• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 9

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel makkelijk en snel contact. In de lessen werd alles duidelijk en met regelmaat uitgelegd, ook was er uitgebreid de gelegenheid voor vragen en extra oefening bij eigen gekozen onderdelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en aardige instructeur! Zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne, duidelijke rijschool

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede ervaring, altijd op tijd, en goede duidelijk uitleg

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top begeleiding en feedback, in één keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring. Duidelijke structuur en extra aandacht voor je zwakke punten. Deskundigheid zit goed en een praatje tussendoor kan. T.o.v. van andere rijscholen prijs/kwaliteit verhouding naar mijn mening een van de beste.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hier al mijn rijlessen gevolgd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb deze rijschool als zeer fijn ervaren. Ik werd goed geholpen en fouten maken mag! Verder kwam de beste man nooit te laat. je kon duidelijk merken dat hij verstand heeft van zijn werk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel leerzame, maar vooral ook leuke lessen gehad. Aardig en zeer deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede coaching!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed pakket met 40 rijlessen, gratis theorie, gratis afrijden en herkansing. Vlotte lessen waarbij alles aan bod komt en aan je wordt afgestemd. Ik kan het zeker aanraden! (:

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring met deze rijschool. Verder was er altijd een goede sfeer in de auto, waardoor ik heel erg op m’n gemak zat. Al met al top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede rijschool, waar je goed les krijgt van de rijinstructeur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik raad deze autorijschool zeker aan! Ik heb altijd hele prettige rijlessen gehad door 1 rij instructeur. Er wordt duidelijk uitleg gegeven en aan het eind van je les weet je wat goed en fout ging. Hier kun je weer aan werken🚗

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een goede ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne rijlessen gehad waarin er met veel plezier gewerkt is aan het halen van mijn rijbewijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, hoge kwaliteit service van de rijinstructeur. Op eigen niveau lessen met een geduldige maar aanmoedigende rijinstructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met dit bedrijf is erg positief.\r\n\r\nDe rijinstructeur, de manier van lesgeving en de duidelijke uitleg na en tijdens elke rijles maak het heel leerzaam maar vooral heel duidelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autorijschool de Haas is super. Gezellig en kwalitatief zijn woorden die de lessen van Dewi goed omschrijven. Hij is altijd op tijd, bereidt zijn lessen goed voor, maakt gebruik van een iPad en lescam, is in voor een grapje en een les van 60 minuten duurt ook echt 60 minuten. Aanrader!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt goed en persoonlijk begeleid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele gezellige en goede lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met veel plezier heb ik bij Autorijschool de Haas mijn lessen gevolgd.\r\nIk heb veel geleerd waardoor ik me nu zeker voel op de weg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijlessen gehad en goede adviezen. Er werd gezegd wat er beter kon maar ook wat er juist heel goed ging. Mijn zelfvertrouwen werd hierdoor groter waardoor ik met gezonde spanning mijn rij examen kon doen.