Komt afspraken na

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Toppers

Topbedrijf met allemaal goeie gastte in dienst netjes en verzorgt alles tot in de puntjes geregeld

goed duidelijk en netjes

goed bedrijf tot op heden erg positief en staan je goed te woord en geven goed advies naar mijn mening kan je hier veilig en fijn een fantastische V8 kopen

klasse

ga zo door

Goed bedrijf met veel voorraadauto’s

Een erg fijn bedrijf waar je goed en ongedwongen geholpen wordt! Ze nemen ruim de tijd voor je en er hangt een goede sfeer!

Deskundige en vriendelijk personeel

Prettig

Fantastische ervaring ,erg klantvriendelijke

Snel te hulp en alles was snel en vakkundig afgehandeld. Erg fijne ervaring

Ik ben heel blij met dit bedrijf

Netjes geholpen, prima service en klantvriendelijk.

Duidelijke uitleg en recht door zee

Ik heb een erg goede ervaring in het verkoopproces. Ze nemen ruim de tijd, leggen alles goed uit en pushen je niet naar een verkoop toe.

Voelde me echt welkom!

Mijn wensen zijn gehoord en er op volgend advies was ook helemaal perfect!

Top bedrijf

Al vele jaren klant en nog nooit iets dat mij tegengevallen is.

Altijd meedenken, wat het beste voor je is

Elke keer als ik kom, voor service, voor een auto of voor een vraag, ze staan direct voor je klaar en denken met je mee. In 1 woord: topzaak

Beste pick up dealer

Hele goede service. Daarnaast ook een mooie showroom. Personeel denkt met je mee. Wij willen niets anders meer! Wij raden van Leersum zeker aan iedereen aan.

Zoals altijd perfect

Zoals altijd perfect

Altijd top

Super geregeld weer, zoals altijd

Top bedrijf

Goede service en kwaliteit voor je auto. Medewerkers denken met je mee in de financiering voor je auto.

Mooi bedrijf, sympathieke en gedreven mensen

Good and friendly.

Nice showroom, friendly staff, nice to know about your big storage of spare-parts. All in all good.

• Would you recommend us? Yes

vriendelijk personeel, die een goede kennis beheersen van de auto's die men verkoopt

prettig, vriendelijk en meedenkend. een fijn bedrijf om een auto te kopen

Zijn de Beste.

Staan altijd voor je klaar. Zeer professioneel. Ben nergens zo goed geholpen Wouter is King.

alles word snel geregeld

Fantastische communicatie en service

Wij zijn zeer goed geholpen . De service en communicatie heeft ons doen besluiten om een auto bij van Leersum te kopen .