Snelle service, top

Altijd bereid om te helpen.

Menselijk contact is uitstekend. Je bent geen nummer

Goede mogelijkheid tot maken van een afspraak. Geen onzinnige rekening met extra ruitensproeier stof en auto wassen.

Geen fratsen, gewoon goede service

Altijd bereikbaar en service zoals het hoort

Super geholpen

Als altijd snel vriendelijk eerlijk advies en niet eens iets moeten afrekenen.

Betrouwbaar bedrijf, vriendelijke mensen

Ik ben netjes en snel geholpen toen ik op korte termijn stukken aan m’n auto wilde laten verhelpen.

Hele goede ervaring

Vriendelijk personeel en kan bijna altijd meteen terecht en heb je de auto ook dezelfde dag weer terug! Top

Je word onmiddellijk geholpen

Vriendelijk, vakkundig en erg snel geholpen

Keuren én repareren óók kleine bestelwagens

Vorig jaar bij mijn Fiat-bus de distributieriem vervangen, en alles wat daarbij hoorde, o.a. nieuwe koelvloeistof, dynamo en airco riemen vervangen, hetgeen geen makkelijk karwei was voor de uitvoerende monteur, maar alles is piekfijn uitgevoerd. Afgelopen week weer de jaarlijkse APK ondergaan. Dit alles tegen zeer schappelijke prijzen, waar ik alleen maar vrolijk van ben geworden. En de warme chocomel smaakte heerlijk!!!! Abdul (Appie) en medewerkers bedank voor de goede zorgen. +++++

Top garage wordt altijd snel geholpen

Nette garage, vriendelijke personeel en Eerlijke prijs zeker een aanrader

Apk zonder afspraak. Top Service en snel

Ik hoefde niet te wachten en alles van mijn auto is grondig gecontroleerd

Zelfde dag geholpen door supervriendelijke Abdul en zijn mannen

Als nieuwe inwoner van Tilburg had ik nog geen garage nodig gehad maar na de afgekeurde APK via Google bij All-In terechtgekomen. De werkplaats is netjes en de monteurs groeten je vriendelijk. Abdul zelf maakte ondanks een volle planning tijd voor twee nieuwe achterbanden en een klein lasklusje voor een zeer redelijke prijs. De communicatie was top, netjes gebeld dat de auto weer klaar stond op de afgesproken tijd. Abdul heeft er weer een klant bij!

Duidelijk,snel .Goede service

Erg goed.

Zeer kundig en vriendelijk personeel die altijd zullen proberen de klant goed en snel te kunnen helpen.Top garagebedrijf.

Goede communicatie en denken goed mee

Tot nog toe altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Helaas gezien de kosten de laatste reparatie niet meer rendabel. Hopelijk kunnen we met onze lease auto hier straks ook gewoon terecht voor reparaties.

Aanrader

Altijd op korte termijn en goed geholpen

Hele goede service van heel vriendelijke mensen

Correcte service Goede uitleg aan telefoon over wat er met de auto is en hoe het opgelost kan worden tegen de beste prijs Hele vriendelijke mensen

Goede en eerlijke service

Goede en eerlijke service

Vriendelijk en vakkundig

Twee auto’s in onderhoud. Ik mag hun no nonsense aanpak wel. Vriendelijk, informeel, vakkundig en afspraak is afspraak. Kan menig merkdealer een voorbeeld aan nemen.

Prima en zeer vriendelijk geholpen.

Altijd een eerlijk advies

Vriendelijk en goed geholpen

Altijd zeer goede service

Altijd een zeer goede service en altijd correct te woord gestaan. Hier kunnen er vele van leren. Ook wordt er geen onzin verteld om maar te verkopen

Ik blijf voorlopig klant bij Abdul!

Heel snelle service: 's ochtends bellen, 's avonds de auto ophalen. Er wordt altijd netjes en zorgvuldig gewerkt. Niets dan lof over de service en vriendelijkheid.

Vriendelijk

Vriendelijke mensen, snelle behandeling

Perfect en vriendelijk

Nummer een

Staan altijd direct klaar om te helpen.

Kan hier altijd direct te recht met mijn vraag en wordt altijd goed en vriendelijk geholpen,ze staan altijd met raad en daad klaar.