Fantastische communicatie en service

Wij zijn zeer goed geholpen . De service en communicatie heeft ons doen besluiten om een auto bij van Leersum te kopen .

prima zaak

bevredigt

Zeer nette en professioneel dealerbedrijf

Hulpvaardig en meedenkend. Zeer net en professioneel bedrijf

top

super

Goed en nette mensen behulpzaam

Goed en duidelijk vriendelijke mensen goeie service en die ziet gewoon het product dat ze verkopen dat er niet alleen voor het geld is maar dat ze graag het beste en het mooiste voor de klant willen

Goede services

Kom er al 5 jaar nieuwe dodge gekocht al die jaren prima geholpen. Dus ik ben hokvast

Klote nee hoor geintje prima winkel prima mensen super

Gewoon goed zoals ik het verwacht ook

Mooie zaak, prima mensen en goed bereikbaar

Na een zeer enthousiaste rondleiding van Chris door de showroom is mijn keuze gevallen op een RAM Limited Longhorn. Deze kon ik drie weken later na een gedegen uitleg meenemen. Ik hoop vele jaren plezier te hebben van deze prachtige pickup+.

Fijn geholpen

Zoals altijd , snel geholpen

Gastvrij en Vakkundig

Netjes geholpen prima uitleg van de geleverde diensten

Goede zaak vriendelijke mensen

Top bedrijf !

Zeer deskundig geholpen. Passie voor het vak spat ervan af.

Wij kochten voor het eerst een Dodge. We zijn van meet af aan zeer fijn geholpen. Vakkundig verkoopgesprek, goede tips gekregen. Bij de aflevering ook alles goed uitgelegd. Uiteindelijk blij dat we voor dit autobedrijf gekozen hebben.

altijd goede service en vakkundige uitleg door zeer vriendelijke mensen

Mijn ervaring is als volgt :Ik heb mijn RAM 1500 Laramie nieuw gekocht bij van Leersum omdat deze mannen goede, nette en serieuze verkopers en monteurs zijn en zeker niet opdringerig zoals ik bij andere dealers wel dat gevoel had ,dit vond erg belangrijk ook als ik niet zou kopen. Een tweede belangrijk punt vind ik service ,want meestal als je iets koopt bij een verkoper kan en mag alles als je maar koopt . Dit is bij van Leersum wel anders ,altijd een goede service en garantie. Superbedrijf en natuurlijk de aller mooiste auto's

Na telefonische contact afspraak gemaakt en de volgende dag langs geweest Duidelijke uitleg over de auto van de verkoper gehad Even paar dagen bedenk tijd gehad en gekocht We zijn erg blij met onze aankoop Ford F-150 Dank aan alle medewerkers van v Leersum

Mijn aller eerste f150 gekocht En wat van 1 verhoogd en verbreed Geen mooie verkoop praatjes Duidelijk en eerlijk

Top bedrijf

Wij als onderneming hebben inmmiddels meer dan 200 auto's in ons bezit. Wij hebben voor het uitstapje Dodge Ram de keuze gemaakt voor "autobedrijf Leersum & Zn". Tot nu nog geen dag spijt en super service !! Top bedrijf !

Top bedrijf !

Verstand van zaken.

Open ontvangst met goeie uitleg en kordate service.

Mooie showroom, vriendelijke ontvangst, vervolgens overzichtelijke uitleg over de verschillende modellen en overzichtelijk opgesteld. Hierdoor zie je makkelijk de verschillen en kun je je keuze afwegen. Na de opdracht een kordate aanpak en bij vragen, altijd beschikbaar voor een toelichting. Ook het oppakken van lease en verzekering wordt je ontzorgd. Ook de service voor het onderhoud en uitwisselen van je auto op locatie spreekt mij aan en is een grote plus voor mij als ondernemer.

Zeer blij met de heren van Leersum. We worden altijd vriendelijk geholpen. En ze denken altijd mee met de klant.

Erg netjes geholpen en zeer correcte zaken gedaan! Top

Zeer leuke ervaring om zaken te doen met deze mensen, ontvangst en behandeling netjes en soepel. Gaven mij alle mogelijkheden om te handelen met de eventuele inruil zo ik dat wilde, en aflevering nieuwe Dodge Ram keurig met uitgebreide uitleg en vlot. Met als laatste een chique cadeau! Kortom ik kan Van Leersum zeker aanbevelen en zou er zo een auto weer kopen, ondanks wij er 150 km voor moeten rijden. Dankjewel Chris en collega's Eric Flierman

Prima geregeld !

Goedemorgen, Netjes te woord gestaan en werkz.heden uitgevoerd.

Veel deskundigheid, en alles onder één dak.

Gezellige mensen, klant vriendelijk, en veel deskundigheid.

Nette en goede service.

Je wordt netjes geholpen, tevreden klant.

Uitstekende service en duidelijke afspraken

Ik belde Chris op op een woensdag nadat ik eigenlijk al een deal had met Sami auto’s. Zij kwamen met een verhaal dat er plotseling geen auto voor mij was gereserveerd en dat ik zou moeten wachten op de volgende lading Auto’s. Daarbij kwam nog een prijsverhoging nadat de prijs rond was, toen was ik er klaar mee. Na snel handelen konden wij (van leersum) en ik de deal rond maken en kan ik de auto 9 december ophalen. Ik ben erg blij met de gang van zaken en de mooie Dodge Ram die ik gekocht heb!

Warmoezenierstraat 23 2671 ZP Naaldwijk