar van autobedrijf Witjes als laagdrempelige en eerlijke man met een open boek. Erg fijne ervaring voor het kopen van mijn eerste auto.

Prettige ervaring en volledige tevredenheid

Afgelopen week een mooie wagen gekocht. Hierbij kon ik met alle vragen en wensen bij hem terecht. Omdat er ook nog een goed bod om mijn oude auto kwam, was de keuze snel gemaakt.

Eerlijk

Aardige man die erg eerlijk overkwam. Heeft ons goed geholpen aan een mooie auto.

Prettige en nette zaak voor een mooie jonge occasion

Ik ben bij auto Witjes geslaagd voor een mooie VW occasion en enthousiast over de prettige en duidelijke communicatie met Teun Witjes. Hij denkt met je mee en komt gemaakte afspraken na.

Zeer vriendelijk en goede service

Zeer aardige man, snelle onderhandeling

Voor herhaling vatbaar

Mooie auto gekocht voor een scherpe prijs. Ook top service!

Heel fijn geholpen!

De eigenaar heeft ons netjes geholpen en de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. We zijn heel erg blij met onze 'nieuwe' auto.

Het is prettig om met Teun ( eigenaar) te onderhandelen

Teun is een fijne man, die eerlijk, open en betrouwbaar overkomt, waardoor wij een mooie aankoop hebben gedaan. Hij komt alle afspraken na en gaf duidelijke antwoorden op onze vragen. Kortom wat ons betreft , iemand waarvan je op aan kunt en prettig zaken mee te doen zijn.

Nette auto gekocht bij deze betrouwbare zaak

We zijn snel en prettig geholpen door Teun. We zijn blij met de nette auto die we bij hem hebben gekocht.

Een hele fijne ervaring. De eigenaar doet wat is beloofd en komt de afspraken na. Ik heb dan ook geen enkele spijt van deze aankoop.

Volledig volgens afspraak en ontspannen sfeer!

Onlangs een VW Arteon aangeschaft bij Auto Witjes. Waarbij je bij de meeste autobedrijven vaak direct een hele reeks van standaard verkoop praatjes op je afgevuurd krijgt is dat bij auto Witjes niet het geval. Je krijgt rustig alle tijd voor bezichtigen en een proefrit. Onderhandeling verliep snel, duidelijk en transparant. En de auto werd afgeleverd zoals afgesproken! Bent u klaar met opdringerige verkoop praatjes uit het zoveelste 3-delig verkopers pak....Neem dan eens een kijkje bij Auto Witjes!

Erg fijne communicatie en een goed gevoel

Erg fijne communicatie en een goed gevoel

Prettig, betrouwbaar en no-nonsense: van harte aanbevolen!

We hebben heel prettig contact gehad met Auto Witjes bij de aankoop van onze Ford Focus. Transparant en betrouwbare informatie over de nieuwe auto, inruil geen probleem en de auto zeer netjes en met servicebeurt afgeleverd. Van harte aanbevolen voor wie een nieuwe occasion zoekt!

Prima geholpen, goede uitleg.

Voor de tweede keer een auto gekocht bij Teun, erg fijn en goed geholpen.

Zeer goed geholpen, afspraak is afspraak!

Zeer goed geholpen, geen opdringerige verkoper, maar een realistisch verhaal. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen. Fijn bedrijf in contact, korte lijnen dat maakt het vertrouwd.

Prima auto bedrijf!

Relaxte manier van verkopen, verteld eerlijk de plus en eventuele min punten van de auto en laat je zelf rustig kijken en een proefritje maken.

Netjes correct en wat je zegt komt je na.

In een mooie omgeving waar je rustig en eerlijk kunt onderhandelen en een goede prijs kwaliteit verhouding. Een nette afhandeling en alle vragen worden netjes beantwoord dus een goede rede om naar Auto Witjes te gaan.

Goede auto, eerlijk contact

Een Renault Captur gekocht, rijdt goed en op een prettige wijze kunnen kopen. Gewoon zoals je het zou willen. Zitten daarnaast op een mooie locatie.

Bij aankomst gelijk het goede gevoel, zo was de auto ook en werd ook zo afgeleverd. Teun bedankt!

heel lastig

Tja, lastig een correcte beoordeling te geven, mijn eerdere aankoop, een Saab 9-3, bij Teun na 5 maanden onder Bovag garantie weer ingeleverd. Auto is diverse keren terug geweest voor herstel, dat is Teun helaas niet gelukt, problemen bleven aanhouden en werden zelfs erger. Had op een gegeven moment ook niet meer het vertrouwen dat het goed ging komen met deze auto. Geen trek in bergen met discussie met Teun/Bovag of communicatie via juristen. Mijn verlies maar genomen en op zoek gegaan naar een betrouwbare auto en de Saab ingeleverd bij Teun tegen een inruilbedrag.