Superfijne rijlessen gehad met een perfecte planning waardoor je goed uitkomt met lessen en praktijk.

Prima!

Duidelijke uitleg, gerichte informatie die to-the-point is voor het examen.

top!

goede en heldere rijlessen en de communicatie met de instructeur verloopt altijd goed!

Super fijne rijschool

Erg aangename ervaring gehad bij deze rijschool. Lessen worden goed en duidelijk gegeven. Hele aardige rij-instructeur. Echt een aanrader!!

Maar 2 lessen opfriscursus en van mijn angst af

Ik ben dik tevreden, ik kwam voor een opfriscursus. Al 10 jaar niet meer auto gereden. 2 lessen gehad en ik was van mijn angst af. + punten vriendelijk/duidelijk

Uitmuntend

Dewi is een fantastische instructeur. Legt alles kalm en geduldig uit. Heel strikt tijdens het rijden op wat je doet. Zit continu op de kleine foutjes die je maakt. Heeft me enorm geholpen tijdens het examen. Ben echt zeer tevreden en raad rijschool de Haas dan ook zeker aan.

Uitstekende rijschool met duidelijke en vriendelijke instructeur

Goede sfeer en altijd duidelijke aanwijzingen. Voelde me altijd veilig en vertrouwd in de auto. Niks op aan te merken en dus zeker aan te raden!!

fijne rijschool zeker aan te bevelen

fijne, goede lessen

Bekwamen en ontspannen sfeer.

Ik heb mijn rijbewijs in een keer gehaald. De haas heeft me begeleid en met de hulp van video’s, camera’s en advies laten slagen. De ervaring van deze autorijschool heeft mij enorm geholpen. Ik raad het aan.

Veel geleerd.

Goeie opbouw van leertraject. Extra aandacht besteed waar nodig en over het algemeen goed voorbereid voor het praktijkexamen.

Rustige en duidelijke rijlessen

Rustige en duidelijke rijlessen die flexibel te plannen zijn

Een hele fijne ervaring om te lessen bij de Haas. Duidelijke fijne manier van uitleggen en altijd gezellig. Vandaag in 1x geslaagd. Aanrader voor iedereen!

Georganiseerd

Ik wist elke keer waar ik aan toe was. Er werd op een duidelijke manier nieuwe lessen gepland. Ik heb steeds voor de rijles mogen zeggen wat ik nog zou willen oefenen. De begeleiding tijdens het rijden is ook erg goed. Door het gebruik van de app kon ik steeds mijn aandachtspunten bekijken.

Goede en ontspannen manier van lesgeven.

Door de ontspannen manier van lesgeven pik je het makkelijk op. Ook is er alle tijd om de dingen te oefenen waar je zelf vind dat dit nodig is.

Top rijschool

Altijd goed verzorgde lessen en met een duidelijk plan richting je examen

Uitstekende begeleiding!!

Ik heb met veel plezier de rijlessen mogen volgen bij Rijschool de Haas. Dewi (de rij-instructeur) heeft mij onzettend goed geholpen bij het halen van mijn rijbewijs. Ik adviseer deze rijschool enorm.

Uitstekende rijschool

De instructeur geeft duidelijke uitleg en is fijn om naast te zitten tijdens de lessen, je kan er een goed praatje mee houden maar als het er op aan komt zegt ie waar het op staat en waar verbetering nodig is. Je krijgt een hele goeie voorbereiding op je examen waardoor je met vertrouwen het examen in gaat.

Op een gezellige leerzame manier goed zelfstandig leren rijden in het verkeer

Alle regels zitten er goed in met behulp van handige ezelsbruggetjes, voorbeeld situaties en instructie filmpjes. Ook is de app heel fijn om je vooruitgang en verbeterpunten te zien. Aan het begin van de les even een kort terugblik naar de vorige les en aan het einde van de les een evaluatie van de les zelf. Instructeur ook altijd op tijd en had gevarieerde lesroutes.

Top rijschool!

Goeie rijinstructeur die mij naar mijn rijbewijs heeft begeleid. Leuke en leerzame lessen!

Leuke prettige instrecteur. Duidelijke aanwijzingen tijdens het rijden, Arnhem prettige lesomgeving waar genoeg gebeurd en waar je genoeg kan leren.

Goeie rijles met een top instructeur

Het voelde heel vertrouwd aan. Fijne instructeur die je een zelfverzekerd gevoel geeft. Kortom een geweldige rijschool

Rijbewijs in 1 x gehaald. Top

Fijne manier van uitleggen. D.m.v eerst een video laten zien over het onderwerp - mondeling het onderwerp bespreken - en daarna uitvoeren. Wat heel aangenaam werken is.

Goede begeleiding

De instructeur communiceert duidelijk en is niet bang om strenge, maar terechte feedback te geven.

Autorijschool de Haas is een goede rijschool met vriendelijke begeleiding

Ik ben op een relaxte manier klaar gestoomd voor het examen. Je kan heel flexibel lessen inplannen. De begeleiding is erg fijn. Je mag fouten maken en hij benadert je fouten op een positieve manier. Daardoor leer je goed van je fouten.

Heel fijne rij-instructeur.

Ik heb rijlessen genomen bij de haas met als rij-instructeur Dewi. Wat ik zo fijn vond was dat Dewi heel geduldig was en de tijd nam om alles goed en duidelijk uit te leggen. Dit zorgde voor een fijne en relaxte sfeer tijdens de lessen.