Niet alleen motor rijbewijs halen maar leren motorrijden!

Ik heb na een ‘try-the-bike’ bij een andere rijschool en een tip van een goede vriend gekozen om bij Hans van Ran van Van Bemmel te starten met motorrijlessen. Dit was zeker een goede keus. Hans is recht voor z’n raap en leert je echt motorrijden en niet alleen je rijbewijs halen. Het plannen van de lessen ging makkelijk en via de app kon ik goed mijn vorderingen en rijlessen inzien. Hans super bedankt voor alle leerzame lessen!

Paul is top!!

De lessen worden op een veilige, leerzame en leuke manier ingevuld. Paul (de instructeur) is altijd super enthousiast en zorgt voor zelfvertrouwen bij de leerling! Aanrader!!

Super fijne rijschool!

Een super leuke en bovenal leerzame tijd gehad bij van Bemmel. Ondanks dat eerste rijinstructrice onverwacht stopte alles probleemloos opgelost en een andere super gezellige rijinstructrice gekregen. Rijlessen, Ris-toets, stedentrip, tussentijdse toets en rijexamen goed georganiseerd en op die manier in één keer mijn rijbewijs mogen halen! Super fijne rijschool!

Heel fijn en op een goed tempo leren!

Ik heb hele fijne ervaring met lessen, er word goed gekeken naar waar je bent en je leert altijd van wat je fout doet!

Geduld en kwaliteit les gegeven

Super leerzame lessen gekregen! Dankje wel Hans!

Waar ik bij mijn vorige rijschool vastliep, wist ik bij van Bemmel wel te slagen!

Na twee keer gezakt te zijn, zocht ik naar een nieuwe rijschool. Bij van Bemmel kon ik heel snel terecht bij Mohammed. Door zijn rust, kennis en vriendelijkheid voelde ik me direct op mijn gemak. Als Mo niet beschikbaar was, kon ik heel snel met iemand anders iets inplannen, ook in de avond/in het weekend. Super blij dat ik voor van Bemmel heb gekozen!

Super fijne begeleiding altijd gehad!

Altijd heel dijn gelest bij René! Fijne begeleiding gehad en met succes mijn rijbewijs gehaald!

Top rijschool altijd gezellig !

Top rijschool altijd gezellig in de auto

Heel erg goed en fijn geleerd

Eric is een fijne en duidelijke instructeur! Stap met plezier in de auto met hem!

Fijne rijschool

Zelf leste ik bij Veronica. Door haar gezelligheid heb ik autorijden altijd als prettig ervaren. Ze heeft altijd tijd voor een praatje en als je iets lastig vind neemt ze altijd extra tijd. Door deze positieve ervaring met Veronica zou ik zeker rijschool van Bemmel aanraden.

Edwin is fijne instructeur!

Prima instructie van Edwin. Die heeft mij met veel geduld geleerd achteruit te rijden met trailer. Met als resultaat in 1x E achter B !

Het was altijd gezellig!

Ik heb in mijn tijd erg veel geleerd en ook erg gezellig gehad! Als ik een foutje maakte werd er op een goede manier op gereageerd en ook meteen uitgelegd wat ik precies fout deed zodat ik dit niet meer zou doen. Met andere woorden heb een leuke tijd gehad.

Super rijschool

Ik zelf lesde bij Veronica. Ze is altijd super enthousiast en gemotiveerd om mij te leren rijden. Ze nam de tijd voor me en de dingen die ik lastig vond oefende Ze extra goed. Ik zou daarom aanraden om bij Van Bemmel te lessen.

Super fijn!

Rijles gehad bij Bas, hij legt alles goed en rustig uit! Geeft je ook zelfvertrouwen en is duidelijk in alles. In 1x geslaagd dankzij hem! Verder ook een fijne rijschool!

Goed geregeld en fijne instructeurs

Altijd fijn les gehad bij van Bemmel. Genoeg ruimte om lessen in te plannen op tijden die voor mij goed uitkwamen, goed telefonisch contact als examens ingepland moeten worden en bovenal erg fijne instructeurs. Ik heb zelf les gehad van Emre en Paul Floor, beide zijn sterk aan te raden, geven duidelijke uitleg en een goede sfeer in de auto! In de lessen alles geleerd wat ik moest weten/kunnen voor het examen en ook nog handige tips gekregen voor als ik eenmaal mijn rijbewijs heb.

Top rijschool!

In 1 keer geslaagd met de dagcursus bij Hans

Bas en Hans hebben mij uitstekend geholpen aan mijn motor rijbewijs! Ik voelde mij op maat geholpen waarin veel duidelijk en rust nodig had tijdens het lessen. Complimenten en bedankte voor de leuke tijd!

Instructeur Paul Pull ter Gunne Van Bemmel helemaal top

De lessen met Paul waren erg prettig

Geweldig maar ook leerzaam

Ik heb heel erg naar m’n zin gehad. Mijn instructeur (Erik) heb ik altijd mee gelachen, maar ook veel van geleerd! Veel geduld ondanks ik soms onzeker was over bepaalde situaties en achteraf konden we er altijd om lachen. Harstikke bedankt voor deze leuke tijd en dat ik m’n rijbewijs heb mogen halen!! :)

Super fijn!

Ik vind het een hele goede rijschool! Alles is goed geregeld. Ik vond Rene een hele fijne instructeur. Het is zeker een aanrader om hier te lessen!

Fijne rijlessen

In 1 keer geslaagd door alle fijne lessen!

Leuke les gehad

Leuk les gehad en ineen keer geslaagd.

Een super ervaring wat je altijd bij je draagt!

Ik heb een onwijs fijne ervaring met deze rijschool. Door mijn faalangst zat ik met veel zenuwen in de auto, maar door de juiste begeleiding is dit helemaal goed gekomen en ben ik in 1 keer geslaagd!! Daarom zou ik zeggen in 1 keer slagen, is rijschool van Bemmel vragen ;)

Leuke rijschool

Super leuke lessen en in een keer geslaagd. Helemaal top!!!

Perfect!

In september 23 heb ik les gehad bij van Bemmel met rij instructeur Edwin de Kuijer voor het rijbewijs E achter B. Ik heb de lessen als heel prettig ervaren. Edwin geeft prettig les op een rustige wijze, geeft veel tips en is en blijft geduldig. Dankzij de tips van Edwin ben ik in 1 keer geslaagd!