Wij hebben een seat Leon Station bij Auto Witjes aangeschaft. We zijn uitstekend geholpen, afspraken zijn keurig nagekomen. Kortom een volgende auto zouden wij zo weer bij Auto Witjes aanschaffen.

Prettige, gemoedelijke ervaring

Vriendelijke, gemoedelijke verkoper, geen gladde praatjes, gelijk gevoel bij. Mooie auto gekocht en geen moeilijk gedoe over inruil.

We hebben online deze auto gevonden bij auto Witjes. Proefrit gemaakt en hierna overeengekomen de VW TCross te kopen. Vriendelijk en open gesprek gehad met Teun. Fijn bedrijf en we komen zeker terug hier.

Vriendelijk, ruim aanbod en een uitstekende service

Mijn ervaring met witjes auto’s is uitstekend. Bij de aanschaf van volvo is een uitstekende service verleend. De verkoper neemt rustig de tijd. Kom hier in de toekomst zeker terug!

Goede service met een eerlijke prijs!

aardige verkoper,proefrit prima.

Professioneel, responsief en klantvriendelijk..

Teun, ga zo door.....

Goed gevoel over de aankoop van mijn auto.

Via internet een mooie auto gevonden bij Auto Witjes in Elst. Per mail contact gehad en de mogelijkheid gekregen om even een testritje te maken. We hebben een open en eerlijk gesprek gehad over de mogelijkheden van aankoop van de auto, inruil huidige auto, service, opties en geschiedenis van de auto en aflevering. Na overweging en nette onderhandeling de auto aangeschaft. Bij het ophalen was de auto netjes, voorzien van laatste onderhoudspunten, was de accu geladen en stond er bos bloemen klaar. Top!

Uitstekende ervaring

Witjes is een vriendelijke en correcte man, neemt de tijd voor je en denkt met je mee.

Net bedrijf

Ik heb mijn nieuwe auto met veel plezier gekocht, vriendelijke eigenaar en een heel mooi bedrijf heeft hij neergezet.

Prettig, duidelijk en goede kwaliteit

Ruim de tijd gekregen om de auto te bekijken en er een proefrit in te maken. Auto, maar ook het bedrijf zien er netjes en verzorgd uit. Teun is prettig in de omgang en duidelijk in zijn afspraken. Gr. Gijs

Uitstekende ervaring

Goede ervaring gehad bij Teun. Komt zijn afspraken na. Nogmaals bedankt. De koffie en taart smaakte goed bij aflevering.

Betrouwbaar, transparant en flexibel

Prettige ervaring waarbij volledige transparantie gegeven wordt. Scherpe prijs en goede service; mooi bedrijf

Top bedrijf !

Prettig persoon om zaken mee te doen. Zelfs mijn verzoek om zaterdagavond de auto te bekijken was geen probleem…

Top aankoop en service!

Wij hebben een grijze Renault Mégane Estate bij Teun gekocht we zijn hier erg tevreden mee! De service die Teun ons verleende was top en konden de auto snel meenemen! Wij raden dit bedrijf zeker aan!

Top vent!

We hebben in Jan 2023 een Ford Focus gekocht bij de heer Witjes. Tot nu toe 1 van de meest eerlijke auto verkopers die we hebben gesproken. Wilde zijn prijs niet verlagen, maar eerlijk gezegd was hij al best geprijst 't. o. v. de rest. Gaf een eerlijke prijs voor onze inruil auto, wij zijn d' r happy mee. Ik zou voor een volgende auto weer kijken of hij ook dan iets binnen ons budget heeft staan.

Mooie autozaak

Klantvriendelijk

Eerlijke en professionele service

Tijdens mijn aankoop ervaarde ik de eigenaar van autobedrijf Witjes als laagdrempelige en eerlijke man met een open boek. Erg fijne ervaring voor het kopen van mijn eerste auto.

Prettige ervaring en volledige tevredenheid

Afgelopen week een mooie wagen gekocht. Hierbij kon ik met alle vragen en wensen bij hem terecht. Omdat er ook nog een goed bod om mijn oude auto kwam, was de keuze snel gemaakt.

Eerlijk

Aardige man die erg eerlijk overkwam. Heeft ons goed geholpen aan een mooie auto.

Prettige en nette zaak voor een mooie jonge occasion

Ik ben bij auto Witjes geslaagd voor een mooie VW occasion en enthousiast over de prettige en duidelijke communicatie met Teun Witjes. Hij denkt met je mee en komt gemaakte afspraken na.

Zeer vriendelijk en goede service

Zeer aardige man, snelle onderhandeling

Voor herhaling vatbaar

Mooie auto gekocht voor een scherpe prijs. Ook top service!

Heel fijn geholpen!

De eigenaar heeft ons netjes geholpen en de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. We zijn heel erg blij met onze 'nieuwe' auto.

Het is prettig om met Teun ( eigenaar) te onderhandelen

Teun is een fijne man, die eerlijk, open en betrouwbaar overkomt, waardoor wij een mooie aankoop hebben gedaan. Hij komt alle afspraken na en gaf duidelijke antwoorden op onze vragen. Kortom wat ons betreft , iemand waarvan je op aan kunt en prettig zaken mee te doen zijn.

Industrieweg 26

6662 PA Elst