Niets is gelogen

Tot zover waren er 92 beoordelingen over dit autobedrijf. Ik heb ze niet allemaal gelezen, de meeste wel. Ik sluit me aan bij alle beoordelingen die ik heb gelezen. Er is geen woord aan gelogen. Topzaak wat kwaliteit en betrouwbaarheid uitstraalt.

Goed geholpen!

Goed geholpen bij de aanschaf van onze auto. Bedrijf is duidelijk over de herkomst en geschiedenis van de auto's, geen onduidelijkheden. Zeer prettig contact gehad en komt zeker betrouwbaar over.

In alle rust een keuze maken

We kwamen kijken voor de ene auto en gingen na een nachtje slapen toch met een andere naar huis. Een ongedwongen sfeer en een behulpzame eigenaar maken het kiezen tot een fijne ervaring.

Fijne en snelle service en afhandeling

Via een grote website terecht gekomen bij auto witjes. Prettig contact, fijne service en een eerlijke gang van zaken.

vriendelijke verkoper

Top bedrijf

Ik kocht bij Teun een peugeot 208 en hij nam alle tijd, ik mocht zelfs de auto op de brug nakijken of deze geen gebreken had. Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Als je op zoek bent voor een mooie jonge auto kan ik je dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prima!

Uitstekende service en auto volledig naar wens.

Zeer goed gevoel en leuk geholpen niet opdringerig

was en warm bad en zeer vertrouwd!!!!!! Je moet steeds wel weer een hap geld toe betalen,wij hadden elektrisch wat zeer goed beviel en helaas de afstanden waren te kort om te kunnen rijden. regering zet je steeds weer op verkeerde been helaas!!!!!!!!!!!!!!

No nonsense service

Nette import auto’s uit o.a. Denemarken, goede service

Vertrouwd gevoel

In augustus heb ik onze Ford Focus Active hier gekocht. Hele nette auto met weinig kilometers. Teun geeft je alle tijd om de auto te bekijken en een testrit te maken. Ook vragen worden keurig beantwoord. De koop was snel gesloten. Ook de voorwaarde van een aankoopkeuring van de eigen Ford garage was geen probleem. Nu in december inmiddels 7.000 kilometer verder en nog steeds meer dan tevreden. Ik kan iedereen een reisje naar Elst aanbevelen.

Zeer goede service, blij met onze nieuwe auto!

Zeer goede en snelle service. Auto volledig naar wens en ook snel geholpen.

Duidelijkheid en eerlijkheid.

Na een korte gezellige onderhandeling heb ik bij Auto Witjes (Teun) een schitterende BMW M430i gekocht. Teun besteedt oprecht aandacht aan je. Hij is nieuwsgierig naar jouw interesse voor de auto die je van hem wilt kopen. Dat geeft vertrouwen. Ik heb de auto nog maar een paar dagen en ik kan daarom nog niet oordelen over hoe er wordt omgegaan met een beroep op garantie. Ik heb er echter het volste vertrouwen in dat wanneer ik een beroep op garantie moet doen dit goed komt.

Super Goed

Het was super snel en alles top geregeld, auto witjes heeft goed geholpen. Ik ben heel er blij van. Bedankt auto wetjes

Zeer vriendelijk en professioneel

Via internet terecht gekomen bij autobedrijf Witjes. Teun (de eigenaar) is een vriendelijke man en kom zijn afspraken na. Onze Seat is keurig en snel afgeleverd. We zouden hier zeker nog een auto aanschaffen. De ballenbak deed het goed bij onze dochter!

Fantastisch geregeld zo'n aankoop bij Auto Witjes!

Bij Auto Witjes een prachtige MB A-klasse geokocht. Het heeft even wat voeten in de aarde gehad, omdat we ook een auto in te ruilen hadden en de leasemaatschappij niet zomaar open stond voor een occasion die niet bij de merkdealer staat... Ik kan echter iedereen aanbevelen om een auto bij Witjes te kopen. Er spreekt direct vetrouwen uit! Daarom uiteindelijk ook de lease via dit autobedrijf afgesloten. Ook de Bovag garantie is een uitkomst, aangezien deze kan worden geclaimd bij een willekeurige Bovag garage in het land (aangezien we niet in de buurt van Arnhem wonen). Zelfs een witte kentekenplaat is gratis meegeleverd en een volle tank brandstof (terwijl we bij een bedrijf bij Utrecht een zelfde soort auto wilden kopen, waar ze standaard maximaal 10 liter brandstof in doen...) Al met al erg blij met de hele in- en verkoop door de prettige manier van samenwerken!

Duidelijk, snel en betrouwbaar

Goede service van Auto Witjes Makkelijk contact met eigenaar Snel een afspraak kunnen maken en overgaan tot koop

Prima kennismaking met Teun Witjes

Vorige week kocht ik een Peugeot 3008 bij Teun Witjes na eerst een aantal foto's gedeeld te hebben van mijn 'oude' auto, zodat ik een idee had van de inruilwaarde. Ik kreeg de gelegenheid om een royale proefrit van een uur te maken. De onderhandeling duurde kort en nu staat de Peugeot twee dagen op onze oprit. De auto ziet er fraai uit en rijdt prima; voor de rest kan ik er nog niet veel over zeggen, maar de BOVAG garantie was voor mij belangrijk. Ik ga er dus vanuit dat ik voorlopig zorgeloos kan rijden.

very good experience ,

Very good

Nette, vriendelijke, behulpzame garage

We werden vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto!

Fijne autodealer

Via bovagsite bij Teun terecht gekomen. Appje gestuurd of het mogelijk was om volgende dag een auto te komen bekijken. Was geen probleem. Tijdens aankoop goed en transparant geïnformeerd over verleden auto en onderhoud daarvan. Na testrit en inruilprijs oude auto deal ook snel beklonken. Auto na alle inspecties en kleine beurt top opgeleverd. Ontbreken van een moer bij reservewiel is besteld en wordt nageleverd bij dealer hier om de hoek, helemaal fijn! Al met al een fijne en sympathieke autodealer. Wij hopen komende jaren veel plezier te hebben van onze aangekochte auto!

Goed en betrouwbaar autobedrijf

Vriendelijk geholpen door Teun. Eerlijk verhaal en verkoopt mooie auto's. Apk bij aflevering en 12 maanden garantie. Wij hebben een mooie auto gekocht, die er als nieuw uitziet.

Vriendelijk, open, eerlijk, snel reagerend

Teun doet wat hij belooft! Vanaf het eerste contact een erg prettige ervaring. Alles adequaat en netjes afgehandeld. Het enige puntje wat ik heb meegegeven is het feit dat de opties zoals genoemd in de advertentie zouden moeten kloppen met de werkelijkheid, Het valt anders toch een beetje tegen als de uitvoering toch niet helemaal klopt met wat je verwacht, want als koper ga je toch ook af op het optiepakket, en baseer je er je keus op. Maar verder niets dan lof!

Netjes, vriendelijk, snel, open en eerlijk!

We zijn netjes, open en eerlijk geholpen door Teun. Alles over de auto werd gedeeld, ook vragen over hoe hij te werk gaat en waar de auto vandaan kwam werden netjes beantwoord. Geen geheimen! En met 12 maanden BOVAG garantie erbij. Wij zijn erg blij met onze nieuwe auto, nergens anders zo'n scherpe prijs gevonden voor zo'n jonge auto met lage kilometerstand. Dat verklaard ook wel de landelijke dekking van zijn klanten (zie het kaartje op de site).

Goed en vriendelijk geholpen

Vandaag volgens afspraak de auto opgehaald. Nieuwe keuring erop terwijl deze nog ruim een half jaar op zat. Mooie auto voor een eerlijke prijs. Tevreden klanten!

Zowel telefonisch als ook direct , het contact als prettig ervaren.

Waren dringend op zoek naar nieuwe auto omdat de vorige kapot was gegaan en niet te repareren. Goed geholpen met een heldere uitleg en goede afspraken. Alles netjes en snel afgehandeld.