Top rijschool

Rijschoolhouder is vakkundig en rustig in zijn uitleg. Kan het iedereen aanraden om bij Dewi te gaan lessen.

Fijne rijschool!

Goede begeleiding

Top rijschool, mega veel geleerd!

Super fijne leerzame lessen gehad, met als resultaat dat ik super zelfverzekerd achter het stuur ben gaan zitten! Top rijschool!

Moeizaam traject, maar een uitstekende rij-instructeur

Na een paar keer te zijn gezakt, is het uiteindelijk toch gelukt om mijn rijbewijs te halen. Ondanks dat ik de eerste paar keer was gezakt, bleef Dewi alles goed evalueren en bleef hij mij op positieve wijze les geven. Dit heeft heeft hij tevens het hele traject door gedaan. Het is een gezellige rijschool, en tegelijkertijd kwalitatief erg goed.

Blij mee

Ik vond de instructeur een aardige man die veel geduld voor je heeft en duidelijk kan uitleggen. Het was erg fijn dat de rijlessen zo flexibel konden worden ingepland. Fijne auto om in te rijden met onder andere de achteruit kijk camera. Verder niet al te duur. In 1 x geslaagd!

Prettige rijschool en instructeur

Rijschool de Haas is een fijne rijschool met Dewi als rij instructeur die alles op een prettige en rustige manier uit kan leggen om jou klaar te stomen voor het examen om daarna in een keer te slagen voor jou aanhanger rijbewijs

Super fijne rijschool!

Altijd met veel plezier mijn rijlessen gevolgd en met succes het traject afgerond. Dankjewel Dewi!

zeer goede rijlessen met een geduldige instructeur

Hele fijne lessen gehad waarbij alles gestructureerd uitgelegd werd.

Geslaagd!

Na in 2018 mijn B rijbewijs bij Dewi gehaald te hebben, zag ik dat deze rijschool nu ook BE lessen geeft. Niet omdat ik dit rijbewijs zo erg nodig had, maar de leuke lessen met Dewi was voor mij de trigger om voor de eendagscursus aanhanger te gaan. Met resultaat: (wederom, net als bij B) in 1x geslaagd! Aanrader!

Duidelijk waar je aan toe bent

Tijdens de lessen heb je echt het gevoel dat Dewi je iets probeert te leren. Door de leskaart in de app kan je ook goed terug kijken wat je allemaal hebt gedaan en wat het volgende is wat je gaat doen waardoor je je hier op kan voorbereiden. De instructeur (Dewi) is heel aardig en heeft veel passie voor zijn vak waardoor het fijn is om met hem een rijles te vullen.

Geweldige rijschool met een fijne instructeur!

Goede rijschool met een fijne wagen om in te rijden. De instructeur is altijd gezellig en zorgt voor een fijne en veilige leeromgeving in de wagen. Alle punten worden tijdens de rijlessen net zo vaak behandeld tot je ze onder de knie hebt.

Super aangenaam en veel persoonlijke aandacht

Aangename ervaring met rij-instructeur en een fijne tevens effectieve loopbaan richting het halen van het rijbewijs.

Fijne ervaring

De lessen waren fijn uitgelegd en op een manier waardoor ik het heel snel begreep

Zeer goede rijschool.

Zeer goede rijschool. Ik heb leuke en leerzame lessen gehad. En in 1x geslaagd !

Erg fijn !

Alles wordt duidelijk en goed uitgelegd. Vriendelijk en gezellig sfeer. Helpt je heel goed !

Hele goede en duidelijke lessen

Ondanks dat het allemaal een stuk langere duurde dan verwacht is het toch gelukt. Super goede lessen een duidelijke uitleg en een hele gezellige gozer dikke. 10+

Alles heel duidelijk

Top rijschool altijd optijd en legt alles heel duidelijk uit

Fijne rijschool, duidelijk in uitleg en begeleiden dus zeker een aanrader.

Duidelijke uitleg tijdens lessen. Prettige sweer.

Ik heb heel veel geleerd tijdens de rijlessen en ben super blij met het zelfvertrouwen die ik heb opgebouwd. Ik ben de rijschool super dankbaar!!!

Prettige rijschool, zeker aan te raden!

Autorijschool de Haas heb ik als een fijne rijschool ervaren. Pluspunten: + Fijne instructeur + Moderne technieken (bijvoorbeeld camera's waardoor je goed van je gemaakte fouten kan leren) + Lessen altijd in goed overleg inplanbaar, in combinatie met werk en school + Gezellige sfeer in de auto + Ondanks Corona werd er altijd goed naar oplossingen gezocht Dewi, dankjewel voor de leuke lessen, ik ben blij dat ik voor jouw rijschool heb gekozen!

top!

Dewi is een perfecte instructeur. Hij legt alles goed uit en toont veel geduld. De lessen zijn goed opgebouwd met aan het begin en aan het einde van de les een moment van zelfreflectie. Je aandachtspunten en fouten worden vaak herhaald en krijgen een extra oefening tijdens de lessen. De rijlessen waren altijd gezellig! Kortom; ik raad autorijschool de Haas zeker aan!

goede rijschool

goede leraar wordt duidelijk uitgelegd wat je fout doet en wat je goed doet.

Aanrader

Dewi is een fijne en rustige instructeur die je goed weet te begeleiden. Professioneel maar er is ook ruimte voor een lolletje, wat voor mij de spanning er wel meer af haalde. Als angsthaas voor de snelweg stelde hij mij gerust en hielp mij van deze angst af. Ik ben een tevreden en geslaagde kandidaat :) dankjewel Dewi!

Structureel goed

Dewi is een uitstekende leraar en heeft goeie structuur in zijn lessen zitten, waardoor je het snel leert. Ik heb de bijzondere ervaring 2 rijscholen gehad te hebben. Waaruit ik dus kan oordelen dat rijschool de Haas fantastisch is.

Vakkundig, motiverend en geduldig

Dewi is in staat om je vragen te beantwoorden. Indien hij ergens geen antwoord op heeft zoekt hij dit graag op. Daarnaast is hij erg motiverend. Hij geeft gericht feedback en kan jou motiveren om het goed te doen. Hierbij toont hij veel geduld.

Huissensestraat 115

6833HP Arnhem