Perfect auto bedrijf

Wordt altijd perfect geholpen en snel zeker 5 sterren!!!!!!

Top ervaring

Afspraken die na worden gekomen. Top service. Had mij auto bij hen in 2018 aangeschaft. En geen moment spijt. Wouter is de go to. En voornamelijk vertrouwen. Eerlijk Wouter. Petje af

top

snelle service

Goede service en kwaliteit zoals ik gewend ben bij vLeersum

Mijn auto een Ram 1500 moest weer zijn service hebben ik doe dat altijd bij v Leersum ,daar de auto nieuw gekocht en altijd in onderhoud gehouden. Deze mannen in de garage weten precies wat de auto nodig heeft en zodoende rij ik al jaren probleemloos in de rondte. Zoekt u een Ram of Ford zou ik zeker eens gaan kijken ze hebben keuze genoeg staan om te bekijken nieuw en gebruikt .

Wederom weer uitstekend geholpen.

Mijn Dodge heeft er inmiddels bijna 500000 km op de teller dus 5 ton en bijna alle kilometers met een zware aanhanger en deze tellerstand is mede gerealiseerd door het goede onderhoud wat er gepleegd word door van Leersum. Bij deze kilometerstand heb ik besloten de koppen volledig te reviseren tijdens mijn vakantie. Op aanraden van Wouter ook de dynamo , de oliepomp en waterpomp te vervangen i.v.m 9500 draai uren van de motor. De motor draait weer als nieuw en kan er weer veel kilometer tegen aan.

Klantgericht, toegankelijke mensen en zeer goede service

Zojuist de 6e auto bij van Leersum gekocht. Wij mogen hier al jaren in tevredenheid komen. Het is een mooi familiebedrijf met kennis van zaken en altijd respectvol naar de klanten. Wij danken de firma van Leersum lid te mogen zijn van een Dodge familie.

Erg goed en verstand van zaken

Zeer tevreden met jullie service. Werken snel Netjes en goed auto meestal weer gewassen terug, wordt ook gewaardeerd. Rekening is ook niet overdreven. Erg blij met jullie Klein puntje van aandacht. De huurauto’s zouden wat mij betreft best een automatische versnellingsbak mogen hebben, er is namelijk niemand in jullie klantenbestand die een schakelbak heeft, en om toch nog wat te zeuren, Op de site staat een filmpje waar wordt gezegd dat je een leenauto op maat mee krijgt. (Een pickup). Maar ik heb die nog nooit gezien . Verder Top en ga zo door.

Vriendelijk mee denkend en voor alles een oplossing ,Goede service

Top, geweldig

Persoonlijk, heel fijn bedrijf, betrouwbaar

Nooit problemen

Doen wat er gevraagd wordt. Hele goede service

Kom hier vanaf 2015 altijd prima geholpen en normalen prijzen en vakkundig.

Zeer goede ervaring!

Vriendelijke mensen, zeer goed en professioneel geholpen en denken goed mee met de klant.

Helemaal top

Al ruim 10 jaar klant en altijd ruim tevreden geweest

Uitstekend! Mooi familiebedrijf!

Goed contact, heldere afspraken! Wordt de tijd voor je genomen.

top

snelle levering

Heel net en eerlijk bedrijf.

We hebben een hele mooie nieuwe ram 1500 bij dit bedrijf gekocht. We wilden graag wat extra dingen zoals een bijzondere striping en de auto iets verbreed hebben en de auto moest voorzien worden van een bumper. Alles is heel netjes volgens afspraak gegaan en de auto ziet er geweldig uit en werd binnen een paar weken afgeleverd. Na een paar dagen werden we ook gebeld hoe de auto en het bedrijf beviel en of er nog dingen waren die beter konden of opgelost moesten worden. Dit bedrijf raad ik dan ook zeker aan om een nieuwe auto te kopen.

Altijd supergoed geholpen!!!

Jammer dat ik niet meer dan 5 sterren kan geven.

goede communicatie en fijn geholpen

Mooi bedrijf met fijne medewerkers die mij goed hebben geholpen. afspraak = afspraak

Top bedrijf

Bij van leersum weten ze van aanpakken. Kom hier al een tijdje voor onderhoud. Maar nu ook een nieuwe ram bij ze gehaald Staan altijd voor je klaar en alles is altijd duidelijk kan ook niet anders met deze toppers. Ik zeg een dikke 10

Perfecte snelle service

Gepassioneerde mensen die alleen maar willen helpen

Plezierig en deskundig, leuke auto gekocht.

Plezierig en deskundig, leuke auto gekocht.

Altijd top behandeld en auto super afgeleverd

Prima snelle service

Klein probleem, lampje dashboard v Leersum maakte even snel tijd om te checken en snel te repareren. Snelle top service!

werelds

wereldtent, kunnen alles maken

Komen afspraken altijd na En lossen alles altijd op zo snel mogelijk