Goede leer school

Ik heb veel geleerd van dewi hij legt het je erg duidelijk en rustig uit. En doorloopt de stappen goed en heb uiteindelijk in een keer gehaald dus ben zeer tevreden

Duidelijk en snel

In een dag BE rijbewijs kunnen halen. Goede tips en aanwijzingen. Begint met korte uitleg van voertuig en aanhanger, hierna gelijk de weg op. Een zeer fijne en kalme instructeur.

Fijne rijschool met een top instructeur!

Een rijschool die met je meedenkt om goed en zo snel mogelijk je rijbewijs te halen!

Fijne rijschool!

Fijne rijlessen en goede evaluatie na elke les. In de laatste week voor mijn praktijk nog extra vaak kunnen rijden waardoor ik hem in 1x gehaald heb! Al met al dus zeker aan te raden!

fijne rijschool en goede instucteur

ik heb fijn gelest bij deze rijschool met instructeur peter peters. dankzij zijn goede lessen heb ik nu mijn rijbewijs

Alle lof voor deze rijschool!

Ik heb het genoegen gehad om bij Dewi te mogen rijlessen. Hij is professioneel, heeft veel ervaring en weet hoe die met leerlingen moet omgaan, of rijden je nou perfect ligt of gaat het je heel moeizaam af. Hij zorgt er voor dat iedereen op zelfde punt van rijden komt. En denkt heel erg met je mee zodat je ook echt aan je lessen komt. Zo voelt je gezien en persoonlijk begeleid. Verder is het heel gezellig in de auto waardoor iedere rijles echt een feestje wordt. En wanneer je dan slaagd ga je het stiekem zelfs een beetje missen. Dus huiver niet en schrijf je hier in!

Een fijne instructeur! Met erg leerzame en gezellige rijlessen.

In een keer geslaagd voor mijn auto rijbewijs. Dit komt door de leerzame en productieve lessen van Dewi. Elke les was het duidelijk wat ik moest gaan doen, dat is een fijne manier van werken. Flexibel in het inplannen van rijlessen. Een top ervaring heb ik gehad bij Dewi!

Hele toffe rijschool

In één keer geslaagd voor mij BE rijbewijs. De lessen waren erg leerzaam en aangepast op mijn kennis en kunde. hierdoor kunnen focussen op verbeter punten d.m.v. een leerzame uitleg met handige tips en tricks. hierdoor mijn BE rijbewijs in één keer gehaald. Ik raad deze rijschool dan ook zeker aan!

Fantastische Praktijk lessen

Ik ben helemaal tevreden met de lessen van Dewi. Altijd productief! Ik heb altijd soepel mijn rijlessen kunnen inplannen op tijden die goed uitkwamen. Dewi bedankt!

Een topper van een rijschool

Ik heb iets meer dan 7 maanden en 30 lessen gehad met Dewi. Ik heb nooit een rijles gehad waar ik geen zin in had. Dewi creert een fijne en veilige leeromgeving door een gezellige babbel en duidelijke uitleg. Er zijn weinig rijscholen zoals deze daarom kan ik deze alleen maar aanraden.

Top rijschool

Top rijschool, neemt de tijd voor je en is duidelijk. In voor grapjes Flexibele planning en legt alles haarfijn uit kort samen gevat super goede ervaring met dewi en veel plezier in de auto gehad

Gezellig en flexibel

De lessen waren altijd gezellig. Naar meezingen met het liedje tot een kleine beatbox sessie. Ook goed verzorgde lessen. Ik raadt rijschool De Haas zeker aan voor anderen. En ik wil Dewi erg bedanken voor de lessen.

top ervaring

top tijd gehad! Duidelijke uitleg over de verschillende onderdelen en veel geleerd goede feedback gekregen en hiermee goed aan de slag geweest. Ook altijd een gezellig praatje in de auto gemaakt. zeker aan te bevelen voor andere!!

Fijne rijschool die op een duidelijke manier les geeft!

Het is een erg fijne rijschool waarbij elke rijles het duidelijk is waar je aan gaat werken. Elke les word ook teruggekoppeld naar jezelf. Een hele aardige rij instructeur en goed, rustig en duidelijk uitleg geeft. Verder zijn ze erg flexibel.

Er is geen enkele les geweest die ik zonder plezier heb beleefd! Ik heb mij altijd op mijn gemak gevoeld en ben echt persoonlijk begeleid door het gehele proces. Al met al heb ik geen aanmerkingen. Ik heb er een leuke tijd en een mooi rijbewijs aan overgehouden.

Een fijne instructeur met een goede lesmethode

De rijschool is een fijne en duidelijke rijschool. Het hanteert een fijne lesmethode met prettige hulpmiddelen. Ik voelde mij altijd op mijn gemak.

Zeer leerzaam

Ik heb veel geleerd met plezier. Ik heb op een leuke manier leren rijden.

Hele aardig rijinstructeur die altijd duidelijk is en gewoon heel aardig is

De rijlessen waren altijd duidelijk van wat je ging doen. Einde van de rit kreeg je altijd duidelijk te horen waar je verbeterpunten liggen. Als een nieuwe onderwerp komt word het duidelijk uitgelegd van hoe/wat. Door de goeie rijlessen heb ik mijn examen in 1x keer gehaald. Ook omdat de lessen ook gezellig waren en leuk.

Een vriendelijke en gezellige rijinstructeur die altijd duidelijk is en goed lesgeeft.

Ik vond de rijlessen altijd erg goed. Dewi gaf altijd duidelijk aan wat ik fout deed en beter moest doen, hij gaf goede feedback en na de les werd altijd nog even goed op een rijtje gezet wat er allemaal goed/fout ging. Ook als we aan een nieuw onderwerp begonnen werd van tevoren duidelijk uitgelegd met behulp van een filmpje en uitleg wat ik precies moest doen. Daarnaast was het ook altijd gezellig in de auto en heb ik nooit een saaie rijles gehad. Ik vond het erg leuk om hier te lessen.