Al jaren positieve ervaring goed en vriendelijk personeel

Erg fijn bedrijf.

Erg fijn autobedrijf.

Eindelijk een bedrijf die hun woord nakomt. Heb hele vervelende ervaringen elders. Gefeliciteerd met jullie 50 jarig bestaan.

In 1 woord fantastisch!!

Heel tevreden!!

meest slechte garage ooit mee gemaakt

Service waardeloos, luisteren naar want klanten graag willen, NOOIT. via email proberen afspraak geprobeerd te maken, moet je continue zelf achteraan bellen. diverse keren aangegeven dat mijn auto als ouwe trabant rijdt qua schakelen, na bijna 2 jaar nog steeds niet verholpen. Diverse malen aangegeven dat hun communicatie niet goed is, wordt totaal niets aan gedaan.Als je zoals ik dan wat zegt over hun gedrag en service, dan doen ze er alles aan om je NIET meer te helpen, er is geen vervangend vervoer voorhanden wordt er dan gezegd.Over het vervangend vervoer, vorig jaar was de zomer erg warm gemiddeld 30/35 Gr ik kreeg een Opel Vivaro waar volop in gerookt was en ook zonder airco... dat ik aangegeven heb dat ik daar niet lekker in zit ivm met mijn lengte, dat ze voortaan een gelijkwaardige auto moeten regelen, tot mijn verbazing komt hun moeder aangereden in een Vito...... die stuur ik weg met de woorden daar kan ik niet in zitten, ben 1,95 lang, ze zegt ja maar ik pas toch ook..... ze haalt net de 1,60 serieus?..... Ik heb mijn auto nu bij een andere garage in onderhoud en betaal zelf de rekening ondanks dat het het garantiezaken zijn, geeft wel aan hoe erg het daar erg het gesteld is daar,dat ik echt niet meer daar in die winkel wil komen.Spijt als haar op mijn hoofd, dat ik daar ooit een NIEUWE auto gekocht heb.

Jammer om te lezen. Maar afspraken gaan via onze receptie, heel makkelijk. Die bel je op en deze stuurt een afspraak bevestiging. Dit is al 50 jaar zo. wij rekenen 25,- voor een huurauto. Moeten we er 1 inhuren berekenen we dit 1:1 door, dus zeker niet te duur. U heeft niet aangegeven dat een Mercedes Vito niet goed zou zijn. U was erg onbeschoft tegen onze moeder van 67 jaar oud die bij u deze auto netjes kwam brengen, auto was gewassen en uitgezogen. U laat haar na 1,5uur heen rijden weer terug rijden zonder de afgesproken auto. Het onbeschofte gedrag snap ik echt niet. Dat wij dan geen auto meer komen halen wat bij ons een privilege is en geen must lijkt me logisch. Nogmaals u kunt gewoon een afspraak maken bij onze receptie en u netjes gedragen, kunt u dat niet werken we liever niet voor u.

super service

wederom fijn geholpen. goede uitleg en snel geholpen.

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Goed te woord gestaan en vervolgens vriendelijk en snel geholpen

Top bedrijf

Mijn pick-up is totaal ontzorgd

Correcte en persoonlijk contact

Fantastisch geholpen en prima geiinformeerd.

Zeer mooi bedrijf. Gastvrij, kundig personeel. Wij zijn prima ontvangen en zeer goed geholpen. Kregen de informatie die we wilden en op een manier die ons zeer aansprak. Dit heeft erin geresulteerd dat wij 19 oktober onze nieuwe Ram hebben kunnen ophalen. En ook dat was een zeer positieve ervaring.

Van Leersum & Zn. Een mooi familie bedrijf!

Een Dodge Ram bezitten, was al enige jaren iets wat ik erg graag wilde. Dus op naar Van Leersum &Zn. Die sprong er voor ons gelijk uit. Ze hebben een mooi uitgebreid aanbod en je kan er heerlijk rustig rondkijken. Antoon en zijn team staan je heel vriendelijk te woord zonder opdringerig te zijn. Vandaag hebben we onze auto opgehaald. Ook toen was er weer volledig aandacht voor de klant, want een nieuwe auto kopen is toch speciaal. Wij gaan genieten van deze prachtige auto! Bedankt Van Leersum &Zn Vr groet fam Hulshoff

Geweldige service en aardig personeel

Altijd netjes geholpen. Echt een fijn bedrijf. Ben nu 1 jaar klant en dat blijf ik zeker langer! Hulde!

Zeer slecht

Wat een waardeloos bedrijf. De administratie bij van Leersum is een zootje, ze halen twee klanten door elkaar met de zelfde achter naam. Ik heb een Dodge ram en mijn broer een ford gekocht alle bij hebben we zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Als je met een nieuwe auto iets heb doen ze al moeilijk om dit te maken. Ze zijn wel dealer maar ze staan niet achter der product. Op de site staat klant is koning hahahaha jammer dat ze niet weten wat koning betekend. Toch raar dat ook hier bijna alleen maar positieve ervaringen staan en maar 1 of 2 slechte ervaringen. Denk dat ze zelf alles in de hand hebben wat ze wel op internet zetten of niet, zo heb je natuurlijk altijd een goed cijfer. Nogmaals Waardeloos bedrijf

Uitstekend geholpen door Antoon v Leersum.

Ik kan als trouwe klant dit bedrijf echt voor een ieder aanbevelen. Zijn in alle markten thuis als het om auto’s gaat. Top service.

Tot nu toe was goed

Gewoon een goed bedrijf!

Na de aankoop van een mooie Mini Countryman Cooper S na twee maanden een nabeurt, waarbij alle gebreken ( voor zover ik dat nu kan vaststellen ) tip-top zijn gerepareerd met aandacht en klantgerichtheid....! PRIMA👍

Zeer fijn en goed!

Warm welkom met een kopje koffie gekregen vandaag bij het bezoeken, bij het ophalen van de auto bij de 3e beurt. Ook na een auto aanschaffen ben je er nog koning!! Echte vakmensen chapeau!

Fijn bedrijf

Nieuwe Dodge afgeleverd gekregen. Meer dan ik verwachte was gedaan. Ben super tevreden. Bedankt!

Super!!!

Goede service, super geholpen!

Zo hoort het te gaan!

Alles tot in de puntjes geregeld. Hier snappen ze hoe het wel moet. super blij met dit adres.

fijn bedrijf. echt familie bedrijf

Ben super geholpen door Antoon. ging allemaal vanzelf. geen opdringerige verkoper zoals in amsterdam.

fijn autobedrijf

Ben altijd fijn ontvangen ,goede uitleg ,keuze in overvloed en offertes zo veel je wilt voor mij een uitkomst ik kies niet makkelijk nml. Alles in house ook dus als Amerikaanse auto fanaat voel ik me hier wel thuis. Zeker een aanrader en dat heb ik ook al bij 2 vrienden gedaan 1 heeft besteld ook ,,,,zie de korting wel tegemoet haha

Ik ben geweldig goed geholpen door de heer, Antoon van Leersum.

De eerste keer dat ik hier in de zaak binnen liep, keek ik me ogen uit door de mooie Dodge Ram's. Ik ben vervolgens goed ontvangen met een kop koffie en een heel goed gesprek door Antoon .

Uitstekende service

Fijn bedrijf , goede service , geen verassingen achteraf

goede service

aardige mensen en service

gewoon top

zeer netjes geholpen met alles en komen na wat ze beloven een fijne zaak om je auto te kopen bedankt.