Heel goed rijschool!

Na een zeer slechte ervaring bij een andere rijschool (de eigenaar verwachtte dat ik meer dan 70 lessen zou doen voordat ik het examen boekte. Gek!), ben ik begonnen bij Dekker. Dit was de beste keuze die ik kon maken. Ik had Sander als instructeur. Hij heeft me geholpen om mijn zelfvertrouwen en weer plezier in het autorijden terug te krijgen (ik had een rijbewijs in het buitenland dat niet geldig was in NL). En ik ben bij mijn eerste poging geslaagd voor mijn examen. Bedankt Sander en Dekker!

Gezellig en Leerzaam

Ik ben op 16.5 jarige leeftijd begonnen met rijlessen, bij Rijschool Dekker. Ik kreeg een informatieve infomiddag, waar ik veel over de rijschool te weten ben gekomen. Uiteindelijk kreeg ik Sadet Ustuner als rijinstructeur. Met haar lessen, was alsof je met je vriendin in de auto zat. Altijd lachen, maar wel corrigeren op je fouten en je de aandacht geven. Je voelt je comfortabel in de auto’s van Dekker. Ik zou geen beter rijschool kunnen wensen. Na een fijne ervaring, heb ik mijn praktijkexamen in 1 keer gehaald, met de hulp van Sadet en Roland. Ik ben ze eeuwig dankbaar en ik ga de rijschool en de rijlessen missen.

Goed onderricht! Zeker een aanrader!

Fijne sfeer, goede kennis van zaken en prettige lessen. Prima instructeur!

Gewoon buitengewoon

Richard heeft me uitstekend naar E achter C geholpen. De hele ervaring met Rijschool Dekker was heel erg goed: van het eerste contact met Monique, de intest en de lessen met Richard tot en met het examen, allemaal perfect geregeld. Richard is een heel kundige instructeur die goed aanvoelde wat ik als leerling nodig had. Ik kan iedereen die een groot rijbewijs wil halen aanraden om Rijschool Dekker te kiezen. Het is dat mijn kaart nu vol is, maar ik zou het zo weer doen ;-)

Good

Good

• Would you recommend us? Yes

Betrouwbaar eerlijk en meedenkend

Mijn ervaring met rijschool Dekker is uitstekend. reageren snel en denken mee. Instructeur is eerlijk en oprecht. Veel kennis en goede manier van les geven. Dit word gedaan met passie en liefde voor het vak en wil deze graag overdragen en de kandidaten. Top Rijschool

Top geregeld !

Rijles was leuk. Alles goed geregeld en op tijd. Rijschool altijd goed bereikbaar en goede service ! Roland van Essenveld is een top instructeur. BE in 1x geslaagd. Bedankt !!!

Top rijschool met ervaren instructeurs en de nieuwste voertuigen.

!

Was goed met Richard Esser, gr Leonard

Goede rijschool

Super ervaring, topmensen

Rijschool Dekker is een aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs wilt behalen. Het zijn toffe mensen. Ze leggen alles goed en helder uit en zijn altijd transparant. De rijinstructeur Richard legt alles super uit. Hij geeft je verschillende methodes om de lesstof goed te kunnen begrijpen. Hij geeft je de aandacht om zo een goede resultaat te kunnen behalen. Heel erg bedankt voor alle leerzame momenten. En wie weet tot de volgende.

Fijne ervaring!

Ik heb hier mijn motorrijbewijs gehaald. Uitstekend de lessen in te plannen met de instructeur. Goede uitleg tijdens de lessen zodat je het echt goed onder de knie krijgt.

Ik heb goed aandacht gehad in de training!

Ik ben tevreden terwijl de training en ik ben veilig gevuld. Dank u weel!

Was erg goed

Super rijschool

Thank You, You have really helped me!

When I came to your school from a different school, I was quite dissatisfied with the overall learning to drive in Eindhoven. I had worked hard, failed 4 times and did not know what to do anymore. Thank you Mo! You helped me get confident and comfortable driving. You are a good man and a good instructor, I would recommend you in a heartbeat!

Hele goed rijschool

Heb Roland als rijinstructeur gehad , hele fijne rijnistructeur en legt alles goed uit ! heb een super leuke rijopleiding gehad.

Een leuke tijd gehad.

Ik kreeg les van Albert en dat is echt een topper, 74 jaar maar voelt zich nog 20. Psycholoog en rij instructeur in 1, ik wil Albert heel erg bedanken voor de gezellige rijlessen!

Hele goede rijschool

Hele vriendelijke instructeur. Die je echt alle ins en outs leert over het motorrijden.

perfect

goede duidelijke instructie gehad waarmee ik mijn motor rijbewijs heb kunnen halen.

Professioneel en een gevoel van gemak.

Wat ik beter vond kunnen, zijn de infoavond en de module theorie op kantoor. Het is een redelijk saaie kamer wat mij uiteindelijk sceptisch maakte over de keuze die ik had gemaakt (namelijk bij Dekker lessen). Dat gezegd hebbende, zal ik verder gaan met mijn positieve ervaringen. Hoewel de lessen erg professioneel waren en er goede uitleg was, was er in de auto toch een fijne sfeer te bekennen. Dit vond ik met name fijn omdat een leerling natuurlijk veel en lang met een leraar in de auto moet zitten. Voor mij bleek rijschool Dekker uiteindelijk de juiste keuze en ik zou deze ook zeker voor anderen aanraden! Dankjewel Sander voor de goede lessen.

Goede service en contact

Goede instructeurs met veel ervaring en uitstekende instructies. Communicatie erg prettig en flexibel bij het regelen van invaller.

Prettig en to the point

Hier leer je rijden. Thats it, niks meer en zeker niks minder. Met veel plezier heb ik mijn D-rijbewijs hier gehaald en in tegenstelling tot een andere rijschool vrijwel probleemloos mijn examen gedaan. Erik is een zeer gedreven mentor die soms letterlijk het stuur even van je overneemt! Even wennen maar zijn bedoelingen zijn meer dan helder. Met de volumeknop omhoog wordt een en ander alsnog duidelijk gemaakt. Als je daar even doorheen prikt is Eric het type "ruwe bolster - blanke pit. Nou ja, bijna blank dan... Eric en collega's, ontzettend bedankt!

Een echte Eindhovense rijschool met non-nonsense lessen!

Ik heb hier 10 jaar geleden mijn autorijbewijs gehaald en ben recent terug gekomen voor mijn motorrijbewijs. Ik ben terug gekomen omdat ik mij herinnerde hoe deskundig en didactisch de lessen waren. Mijn instructeur is vaak stil maar legt na de nodig observatie de nadruk op de juiste punten om verder te leren. Los je het zelf niet op, dan krijg je pas tips. Je leert hier een zelfstandige bestuurder worden, en dat zie je bij je examen(s) terug! Ik kan deze rijschool zeker aanraden!

Ik heb echt een top tijd gehad bij dekker ben in een keer geslaagd en dat allemaal te danken aan de perfecte en rustige uitleg van Albert Kremers echt super tevreden altijd leuke en leerzame lessen groet Zino

Goed school goed instructie

Goede instructeur, slechte rijschool

Goede instructeur gehad alleen de rijschool zelf is zo slecht als het maar kan. Ik had een pakket gekocht met examen en alles erbij en naderhand maar facturen blijven sturen ook onderdelen uit het pakket helemaal niet gehad en wel voor betaald

Hertogstraat 38 5611PB Eindhoven