2 uur reistijd naar deze garage en doe het zo weer!

Wat een topservice van deze garage!! Had een probleem met mijn Chevy, waar een andere garage 4 maanden moeilijk over deed heeft Van Leersum het probleem op 4 werkdagen opgelost, net op tijd voor de autokeuring!Hier houden ze wel rekening dat je wagen moet werken zoals het moet en ze doen het goed en snel!! Ik heb 2 uur moeten reizen naar deze garage maar het is die 2 uur rijden meer dan waard. Nogmaals bedankt aan het Van Leersum team! Jullie hebben ervoor gezorgd dat ik niet in de problemen kom met de keuring en dat mijn Chevy werkt zoals het moet! Geen gezeur, geen excuses, het moet werken!

Geweldige service en super klantvriendelijk!

Op een hele fijne manier een nieuwe auto kunnen aanschaffen. Ook fijn dat er een mogelijkheid tot inruilen is. Super bedankt voor de fijne samenwerking!

Heel erg goed behandeld, zover een top service.

Top bedrijf, vakkundig, eerlijk en servicegericht !!!

Na een zeer lastige schade weer helemaal happy!!! Team van Leersum heeft een meer dan goede reparatie uitgevoerd, waarvoor dank!!! Shout-out aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen!!! Lin, bedankt voor de info en feedback!

Echt merkbaar dat klant koning is

Uitstekend geholpen Alleen de koffie is een beetje slap

gewoon goed

in een paar woorden; gewoon goed

Ik ben erg tevreden van het autobedrijf van Leersum.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en raad het altijd aan bij mijn vrienden en kennissen.

Vertrouwd

Ervaring was wederom zeer goed,geen klacht van mijn kant.

zeer goed en net bedrijf met een geweldige service

ik koop al jaren voor mij en mijn gezin daar auto's. de aflevering tot aan de service beurten en de eventuele garantie word elke keer tot tevreden gedaan. een echt Familie bedrijf waar de klant nog steeds voorop staat. ga zo door mannen van Van Leersum !!!

Snel geholpen

Er was eigenlijk geen tijd om de luchtvering te maken maar we moesten op Wintersport met de de Dodge. Toen toch nog een gaatje gevonden om het probleem te verhelpen, en konden we de Dodge meenemen op Wintersport. TOP service !!!!!

Geweldig !!

Word altijd netjes geholpen bij van leersum. Zowel bij aankoop onderhoud en schade ben je hier op het juiste adres.

ze kunnen goed ontzorgen

Aan alle verwachtingen voldaan, dik tevreden, mannen denken mee!

Zeer tevreden met mijn ervaring bij van Leersum. Het personeel is vriendelijk, professioneel en neemt echt de tijd om naar je wensen te luisteren. Ik raad het van harte aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en klantgericht autobedrijf!

garage op topniveau!

Fijn om hier klant te zijn. Goede service.

x

x

Top bedrijf met hele goede service

Altijd vriendelijk geholpen

Snel en doeltreffend

Snelle en uitmuntende service

Wordt goed, deskundig en snel geholpen. Prima service!

Goed en betrouwbaar reageren en werk vlot.

Moeilijke start maar zeer tevreden

We hebben aan het einde van de dag een auto gekocht bij Antoon deze had een verjaardag van zijn dochter en we hadden daardoor geen tijd om alle details door te nemen. De communicatie per telefoon liep niet als gewenst. Er werd niet teruggebeld. Ik heb begrepen dat Antoon de verkoopopdracht aan Matthijs heeft overgedragen welke niet geheel op de hoogte was water besproken was. Daar en tegen was de latere afhandeling en aflevering naar alle tevredenheid. Voor ons voelt van Leersum als een betrouwbaar bedrijf. Suggestie als reeds besproken met Matthijs terugbellen als dit wordt beloofd ook doen.

Verstand van zaken

Topper die Matthijs

Goede en vakkundige service.

Fijne garage met vakmensen.

Goed gewerkt

Tijd schema heel goed

Uitstekende service met oor naar je wensen!

Na helaas een slechte ervaring bij een RAMdealer in Almelo, via aanbeveling terecht gekomen bij Van Leersum en dat voelde als een warm bad. Ik werd hier wel serieus genomen en dus ook gelijk mijn 2023 Ram Limited Black Edition besteld. Sander bedankt voor de goede service!

Altijd fijne en snelle service waarbij en meedenkt!

Altijd fijne en snelle service waarbij en meedenkt!