In 1 keer geslaagd voor E Achter B!

Was leuk en leerzaam! En instructeur Edwin heeft mij top voorbereid!

Fijne lessen!

Prettige rij-instructeurs en de lessen zijn goed op de leerlingen afgestemd.

Super leuke lessen gehad met Eric. Erg leerzaam.

Prima rijschool

Afgereden voor be, goede rijschool/ instructeur. In 1 geslaagd.

Ik heb erg fijn kunnen lessen en heb geen problemen ervaren. Ik had Bas de Kuijer als instructeur, een kalme en rustige man (vond ik erg fijn), die precies de juiste instructies wist te geven. Hij heeft me het vertrouwen gegeven om met zekerheid het examen in te gaan en heb het daarom in 1 keer gehaald! Dankjewel!

Goede ervaring behalen aanhanger rijbewijs!

Goede ervaring met deze rijschool. Ik een pakket gekozen waarin je een paar uur rijles krijgt en daarna gaat afrijden. Alles wordt rustig uitgelegd en continu herhaald. Ook fijn dat je voor het afrijden al door Utrecht rijdt en dus tijdens je examen bekende punten tegenkom en goed weet waar je op moet letten.

Geslaagd voor de motor in 1 keer!

Met veel plezier heb ik mijn motor rijlessen gevolgd. Ik ben in 1 keer geslaagd. Mijn instructeur was Hans van Ran. Iemand die met veel gezelligheid en enthousiasme je les geeft. En als het moet ook duidelijk is in wat je kan verbeteren. Ik zal het missen. Ik geniet elke dag van mijn motorrijbewijs.

Top rijschool

Na 20 jaar twijfelen om mijn motor rijbewijs te gaan halen, ben ik bij van Bemmel terecht gekomen. Alles draait om de klik die je hebt met de personen van de school, en die klik was er gelijk in mijn geval. Ik ben enorm blij dat ik nu dankzij Hans van Ran mijn rijbewijs gehaald hebt. Hans super bedankt voor je humor, je prachtige uitspraken en vooral je geduld. Ik ga een nieuw avontuur aan nogmaals bedankt voor alles.

Leuk les gehad

Ik heb net les gehad het was wel snappend maar gelukkig wel gelukt en het was echt wel leuk

Top lessen gehad van hans van ran en bas zowel avd als avb in 1x gehaalt

Rustig, professioneel, concreet en duidelijk

Heerlijke lessen gehad van Hans van Ran, heeft goede begeleiding gegeven waardoor ik eigenlijk nooit het idee had alsof er iets miste op gebied van begeleiding/adviezen. Staat ook altijd open voor vragen en verdere adviezen buiten de concreet geplande lessen om. Was zich ook goed bewust van het aantal lessen dat nodig zijn om iemand klaar te maken voor de examens, en speelt daar planningsgewijs ook goed op in.

Leerzame en zeer leuke ervaring

Fijne instructeur en rijschool. Alles is goed geregeld evenals de communicatie onderling. Instructeur geeft hele fijne en duidelijke lessen waardoor je bijna niet kan zakken. Zou deze rijschool zeker aanraden!

Geweldige rijschool

Fijne rijschool en prachtige lessen met Hans van Ran. Met heel veel plezier de lessen gereden met goede en veilige begeleiding. Een rijschool om aan iedereen aan te bevelen!!!

Fijne rijschool!

Door de gezellige en leerzame rijlessen van Emre ben ik vandaag in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Hiervoor mijn dank!

Goede rijschool!

top lessen gehad van hans en Paul! Ik een korte tijd veel dingen geleerd om mijn examen vervolgens gelijk te halen!

Elke les en elke euro meer dan waard geweest!

Rene is een zeer ervaren instructeur en dat merk je meteen, vanaf de eerste les. Ik heb een schat aan tips en leermomenten van hem meegekregen. Heel veel dank daarvoor! Verder is Rene altijd stipt op tijd en ik vind hem een uiterst plezierig persoon, zowel sociaal als zijn manier van communiceren.

Helemaal top!

Emre was een top instructeur! Heel behulpzaam, kalm en fijn. In 1x geslaagd!

Goede begeleiding

Motorrijbewijs gehaald. Enorm blij met de lessen van Hans van Ran. Verder een prettig rijschool. Prettige sfeer. Ik werd altijd snel geholpen.

Super fijne rijschool!!

Niet alleen door mijn rijinstructeur René goed begeleid maar ook door Elze goed geholpen! Waarvoor mijn dank!!

Super leuke rijschool met hele gezellige en leerzame lessen!

Super leuke rijschool met hele gezellige en leerzame lessen!

Erg goed

Hans van ran was mijn rij instructeur. De rijlessen waren altijd leuk. Vooral omdat hans altijd met een brede glimlach naar je toe kwam. Verder is hij zeer kundig en heeft hij erg veel kennis. Ik vind het bijna jammer geen les meer te hebben van hem.

Een goede rijschool

Een hele goede rijschool. Hans van Ran geeft altijd goed en duidelijk uitleg en veel tips die het verschil maken. Altijd vriendelijk, motiverend en meedenkend.

Fantastische rijschool!

Na een A2 rijbewijs weer gaan lessen voor een A rijbewijs! Wat een top lessen bij Hans van Ran. Heel fijn de duidelijkheid tijdens de lessen, goed ook dat er wordt gezegd wanneer iets goed is, maar ook wanneer er iets verbeterd kan worden.

Leuke begelijder. Goed voorbereid op examen geslaagd.

Top geslaagd

Fijne rijschool !

Hele leuke rij instructeur , geeft goed uitleg en laat ook weten wanneer er iets verbeteren kan. En uiteindelijk geslaagd!

Jan David Zocherstraat 26

3404 AS Ijsselstein