Fijne rijlessen

In 1 keer geslaagd door alle fijne lessen!

Leuke les gehad

Leuk les gehad en ineen keer geslaagd.

Een super ervaring wat je altijd bij je draagt!

Ik heb een onwijs fijne ervaring met deze rijschool. Door mijn faalangst zat ik met veel zenuwen in de auto, maar door de juiste begeleiding is dit helemaal goed gekomen en ben ik in 1 keer geslaagd!! Daarom zou ik zeggen in 1 keer slagen, is rijschool van Bemmel vragen ;)

Leuke rijschool

Super leuke lessen en in een keer geslaagd. Helemaal top!!!

Perfect!

In september 23 heb ik les gehad bij van Bemmel met rij instructeur Edwin de Kuijer voor het rijbewijs E achter B. Ik heb de lessen als heel prettig ervaren. Edwin geeft prettig les op een rustige wijze, geeft veel tips en is en blijft geduldig. Dankzij de tips van Edwin ben ik in 1 keer geslaagd!

Prima rijschool

We konden op tijd terecht. En een erg en erg fijne rijinstructeur. Heeft me in 1x laten slagen! Ik raad deze rijschool aan, maar dat moet je wel bij Emre gaan rijden! Beste man ooit.

Leuke rijschool!

Goed lessen van Hans gehad. In 1 keer geslaagd!

Hans van Ran, wat een topper!! Duidelijk en gek, op een positieve manier. Leuke lessen gehad op de moter met een zingende instructeur in me oortje!! Groet Mike

Top rijschool

Leuke en vooral duidelijke rijlessen gehad van hans den haan. scooter, auto en nu ook E achter B. Ik ga hier zeker vaker lessen

Fijne rijschool met duidelijke communicatie

Mijn instructeur Edwin is gezellig en heeft me duidelijke instructies gegeven op de weg, hij bleef geduldig, ook als het even niet lukte. Ben blij met mijn keuze!

Thanks to Hans van Ran my refreshment course driving a motor was awesome.

After more than 26 year having my driving license and not driving a motorcycle, I really got back the level I need by the refreshment course provided by Hans van Ran. Dear Hans, your amazing skills and profound experience regarding teaching and driving a motorbike really helped me out on both upgrading my skills and gaining confidence. I also appreciate your level of English supporting my lessons. Within this review, I would like to thank you for helping me out to achieving my dream of driving my own bike again. I hope to see you soon. Kind regards, Jorge P.S. I will always remember the tricks you gave to me, like counting up to 3 when you have to squeeze the right brake handle when you have to an emergency situation... or how to maintaining throttle in a precise way by holding the right handle with the mirror between your pinky and your annular finger. Thanks for all, Hans !!!!

Leuke rijschool!

Hele leuke lessen gehad. In 1 keer geslaagd dankzij de top lessen van Hans!

Leuke rijschool

Leuke en goede lessen gehad. En in 1 keer geslaagd voor BE!!!!

Goede ervaring

In 1x geslaagd voor mijn A rijbewijs. Duidelijke uitleg gehad van Hans van Ran. Examen gedaan in Harderwijk en geslaagd. Ik zeg, voor je motorrijbewijs moet je bij Van Bemmel zijn.

Goede rijschool

Ging top, ideaal dat ik m'n aanhanger rijbewijs heb

Top bedrijf , fijne rijschool

In 1 keer geslaagd voor E achter B rijbewijs. Deskundig personeel , duidelijke manier van lesgeven. Aanrader om hier rijbewijs te halen

Goede ervaring !

Gisteren in 1 keer geslaagd voor motorrijbewijs A !! Dit dankzij de lessen van Hans van Ran ! Lessen AVB en AVD in alle verantwoorde weersomstandigheden. Zo leer je motorrijden :-). Bedankt Hans voor je prettige manier van lesgeven, je geduld en het vertrouwen dat je me hebt gegeven !

Top rijschool!

In een keer mijn aanhanger rijbewijs gehaald! gezellig lessen gehad veel geleerd van hans en Edwin bedankt! Rijschool van bemmel is zeker een aanrader.

Leuke ervaring goeie rijschool ik beveel van Bemmel aan.

Leuke ochtend en leerzaam in 1x geslaagd.

“Prachtig allemachtig, jij kunt motorrijden!”

Na een fijne periode van motorrijlessen bij Hans van Ran, is dit een van de zinnen die mij is bij gebleven. Als ik Hans in drie woorden moet omschrijven: Positief, al komen we doorweekt terug na een rijles je ziet altijd een glimlach op zijn gezicht! Eerlijk, zowel positieve als negatieve feedback geeft Hans met veel persoonlijke aandacht. Duidelijk, na de les neemt Hans je mee terug naar verschillende situaties en hoe dit te kunnen verbeteren (ook met beelden). Aan alles zul je merken dat Hans van Ran een echte motorrijder is met passie voor zijn vak! Bedankt Hans van Ran!

In 1 keer geslaagd voor E Achter B!

Was leuk en leerzaam! En instructeur Edwin heeft mij top voorbereid!

Fijne lessen!

Prettige rij-instructeurs en de lessen zijn goed op de leerlingen afgestemd.

Super leuke lessen gehad met Eric. Erg leerzaam.

Prima rijschool

Afgereden voor be, goede rijschool/ instructeur. In 1 geslaagd.

Ik heb erg fijn kunnen lessen en heb geen problemen ervaren. Ik had Bas de Kuijer als instructeur, een kalme en rustige man (vond ik erg fijn), die precies de juiste instructies wist te geven. Hij heeft me het vertrouwen gegeven om met zekerheid het examen in te gaan en heb het daarom in 1 keer gehaald! Dankjewel!

Jan David Zocherstraat 26 3404 AS Ijsselstein

06 11115236